Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svěrací kazajka - 5. kapitola - Únos


Svěrací kazajka - 5. kapitola - ÚnosDalší pokračování je tu s názvem Únos. Kdo koho unese a proč?

 

Ve cvokárně byl taky jeden doktor, podobal se Jamesovi  Byl vysoký, měl hnědé vlasy , nakrátko ostříhané.  Měl také průsvitně bílou kůži, jen oči měl zlatavě hnědé.  Ten doktor se jmenoval Mark.  Měla jsem ho ráda, často se mnou mluvil a byl zábavný.  Jen jedno mi na něm vadilo.  Zakazoval mi stýkat se s Jamesem. 
„Proč?" ptala jsem se ho.
„To . . . . . . .  je složité,"  odpověděl vyhýbavě.
Pomyslela jsem si, že se mu na to vyprdnu, když mi nechce říci o co jde.   Co je mu do toho, co mám s Jamesem. Klidně se s ním můžu vyspat a jemu to může být ukradené. Když mi to řekl, strašně jsem se urazila. Slíbila jsem mu, že se s ním stýkat nebudu. Ale kašlu na to, co je mi po něm. Je jenom milý a vtipný a není takový vůl, jako jsou jiní doktoři.
Byly 3 hodiny odpoledne, James zase přišel.  Rozloučila jsem se s Polly, to jsem ale ještě nevěděla, že ji vidím naposled.  Přivítala jsem se s Jamesem. Zase mi ukázal své perfektní bílé zuby, ve kterých se odráželo světlo z lampy. Vždy jsem se jich bála, připadaly mi hrozivě ostré.
Bavili jsme se jako vždycky o všem možném, ale já ho moc nevnímala a myslela na Marka. Co mi udělá když zjistí, že jsem s Jamesem byla zase venku?Ale je mi to fuk. Ať se klidně zblázní. Šli jsme podél plotu.  Koukla jsem se mu do očí a lekla se, měl je černé. On snad  má nějakou nemoc. Takhle měnit barvy  očí jsem nikoho neviděla a připadal mi hrozivějším. Strachem jsem se zatřásla. Začínám se ho bát, ale on má tak nádherný hlas, který mě uklidňuje.  Poodstoupila jsem od něj a dělala jako že nic.  Tušila jsem kam jdeme.  Tahal mě do temného kouta v zahradě. Já tam ale nechci, jsou tam pavouci a budeme sami. Až moc sami. Temné kouty jsem neměla ráda, vzbuzovali ve mě paniku a odpor. Doufám , že mi neublíží. Né, to by James neudělal je to přeci můj kamarád. Kdyby mi chtěl ublížit, tak by ke mě nebyl tam milý a pozorný. Je něco jako anděl, který vás vytáhne ze dna.
Přitiskl mě ke zdi.  Dlouze a touživě se na mě podíval.  V jeho očích bylo ještě něco, ale nevěděla jsem co. Bála jsem se. Začal se pomalu naklánět k mému krku.  Hrůzou jsem ztuhla. Srdce mi pumpuje snad 10 litrů krve za sekundu, tváře mi hoří a ruce se mi zpotili. Dech mám zrychlený a kolena z rosolu. Toužebně zavrčel a nasál mou vůni. Počkat, tady něco nehraje. Zachoval se jak zvíře, lovec, který očichává svou kořist. Ale co to zase melu, vždyť James je člověk , tedy doufám. Zase se naklonil.  Přemýšlela jsem, jestli mě chce políbit nebo. . .  to už jsem nedomyslela.  Z křoví se vyřítil Mark, odhodil Jamese , popadl mě jako bych byla pírko a rychle se mnou upalovat do sklepa. Bylo to tak rychlé, že jsem nepostřehla skoro nic a nechápala jsem situaci.  James za námi běžel, ale Mark mu před nosem zavřel dveře.  Strachy se celá třesu, stalo se to tak rychle.
Jsem ve sklepě, je tu tma. Opravdu jsem ve sklepě plném krys a pavouků. Otřásám se odporem a hněvem. Mark mě odnesl bez svolení a celkem brutálně mě odtrhl od kamráda.  Mark mě položil na kupku sena a odešel.  Beze slova!Co si to dovoluje, nejdřív mě odtrhne od mého přítele a pak mě bude věznit ve sklepě plném krys a pavouků.  Fuj.  Nudou jsem usnula. 
Budí mě otvírání dveří.  Je to Mark, jsem uražená. Dělám, že spím, aby mi to nezačal vymlouvat nebo něco takového. Nesnáším výmluvy. Opatrně mě bere do náručí, přehazuje přeze mě dekuju a nese mě pryč.  To je šlechetné, včera mě násilně odnesl a teď mě bere jemně do náručí, jako kdybych se mohla rozbít. Má jedno plus, ale pořád se na něj zlobím. Donesl mě do podobného sklepa, který měl okno, byl trošku menší, ale byl útulnější než ten předtím. Otevřela jsem oči. Sedla jsem si na provizorní postel.
„Marku, můžeš mi na něco odpovědět?" ptala jsem se. 
„Na co,"  odpověděl Mark.
„Tak za prvé proč jsem tady?" zeptala jsem se.
„Chráním tě před Jamesem a slib mi , že nikoho volat nebudeš, prosím,"  řekl Mark.
„Dobře slibuju, říkám otráveně, a proč jsi mě odnesl od Jamese?"
„Chtěl ti ublížit,"  řekl a tiše odešel z místnosti.  Super, jsem vězněná, z blázince jsem se dostala do sklepa.  A není tu Polly. James by mi ale neublížil. Je to můj kamarád.

<- Předchozí kapitola Následující kapitola ->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svěrací kazajka - 5. kapitola - Únos:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!