Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » SongFic Never too late

Edward a Bella


SongFic Never too latePřináším vám další z mých SongFiců. Hlavní písnička je od skupiny Three Days Grace. Začíná hovorem Edwarda s Rosalií a pokračuje v myšlenkách Edwarda, v jeho výčitkách a nakonec jeho rozhodnutím...

Odkaz k písničce: http://www.youtube.com/watch?v=9qSFt5Jv4w4

„Ano, Rosalie?"řekl jsem do telefonu a vyčkával na odpověď.
„Wau, ty jsi mi zvedl telefon, cítím se být poctěna."zasmála se sarkasticky.
„Přejdi k věci, stále existuje možnost, že ti ho zas položím."usadil jsem ji.
„Dobře, dobře. Myslela jsem si, že by ses mohl konečně vrátit domů. Nebaví mě už sledovat rozklad rodiny."povzdechla si.
„Vrátím se, ale až po důležité zastávce."odpověděl jsem jí.
„Zastávce?"zeptala se překvapeně.
„Ano, pojedu na Floridu. Za ní."odpověděl jsem jí rozhodně. Předpokládám, že se odstěhovala za maminkou.
„Ehm, už za ní jela Alice."řekla tiše.
„Cože?"vykřikl jsem. Co tam dělá? Vždyť jí měla nechat na pokoji!
„Alice jela do Forks, měla vizi. Měl by ses vrátit domů, už je všechno vyřešené."
„Co tam dělá? Jakou vizi? Jak vyřešené?"ptal jsem se nechápavě.
„Myslím si, že bys to měl vědět. Je mi to líto, ale Bella skočila z útesu a už se nevynořila, je mrtvá."oznámila mi Rosalie a mé mrtvé srdce znovu umřelo, rozpadlo se na milion kousíčků a Rosalie ty kousíčky spálila.
„Díky."zahuhlal jsem tiše a silou vůle jsem zaklapl telefon. To není možné, to by Bella nikdy neudělala. Slíbila mi to!
Zavolal jsem k nim domů a doufal jsem, že si ze mě udělala Rosalie jen krutou legraci, a že to vezme Bella. Místo ní to vzal nějaký mladík, jeho hlas byl vzteklý, ale místo úlevy, mi zbytky srdce rozšlapal na další menší úlomky.
„Není tady." ... „Je na pohřbu."
Víc jsem nepotřeboval slyšet. Zaklapl jsem telefon a odhodil ho do rohu místnosti.

Stál jsem v té místnosti, kde jsem strávil poslední měsíce bez ní a nejraději bych plakal. Byla pryč, umřela díky mně. Nedokázal jsem ji ochránit. Všechno, co jsem udělal, bylo zbytečné. Dokázal jsem jí jen ublížit. Je to moje vina, že už není na tomto světě. Jen moje. K čemu je potom svět, když na něm není můj Anděl?

This world will never be
What I expected
And if I don't belong
Who would have guessed it
I will not leave alone
Everything that I own
To make you feel like
it's not too late
It's never too late

Svět mi nikdy nepatřil, jediné, co jsem kdy měl, byla její láska a tu jsem zradil. Před očima vidím její nádherný obličej, když jsem jí ta slova říkal. Nenáviděl jsem se za to tehdy a nenávidím se za to ještě víc teď. Díval jsem se jí do očí, viděl jsem v nich pochopení a bolest smíšené se smutkem. Doufal jsem, že zapomene brzy. Vždyť byla člověk a lidé zapomínají rychle. Proč ona musela být vždy jiná? Už vím... Protože byla má... Byla... A já si ji nezasloužil, byl jsem příliš sobecký, a když jsem se snažil jím nebýt, jak to dopadlo...

