Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Spřízněné duše 6. díl

1.IsabellaCullen-New Moon


Tak a jsou v sobě :)

6 kapitola 15+

Když jsme dobalili šli jsme ven,aby mi edward mohl ukázat krásy okolní přírody, byla jsem tomu ráda, aspoň ten studený vzdych mě trochu schladí. Povídali jsem si o všem možném a při tom se láskyplně drželi za ruce. Nepolíbili jsme se ale, oba dva jsme věděli že by to nemuselo dopadnout dobře. Ikdyž mě by to nevadilo,ale Edwardovi myšlenky utíkali k tomu že kdyby byla náha tak by mi byla rozhodně zima.Když už byla tma tak jsme se vydali zpátky domů.No není to krásný říci že jdeme společně domů?

Zase mi uvařil něco malého k jídlu a já se zatím šla převléknout do něčeho pohodlného.Den nám utekl strašně rychle mě přišlo všechno tak kouzelné že jsem si to snad ani pořádně neužila. Večeři jsem poctivě snědla a pak jsme šli k Edwardovi do pokoje prozkoumat jakou hudbu tam má.

Bylo to neuvěřitelné, měl tam z každého roku několik oblíbených interpretů, co bylo ale zvláštní že s tím začal asi před sto leti,takže toho bylo vážně dost. Pouštěl mi takové o kterých jsem něměla ani zdání a pak originální klasiky, že mi asi vylejzali oči z důlků. Edward se tím děsně bavil,když mi řekl že tohle kupovat před osmdesáti leti a patří to mezi první vydání.. Vždy ten pohled na mě byl asi fakt směšný.

Bylo už hodně hodin a když to Edward na mě viděl rozhodl že je čas spát.

„Víš, musíš mě upozorňovat, nejsem pořádně zvyklí být s člověkem.“ vzal mě do náručí a šel ke mému pokoji, kde mě položil na postel.

Přikryl mě dekou a chtěl odejít.

„Edwarde a co pusu na dobrou noc?“ zeptala jsem se a bylo vidět jak nad tím hodně přemýšlí.

Posadil se zpátky na postel a jednou rukou chytil mou tvář a začal se naklánět k polibku.

„Edwarde“ toužebně jsem vyděchla jeho jméno než se jeho rty dotkly mých. Políbil mě a jeho polibek se stupňoval. Cítila jsem z něho tu touhu jakou musel cítit i ze mě.Lehl vedle mě na postel a jeho jazyk dravě pronikal do mých úst.Cítila jsem jak mé tělo hoří touhou a jeho chlad se na mě rozplýval.Pustil mou tvář a rty se přesunul na krk s sklouzával až ke klíční kosti.

„Edwarde?“

Hm? v myšlenkách se ptal a neopouštěl svými rty můj krk,kam se vrátil.

Edwarde, doufám že ode mě …..“nemohla jsem to doříct protože mě svými polibky zbavoval schopnosti normálně mluvit. Doufám že ode mě za chvilku neodejdeš jako odpoledne.

Přesunul se zpátky na mé rty a pak se mi zadíval do očí.

„Ne lásko, miluji tě, chci tě, teď“ zašeptal toužebně až se mi z toho zamotala hlava.

Zase mě líbal a já se chvěla vzrušením. Zatlačila jsem na jeho hruď a on si lehl vedle mě. Rychle jsem se na něj obkročmo posadila. Usmíval se na mě a čekal co budu dělat dál. Začala jsem mu rozepínat knoflíky od košile a na každou odhalenou částěčku jeho těla, jeho ho líbala. Když byl rozepnutý i ten poslední rozhrnula jsem ji a koukala na jeho nádherou vypracovanou hruď.On se na mě krásně usmál a aniž bych si všimla už jsem byla bez trička. Hladil mě po mých ňadrech a já ho hladila po jeho hrudi.Nahla jsem se abych ho mohla políbit a cítila jsem jak sebou trhl když se má nahá ňadra dotkly jeho odhalené kůže. „ Bello“zavzdychal moje jméno a naše jazyky začali o sebe narážet a proplétat,tak jako naše těla.

