Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju- 16. kapitola

bd02


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju- 16. kapitolaJe tu další, je krátký a nic moc se tam neděje. Hezké počtení a komentáře.

16. Vyšetření, už zase

 

Jen co jsme zastavili před nemocnicí, vylezla jsem z auta, abych to měla za sebou. Edward se na mě zamračil, jelikož jsem nečekala, až mi otevře. Oplatila jsem mu to úsměvem a vydala se do nemocnice. Okamžitě byl u mě a vzal mě za ruku. Propletl naše prsty a já byla šťastna jako blecha v kožichu.

Jen co jsme vešli dovnitř, všichni na nás zírali. Já zrudla a zabořila pohled do země. Pustil mojí ruku a chytil mě okolo pasu, přitiskl k sobě blíž a vykročil. Uslyšela jsem hlasité lapání po dechu a padající věci. Trochu jsem se pousmála.

„Ale pane Cullene, tohle se nedělá. Vy nikdy nechodíte na rande a najednou se vodíte po městě s cizí dívkou.  Styď tě se!“  Řekla jsem káravě. To mu se usmál a pokračoval.

„Slečno Jiráčková, já se tu ale vodím s dívkou, která mi ukradla srdce,“ řekl a díval se mi do očí.

„Pane Cullene, měl jste si ho lépe hlídat?“ Zachechtal se. Dal mi pusu do vlasů a jestli předtím padaly věci, teď lítaly. To už jsme se smáli oba.

„Ne vážně, ukaž mi tu nějakou dívku, která mě nechce zabít, nahradit nebo umlátit?“ Po chvíli ukázal na střenku, co seděla u jedné ordinace. Vyprskla jsem.

„Já myslela v mé věkové kategorii patnáct až dvacet let?“ Zastavil se a zíral na mě.

„Tobě je patnáct?“ Zeptal se překvapeně.

„Tys to nevěděl? Skoro šestnáct.“

„Vypadáš starší a myslíš jako starší.“

„No ty zase vypadáš mladě na svůj skutečný věk.“ Už jsme stáli u Carlisleho pracovny. Zasmáli jsme se a vešly dovnitř. Už držel v ruce vyplněnou žádanku na rentgen.

S povzdechem a  skleslým obličejem jsem si jí vzala a vyrazila na rentgen celého těla. Děkovala jsem bohu, že jsem si dnes vzala klasické kalhotky místo těch tang, co mi připravila Alice. Díky bohu tam byla doktorka. Zrentgenovala mi celé tělo, kromě té ruky, co jsem měla zlomenou. Edward čekal venku. Když bylo hotovo a já dostala rentgeny, vrátila jsem se k Edwardovi a vydali jsme se zpátky za Carlislem.

Tam snad dvě hodiny zkoumali moje snímky. Mě to nudilo. A tak jsem se ozvala. „Mě to nebaví, můžeme domů?“ Jen co jsem to řekla, už mě táhnul Edward pryč. Sotva jsem stihla zamávat Carlislemu na rozloučenou. Jakmile jsme byli na chodbě, nabrala jsem rychlé tempo já a letěla přes celou nemocnici. Za sebou jsem táhla Edwarda.

Oddechla jsem si, až když jsem konečně seděla v autě. Edward se zasmál a vyjel směr domov. Když jsme přijeli domů, Esme do mě vecpala oběd. Byla jsem s toho všeho přešlá a tak jsem šla na horu do pokoje si lehnout. Během chvíle byl u mě Edward.

“Víš o tom, že se ti špatně zahojilo žebro?“ Zakroutila jsem hlavou.

„Měla jsi hodně zlomenin. Carlisla nejvíc ale zajímala tvoje levé noha. Říkal, že je neuvěřitelné, že dali tvoje koleno dohromady.“

„Já vím, říkali mi, že možná ani nebudu moci normálně chodit a ohýbat koleno.“

Ještě chvíli jsem si povídali a poté jsme sešly dolů za ostatními a koukali až do večera na televizi. Všichni mi pomáhali s učením angličtiny. Docela mě to bavilo.

Večer jsem se jako vždy osprchovala a šla spát. Opět jsem usínala tam, kde je mi nejlíp.

V Edwardově náručí.

 

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit, to co tolik miluju- 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!