Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju - 21. kapitola

nmset


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju -  21. kapitolaJe tu další dílek. Tak si ho užijte a napište zase nějaký hezké komentář.

21. Dlouhý den

 

Můj den začal skvěle. Probudila jsem se v Edwardově náručí. Po dlouhé době jsem opět neměla noční můry a vyspala se do růžova.

„Jak ses vyspala, sluníčko?“ zeptal se něžně Edward a dal mi pusu do vlasů. Slyšet ten krásný hlas po ránu je to nejkrásnější. Můj úsměv se roztáhl ještě víc.

„Skvěle, a ty?“ Nemohla jsem si to odpustit.

„Dobře,“ odpověděl a začali jsme se smát. Zvedla jsem se a políbila ho na krk a postupovala až ke rtům. Evidentně se mu to líbilo, jelikož zavrněl, a to se líbilo mně.

Na rty jsem ho políbila zlehka a chtěla se odtáhnout. To se mu nelíbilo, proto mě chytil jednou rukou kolem pasu a druhou za týl a přitáhl k sobě blíž. Nechtěla jsem nikam jít a tak jsem se do toho polibku ponořila.

„Přestaňte a oblečte se, jinak vás obleču sama,“ křičela Alice odněkud ze zdola. Byla netrpělivá, jo mělo se jet na nákupy. Povzdechla jsem si a chtěla se zvednout. Ale opět si mě k sobě přimáčkl ještě blíž a přetočil se nade mě a políbil.

„Edo, do toho. Edo, do toho,“ skandoval Emmett mezi dveřmi. Vymanila jsem se Edwardovi a vzala polštář. Vší silou jsem ho po něm hodila.

Rozesmál se víc mé snaze vypudit ho. Edward vrčel na Emmetta, ale ten nás stále pozoroval. S povzdechem a nenávistném výrazem k Emmettovi jsem vstala a vzala si oblečení. Zastavila jsem se u dveří, jelikož mi je neuvolnil.

„Hezké pyžamo, od koho ho máš? Od nějakého milence?“ Celý on. Zubil se na mě a já kdybych měla pánvičku po ruce, tak jí použiji. Edward se začal smát mým myšlenkám.

„Jo, a díky za kompliment,“ chtěla jsem už jít, ale stále mě nepustil.

„A jaký je ten milenec, stojí alespoň za to? Neboj, já to Edovi nepovím,“ ten konec jakoby šeptal a já přemýšlela, kolik stojí nějaká odolná pánev na upíry.

„Jo, stojí za to,“ pošeptala jsem mu nazpátek a on mě konečně pustil. Když jsem se zavírala v koupelně, uslyšela jsem Emmetta.

„Edo, ty to máš blbý, ona odjede a vrátí se v cizím pyžamu,“ chechtal se. Přestala jsem si toho všímat a oblékla se, provedla ranní očistec a vydala se na snídani.

Dole byli všichni, pozdravila jsem je a oni mě.

V kuchyni už byla i Dani a vztekala se, jelikož telefonovala se svým přítelem. Jako vždy jsem se dobře bavila a kluky zdravila. Sice už byli o hodně starší, ale přesto s nimi byla sranda. Edward začal vrčet, když jsem všem poslala pusu jako vždy.

A tak si milostpán začal hrát na uraženého. Chce to, má to mít. A tak jsem jela s Rose v jejím BMW.

Jen co jsme zastavily před obchodem, už nás Alice táhla pryč. Zatáhla nás do všech obchodů. Skoro vše jsme si vyzkoušely a ona v každém obchodě něco koupila, minimálně tři tašky. Po pár minutách jsem měla chuť jí uškrtit. Byla jsem unavená, naštěstí byl čas oběda. Jen co jsem si na to vzpomněla, mi zakručelo v břiše a Dani taky. Za sebou jsem uslyšela smích. Otočila jsem se a tam byla naše pánská část.

Edward ke mně přišel a sklonil se, aby mě políbil. Ale já mu neodpustila to ráno. A tak jsem mu uhnula a vydala se ven. Emmett těžko zadržoval smích. Jasper tam zůstal z holkami. S Dani jsem si vybraly pizzu. U stolu jsem si schválně sedla k Emmettovi.

Edward si sednul naproti mně a celou dobu mě propaloval pohledem. Dělala jsem, že ho nevidím a v klidu jedla. Emmett se neustále musel držet, aby nevybuchl smíchy. Když jsme se vraceli, Dani viděla v jednom obchodě triko, které se jí moc líbilo a tak mě tam dotáhla i přesto, že jsem protestovala.