Jeho ruce mě laskali na po celém těle a aniž bych si všimla už jsem byla pod ním. Krásně se na mě usmál a přesunul se svým rty k mým prsou. Hlasitě jsem zavzdychala když jeho studené rty se dotkly mých bradavek, pokryl je svými polibky.Edward obkroužil jazykem ztuhlý hrot ,vzal ho do úst a začal sát.

„Edwarde“ slabě jsem vykřikla jeho jméno. Druhou rukou při tom laskal druhé prso a já myslela že už to déle nevydržím.Chytil mě za boky a přvalil si mě na sebe, přitom mě zbavil i posledního oblečení co jsem měla na sobě, takže jsem nyní byla úplně nahá.Položil mě zpátky pod sebe a odtáhl se aby si mě mohl pořádně prohlídnout. Byla jsem tak červená a stud mě celou zaplavil.

Lásko, ty jsi to nejkrásnější co jsem kdy viděl, nemáš se za co stydět.“ s takovou vášní pronesl, že jsem si musela přitáhnout jeho rty

.Zase otupustil mé rty a putoval po mém nahém tělě přes ploché bříško stále níž.Zlíbal mi kažkou částečku mého těla.Chtěla jsem aby taky mohl prožívat co co dělá on mě a tak jsem ho zatlačila aby si lehl na záda. Sedla jsem si a s nechutí se podívala na jeho kalhoty které ještě měl na sobě. Přiblížila jsem se k nim a rozepla jsem mu kalhoty a on se zvedl abych mu je mohla stáhnout. Naskytl se mi pohled na jeho vrušené mužství a podívala jsem se na Edwarda který se na mě koukal černýma očima kde se zračila neskutečná touha.Jeho tělo se třáslo touhou, ani jsem to nezaregistrovala a už jsem byla zase pod ním a on mě zahaloval polibky.Vrátil se zase k mím ňadrům a znovu začal sát a dráždit ztrvrdlou bradavku.když už vydráždil i tu druhou, kterou nemohl nechat ladem,vydal se zlíbat mé bříško, stehna lýtka, kotníky a i prsty, nic nevynechal.

Vzdychala jsem jeho jméno a kroutila jsem se pod jeho dotykama.Edward se vrátil k mým rtům a lehl si nade mě a podíval se mi do očí.

„Jsi si jistá“

Ano Odpověděla jsem mu a přitiskla si jeho rty zpátky k těm mým.Pod mírným tlakem mi roztáhl nohy a odpoutal se od mých rtů.Hladil mě na vnitří straně stehen a pak prsty vnořil do mého lůna, ohnul se a jazykem mě začal dráždit. Vykřikla jsem vzrušením. Cítila jsem jak jsem celá vlhká z toho vzrušení a oddala jsem se slastným pocitům které mi způsoboval Edward svým jazykem a prsty.Nic intenzivnějšího jsem nikdy nezažila. Z mých myšlenek vycítil že je má vášeň neudržitelná,tak přestal a vložil svůj úd k vlhkému vstupu mého ženství.

„Chce být mnou?“ zeptal se mě a díval se mi do očí.

„Ano“ vydechla jsem.

Svým jazykem vznikl do mých úst a následně do mě vniklo i jeho vzrušené mužství. Chvíli zůstal bez hnutí ležet uvnitř mě a pak se začal pomalu ve mně pohybovat, pomalu a pravidelně.Myslela jsem si že se asi rozkočím, jaký opojný pocit ve mně způsobovoval kažký jeho pohyb,obtočila jsem svoje nohy okolo jeho pasu a se zrychlujícím tempem se zrychloval i náš společný dech..Cítila jsem jak proniká do mě hlouběji a hlouběji a má rozkoš stoupala výš a výš až na vrchol rozkoše.Celý svět zmizel a byla jsem jen já a edward. Edward dosáhl svého vrcholu stejně se mnou a chtěl si lehnout vedle mě.

„Ne zůstaň ve mně ještě“ zaprosila jsem a on mě začal pomalu líbat. Po chvíli se trochu odtáhla usmál se na mě.

„ Miluji tě, jsi pro mě vším.“zašeptal a láskyplně se mi koukal do očí.

