Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju - 4. kapitola

4545


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju - 4. kapitolaJe tu další dílek. Opět musím poděkovat, Alice Brandon za její pomoc. Doufám že se vám bude tento dílek líbit. Co se týče délky, celou povídku už mam napsanou a dálka kapitol je daná, ale zase budou kapitoly přidávané pravidelně. Prosím komentáře.

4. Dům Cullenů existuje!

 

S Dani jsme Esme slušně pozdravily. Edward jí začal s ostatními něco vysvětlovat v angličtině. Chvíli jsem poslouchala, co říká, ale pak jsem to vzdala, když začal mluvit ještě rychleji.  A tak jsem si začala prohlížet dům.

Byl opravdu krásný. Vše bylo dokonalé jako v pohádce. Zastavila jsem se pohledem na Edwardově klavíru. Pomalu jsem šla k němu. Už to bylo dlouho, co jsem naposledy hrála.

Pomalu jsem k němu došla a opatrně přejela prsty po nablýskaném černém křídle. Jela jsem po jeho hraně až ke klávesám. Když v tom dovnitř vešel Carlisle.

Edward mu vše vysvětlil ještě rychleji. Pokynul nám, abychom se posadily. Já i Dani jsme poslušně poslechly a sedly si na sedačku.

„Kdo jste a co tu děláte?“ zeptal se česky Carlisle. Vykulila jsem oči a Emmett se mi začal smát. Podívala jsem se na Dani a ta naznačila, abych si vzala slovo.

„Já jsem Romana a tohle je Dani,“ ukázala jsem na ní. „Přijely jsme za známými, ale oni museli odjet, a tak jsem šly ke škole a uviděli vaše děti,“ při slově děti jsem se ušklíbla.

„Víte, kdo jsme?“ Nevěděla jsem, co říct a otočila se na Dani. „Co mam říct?“ pokrčila rameny,a odpověděla mi.

„Nevím, třeba pravdu, uvidíš. Zapírat asi nemá cenu. Stejně Alice slyšela náš rozhovor v lese a ví to.“

„Dobře, vy jste Carlisle, vaše žena Esme,“ ukazovala jsem na jmenované. „První přeměněný syn Edward, Rosalie, Emmett, Alice a Jasper. Vy všichni jste upíři, co se živí zvířecí krví.“ On a Edward vykuleně koukali. Ani ostatní nechápali. Tomu jsem se usmála a Dani taky. Čekala jsem, co se bude dít dál.

„Jak to víte?“ Podívala jsem se na něj váhavě. Dani se hihňala. Trochu jsem se za ní styděla.

„No přece z knihy. Stmívání.“ Nechápavě se po sobě podívali. A tomu jsem se začala smát i já.

„O čem je ta kniha?“ Povzdechla jsem si. Oni to nečetli, jak to?

„No, o vaší rodině, přesněji o Edwardovi a Belle.“ Edward se na mě zamračil a já se na něj naschvál usmála. Dani vyprskla smíchy a zbytek rodiny nás nechápavě pozoroval. Alice se smála spolu s Dani.

„O čem je, přesněji.“ Povzdechla jsem si ještě jednou.

„Když vám to budu vyprávět, budeme tu celý týden, nejméně.“ Carlisle se na mě zamračil. Dostala jsem nápad. Začala jsem se hrabat v batohu, který jsem měla u nohou. Našla jsem to, co jsem hledala. Vždy jí mam sebou, jak říkám, jsem na ní závislá.

„Je česky a budují chtít zpátky!“ Upozornila jsem ho.

„Později se na ní podívám i se slovníkem. A teď, co s vámi? Jestli by vám to nevadilo, mohly byste tu zůstat.“ S Dani jsem se usmály.

„Ne, moc rádi tu zůstaneme, jelikož stejně nemáme kam jít. A navíc, já svou knihu neopustím!“ Řekla jsem skoro výhružně. Dani a Alice se rozesmály.

„Dohodnuto, zůstanete tady. Budete spát v pokoji pro hosty a Esme vám udělá jídlo.“

„To není třeba,“ ozvala se Dani, „nemáme hlad.“  Dělal, že to neslyšel a začal něco říkat anglicky.

Pokoušela jsme se jim to vymluvit, ale nedali si říct. Esmé zmizela v kuchyni. Carlisle se po chvíli taky vypařil a zbytek rodiny jakbysmet. Jenom Edward seděl naproti nám v křesle a sledoval nás. Připadala jsem si jako zvíře v kleci.

„Co budeme dělat?“ ozvala se Dani.

„Nic. Počkáme, až si přečtou knihu. Nic víc nemůžeme, ale jestli se chceš zaměstnat, tak si pusť muziku.“ Přikývla. I já jsem si vzala svou MP3 a pustila svou milovanou skupinu Evanescence.

Vstala jsem ze sedačky a šla se dívat z okna ven na les. Právě začalo pršet. Sedla jsem si na zem, nohy si dala k hrudníku a objala je pažemi. Sledovala jsem na déšť.

Poslední dobu jsem ho milovala. Pomáhal mi v mém přežívání tady na světě. Přemýšlela jsem o tom, co se tu dnes přihodilo. O tom, že se tu cítím šťastně. Což bylo podivné. Byla jsem tu teprve půl hodiny. Nevnímala jsem a koukala do deště, jak se stmívá. Byla to krása.

Nadskočila jsem, protože se mě někdo dotknul. Byla to Dani. Šly jsme se navečeřet. Musím uznat, že Esme vaří skvěle. Dostaly jsme těstoviny se sýrovou omáčkou. Snědla jsem je do poslední těstovinky. Poté nám Carlisle ukázal pokoje. Mně se ale nechtělo spát. Omluvila jsem se Dani a šla dolů do obýváku.

Dole nikdo nebyl. Vzala jsem si batoh. Vyndala veškeré učení, až jsem našla, to co jsem hledala. Můj sešit, kam si píšu myšlenky, příběhy, básně, no prostě vše. Vzala jsem si penál, učení nechala na stole a šla na verandu.  Venku už byla tma, posadila jsem se a dívala se do tmavého lesa před sebou.

Poslouchala jsem, jak prší. Bylo to uklidňující, příjemné. Na obloze byl jasně vidět měsíc. Osvětloval les i verandu. Nevnímala jsem čas ani nic jiného. Jenom ten tmavý les.

Dostala jsem žízeň, a tak jsem se vydala do kuchyně.

Vedle dřezu byly připravené dvě skleničky. Esmé počítala se vším. Usmála jsem se. Natočila jsem si vodu z kohoutku a pořádně se napila. Když jsem uhasila svou žízeň, otočila jsem se k odchodu.

A málem dostala infarkt.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!