Even if I say
It'll be alright
Still I'll hear you say
You want to end your life
Now and again we try
To just stay alive
Maybe we'll turn it all around
'Cause it's not too late
It's never too late

Věděl jsem, že by se vzdala všeho, jen aby mohla být se mnou, ale vždyť měla pro co žít. Charlie, Renée a další. Vždyť je by nikdy neopustila. Neopustila by je, ale opustila... Místo toho, aby byla na jiném místě, kam se já nemůžu za ní dostat, jsme oba měli být šťastní po boku toho druhého, dokud by jí to neomrzelo. Proč já blázen jsem jí upíral stát se upírem? Mohl jsem být tak sobecký, abych ji chtěl mít navždy u sebe? Ano, mohl, ale snažil jsem se nebýt, a jak to dopadlo...

No one will ever see
This side reflected
And if there's something wrong
Who would have guessed it
And I have left alone
Everything that I own
To make you feel like
It's not too late
It's never too late

Rosalie řekla jedinou větu a ta měla moc mě zničit. Celý svět se zhroutil. I když byl temný, existovala v něm kdysi moje hvězda, moje světlo, ale teď je pryč, náš svět je pryč. Anděl se svým kouzlem odešel. Mělo to být, jako bych nikdy neexistoval, ne jako by neexistovala ona. Ona měla existovat, svět ji potřeboval pro svůj koloběh. Bez ní je svět k ničemu.

Even if I say
It'll be alright
Still I'll hear you say
You want to end your life
Now and again we try
To just stay alive
Maybe we'll turn it all around
'Cause it's not too late
It's never too late

Už bez ní dál nedokážu existovat. Ona mi ukázala tolik nových věcí, pocitů a zkušeností. Díky ní mé srdce se rozehřálo a cítilo, teď cítím stále, ale už jen bolest a stesk. Cítíval jsem lásku, ale teď se mi to zdá jako hodně dávná minulost. Bolest a stesk to vše pohřbily. Bez ní to tu nemá smysl. Každý potřebuje svého Anděla a ten můj zmizel, už se nikdy nevrátí. Bez Anděla nedokážu existovat, nejde to. Ta bolest mě spaluje víc než při přeměně, cítím, jak mě drtí. Ale teď se nestáhne jako tehdy, teď se v srdci drží a nepustí ho, nikdy.

The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

Můj svět je bez hvězd, bez měsíce, můj svět je temný, nic v něm už není vidět. Přelétla jím jako kometa a já jsem navždy zůstal oslepen. Svět pozbyl své krásy, s ní všechna zmizela. Pro mě v něm nic nezbylo. Ona zmizela a vzala si s sebou vše, pro mě tu zbyla jen tma a bolest.


This world will never be
What I expected
And if I don't belong

Chci ji znovu vidět, alespoň na chvíli, jen ji zahlédnout v nebeské říši šťastnou. To by mi stačilo před věčným spalujícím ohněm pekelným. Jeden pohled na její šťastnou tvář vyměním za věčnou bolest. Věčná bolest mě čeká tady, ale ten pohled mě tu nečeká. Bez pohledu na ni už trpět nebudu. Chci konečně zemřít a jít za ní. Alespoň tam ji naposledy vidět a třeba mi někdo i dovolí ji naposledy držet v náručí. I kdyby po smrti nebylo nic, vyměním to za tuto tmu. Tma za tmu...


Even if I say
It'll be alright
Still I'll hear you say
You want to end your life
Now and again we try
To just stay alive
Maybe we'll turn it all around
'Cause it's not too late
It's never too late
Maybe we'll turn it all around
'Cause it's not too late
It's never too late
(It's never too late)
It's not too late
It's never too late

Volterra je to správné místo. Místo plné historie a vládnoucích upírů. Ty požádám o laskavost, a to o smrt. Kéž by mi ji dopřáli, nechci už déle trpět a nechci ubližovat své rodině. Nechci tu být bez ní, bez svého Slunce nad hlavou. Vždy jsem si říkal, že tu dlouho nebudu, až odejde z tohoto světa, nedokázal bych to. Už tehdy jsem to věděl. A přísahám si teď a tady, že bez ní tu už déle nebudu...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek SongFic Never too late:

 1
1. nika
20.10.2014 [18:34]

krásný a smutný

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!