Bohužel, ona je jako Alice, takže po mě hodila několik tílek s velkým výstřihem a donutila mě si to vyzkoušet. Emmett se tomu jenom smál a byl na straně Dani, takže jsem neměla žádnou šanci. Edwarda a jeho názor jsem ignorovala.

Stála jsem v kabince odhodlaná, že si to zkoušet nebudu. Stála jsem naproti dveřím a čekala, až budu moci ven. Když najednou, ani nevím jak, jsem byla namáčknutá na zdi. Ruce měl opřené vedle mojí hlavy. Obličej jen pár centimetrů ode mého. Jeho studeny dech mi vanul do tváře.

„Budeš mě dlouho trápit?“ Zeptal se a já nebyla schopna slova, jen jsem přikývla. Začal se naklánět blíž. Chtěla jsem být jako on ráno. Jenže jakmile se jeho studené rty dotkly mých, nemohla jsem se ovládnout. Obtočila jsem mu ruce kolem krku a přitiskla si ho ještě bliž. Jeho rty byly nenasytné.

Když v tom nás vyrušilo odkašlání. Podívali jsme se, jaký ničema to byl. Dani a Emmett. Ten vypadal, že se za chvíli složí k zemi smíchy. Poraženě jsem pustila Edwarda. Chytil mě za ruku a vyšli jsme ven. Emmett si vydupal, že musíme do hračkářství.

Zezačátku jsme si v tichosti prohlíželi věci. Ale po chvíli jsme se všemu smáli a vše zkusili.

Bojovali jsme s meči – plastovými – a smáli se na celý obchod. Stříleli po sobě pistolkami. Nakonec jsme se schovávali. Byla to zábava. Ukryla jsem se za police a koukala, jestli někoho neuvidím. V tom se okolo mého pasu omotaly studené paže.

„Mam tě,“ zašeptal mi sametový hlas do ucha. A políbil mě na krk. Zachvěla jsem se a otočila se k němu. Zlehka jsem ho políbila. V tu chvíli se obchodem ozval křik. Dani.

„Raději půjdeme, jinak nás prodavač opravdu zabije,“ rozesmáli jsme se. Zavolali jsme na ty dva a rychle odešli. Venku jsem narazili na Alici, Rose a Jaspera.

„Kde jste byli?“ Řekla naštvaně Alice a my všichni mlčeli.

„To je jedno, alespoň jsem vám mohla něco nakoupit bez řečí. Teď vás ale potřebuji,“ řekla nekompromisně. Víc jsem se natiskla na Edwardův bok, jenže ten zrádce mi dal pusu a poté mě pustil a postrčil k Alici. Jsem jako jehně na porážce, proběhlo mi hlavou. Tomu se začal smát, tak jsem to dokončila. Jo a zbabělý zamilovaný lev utíká pryč. Konečně se přestal smát a raději odešel.

Alice nás zatáhla do obchodu se společenským oblečením. Donutila nás si vyzkoušet patery šaty. Nakonec mi koupila dvoje. Jedny byly modré korzetové, ale sukně byla sotva po kolena. Druhé, opět modré, byly za krk až po kolena. Nechápala jsem proč nám kupuje dvoje šaty, stačí jedny. Ještě nám vybrala boty a pak nakoupila haldu nočních košilek, které si nevezmu. Byla jsem utahaná. Když jsem konečně seděla v autě, byla jsem šťastna. Alice souhlasila, že pyžamový večírek, udělá zítra.

Doma nám kluci nosily tašky, Alice je rozdělovala a na konec je s Rose vybalily. Já si unaveně sedla ke klavíru a začala hrát. Dani si sedla na sedačku a poslouchala. Edward mě vždy, když jsem se soustředila vyděsil. Když to bylo potřetí, už jsem byla naštvaná.

„Edwarde, přestaň, jinak uvidíš.“ Zkoumavě si mě prohlížel a pak odešel. Já se pustila opět do hraní. Když sem byla v půli skladby, opakovalo se to a on mě vylekal. Zmáčkla jsem omylném jiné klávesy a domem se ozvaly příšerné tóny. Měla jsem toho akorát dost.

„Dani, dnes spím u tebe,“ skoro jsem křičela. Ucítila jsem jak jeho ruce kolem mého pasu ztuhly. Vymanila jsem se z nich a šla se navečeřet. Ve sprše jsem si dala načas. Když jsem se konečně rozhodla vylézt, podívala jsem se, co mi nachystala Alice. Saténová noční košilka byla do půli stehen na úzkých ramínkách a s výstřihem. Vzala jsem si jí a ještě si vysušila vlasy.

Otevřela jsem dveře a srazila se skálou.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju - 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!