„Taky tě miluji,ani nevíš jak moc.“ řekla jsem a přisála se na jeho rty. On se následně dožadoval i mého jazyka, čemuž jsem mu ráda vyhověla.

Zůstala bych takhle do skonání světa, ale Edwardova zodpovědost mi to nedovolovala.. Lehl si vedle mě přitáhl si mě na svou hruďa hladil mě po nahých zádech.

„Spinkej lásko, je pozdě."

Ráno mě probudilo sluníčko, byla jsem na něj za to našvatná do doby než jsem ucítila edwardovy ruce okolo mě.Vyhoupla jsem se na loket a zadívala jsem se do toho jeho nádherného obličeje.

„Dobré ráno, Bello.“ něžně pronesl a pohladil mě po tváři.

„Dobré ráno.“nahnula jsem se k němu že ho políbím když mi zakručelo v břiše. Edward rychle vstal z postele oblékl si boxerky a dal mi pusu do vlasů.

„Oblékni se a já ti zatím udělám něco k jídlu.“

„Už zase mám něco jíst“ řekla jsem naoko pobouřeně,ale to už Edward s úsměvem odcházel z pokoje.

Šla jsem do své koupelny a pustila na sebe vodu. Byla jsem jak v snách, stále jsem myslela na to co se dělo v noci.Na jeho doteky a co to ve mě dělalo,vzpomínala jsem na něj.

Jestli chceš abychom dneska někam šli a abys ses najedla, tak okamžitě na to přestaň myslet nebo se neudržím. Dolehli ke mně Edwardovi myšlenky z kuchyně.

Super, konečně jsem našla něco čím můžu Edwarda pořádně potrápit, hlavně ve škole. To už byl ale edward u mě v koupelně a s očima černýma jako uhel na mě koukal.

To neuděláš“ pronesl s přimhouřenýma očima.

No to se ještě uvidí.

Pomyslela jsem si ale to už byl Edward se mnou ve sprchovém koutě a já byla v jeho náručí.

Nevadí ti že máš na sobě oblečení?“ zeptala jsem se když bych se svými rty na mém krku.Zvedl ke mně hlavu a ani jsem nemrkla už byl nahý. Hrubě mě chytnul za zadek a vysadil mě na sebe, já mu obmotala nohy okolo pasu a sténala pod edwardovými polibky, kterými zahrnoval můj krk.

Zasluhuješ trochu potrestat pomyslel si a hrubě do mě vnikl.

Vykřikla jsem rozkoší, kterou mi tím způsobil. Začal do mě narážet a vdychat i já každým jeho pohybem vzdychala protože jsem pomalu docházela do extáze, která přišla velmi brzo.Edward se na chvíli zastavil,aby mi dal čas na to až odezní a začal do mě narážet ještě větší rychlostí. Líbal mě přitom na krk a já mu zvrušením zarávala nehty do zad. Narážel do mě jak zběsilý a já dosáhla druhého vrcholu a Edward který už byl velmi blízko za chvíli vykřikl mé jméno a naposledy přirazil. Stále byl ve mně a opřel si hlavu o mé raměno. Studené kapičkyy z jeho vlasů mi padali na záda a já mu svými polibky zahrnovala krk.

„Miluji tě Bello.“zvedl ke mně hlavu a podíval se mi do očí.

„ Miluji tě“ Začal mě zase líbat a já cítila jak se ve mně jeho mužství zvětšuje. Netrvalo dlouho a už se začal ve mně pohybovat a způsobovat mi tím skoro zakázanou rozkoš.

Po pár hodinách jsme se konečně dostaly k tomu abychom vylezli z koupelny, nebylo to ale lehké, každý jeho letmí dotyk ve mně způsoboval hroznou touhu a nepomáho tomu že jsme si četli navzájem myšlenky, protože tím se to ještě zhoršovalo.Nemohli jsme se toho druhého nabažit.

Edward mi připravit smažená vajíčka a po jídle mě poslal abych se oblékla, že vyrazíme. Tak jsem šla, vůbec jsem nevěděla kam,ale bylo mi to jedno,hlavně že je se mnou Edward.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spřízněné duše 6. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!