Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 14 - Únik

Carlisle Cullen baseball


Únik

 

S Maggie sme nad ním premýšľali celú noc. Chcela som nejako využiť aj jej aj moju schopnosť. Stačilo by jedného z nich zhypnotizovať a potom kuk do očiek a už by bol koniec, ale zase až také ľahké to nebude. Boli sme tu už 4 dni, a tak sme tu aj pár upírov spoznali. Podľa toho koľko upírov sme počuli a videli sme narátali zatiaľ 13 upírov, ale nevieme koľko ich je ešte vonku, ale tak za pokus to iste stojí.

 

Z 13 vieme iba schopností 5 tich, a to Nigelovu ako som zistila že sa volá v skutočnosti Chris, to je tá najmýlivejšia, jeho chameleón. Potom jeho družku Kasandru tá dokázala vyvolávať bolesť, ďalej Ernestovu a Philovu, ktorý stáli pred nšou „ celou“ či ako to mám vlastne nazvať, Ernest bol neuveriteľne silný a Phil dokázal hocikoho uspať, vyskúšal si to na mne v sprche. Ešte šťastie že mi dali niečo na seba. Bola to hoci len veľká mužská bunda, ale aj to je niečo, siahala mi tesne pod zadkom.

 

A nakoniec tu bola Shelly, tá čo toto všetko zavinila, moju lásku ku Chrisovi či Nagelovi, vlastne ku tomu sviniarovi čo ma využil. Ona dokázala ovládať lásku, alebo skôr sympatie, lebo ozajstná láska je vždy silnejšia, to je to čo mi vždy pri ňom chýbalo.

 

Mali sme plán s Maggie, dozvedela som sa prečo nás tu väznia, chcú nás využívať aby mohli byť najsilnejšia upíria skupina na svete, a preto takto unášajú upíri a kým ich neskrotia aby im verne slúžili dávajú ich sem kde som aj ja.

 

Náš plán bol jednoduchý, zvediem vinu na Kasandru, že používa svoju schopnosť a tak prilákam stráže aby otvorili. Maggie ich zatiaľ „zmrazí“ a ja si tak trošku nakuknem do ich mozgu a pokúsim sa o ich neplánovanú samovraždu. Všetko ale musí byť presné a rýchlo, lebo aj malá chybička by mohla všetko pokaziť.

 

Ďalej by už asi šla iba improvizácia, pretože tými vonku si nie sme isté. Dúfala som že sa nám to podarí, nadišiel čas večere, málo kedy nám ju tu dávali, ale teraz to bolo fajn, aspoň sme boli silnejšie. Nedávali nám ľudí, ale zvieratá, tvrdili že vraj na čo si vyvražďovať ľudí, keď  je to len pre sluhobníčky, radšej si viacej nechajú pre seba. A my s Maggie sme sa tomu moc tešili, a taktiež , ma tešilo že Maggie si vzala zo mňa príklad a dala sa tiež na to naše „ vegetariánstvo“.

 

Doniesli nám tri zajace a srnku, srnku som dala Maggie, pretože jej sila  bola potrebnejšia. Keď sme dojedli, pripravovala som si moju scénu bolestivých vzlykov a kričania, dúfam že to teda vyjde.

 

Už ,už som sa chcela pripraviť na prvé zavitie od bolesti. No v tom ma obmotali chladné ruky a boli sme inde. Zacítila som vôňu toho návštevníka. Stáli sme u mňa doma, bola tam aj Maggie, ktorá sa nadšene dívala priamo za mňa. Otočila som sa a stál tam ON. Stál tam Ethan, náš záchranca...

 

ďalšia časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 14 - Únik:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!