Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrtí mi život začíná 22.díl

Twilight bella & edward by bettyy


Smrtí mi život začíná 22.dílTak jsem k tomu ještě dnes přidala další, příšlo mi to tak blbě ukončené. Prosím piště mi taky kritiku, přece nekecejte že je to tak dobré. Určitě mě zdrbněte co se dá. :)

Edward.

Přišli mu na pomoc, musíte na ně postupně, nejprve se vrhneme na toho bělovlasého a pak na tu holku, tak bude lehká.

Kolem nás byla skupina několika vlků a já slyšel asi jejich Alfu, ostatní stále nic neříkali, mysleli jen na boj který nás čeká.

Já stál opodál a kouka na mou dceru jak je v obranné pozici, proti přesile,jen aby ochránila neznámého. Mé přemýšlení trvalo pouze pár setin sekund a ihned jsem se postavil ještě před ni.

Menší šedý vlk najednou zuřivě vycenil zuby a zavrčel, protože jsem se svým postavením dostal až příliš blízko k němu.

Dost Paule!

Na co čekáme Same, pustíme se už na ně ať j e konečně sranda.

Dost, já ho znám. Tohle se vyřeší. Oponoval Sam

Ne tak to ne.

Tohle je nefér,konečně máme příležitost si zařádit.

Já si myslím už jen kvůli tomu smradu, by si zasloužily zemřít.

Dost! Z postavení Alfy, vám teď přikazuji,aby jste se stáhly,ale buďte v pohotovosti. Myslím si že je to Cullen

„Ano jmenuji se Edward Cullen a nechceme se bít.“ pokusil jsem se použít Carlisleovu diplomatiku.

Ty mě slyšíš?

„Ano mám dar a tak slyším vaše myšlenky. Chci se velice omluvit za překročení smlouvy,ale jeden člen ještě nestihl být o ní informován. Určitě to hned naprávím, jen vás prosím, my nechceme bojovat. Nechceme válku a zrušení smlouvy.“ upřímě jsem se koukal do vlčích očí a doufám v to že i on se bude obávat ztrát a tak se stáhne.

Co si ten hajzl o sobě myslí, já jsem se rozhodně o jeho pomoc neprosil a ještě přivede i Rennesmé. Co se snad zbláznil že ji vzal sebou ikdyž věděl že to nebude jednoduché. Jak mohl něco takového dopustit a vystavit ji takovému nebezpečí. Tohle snad není normální, vždyť ona je tak.... křičeli na mě myšlenky cizince za mnou a mému klidnému výrazu, který potřebuji k nastolení klidu s vlky, to rozhodně neprozpívalo.

Co si to dovoluje, evidentě ví kdo jsem,ale nechápu to, nechápu co si dovoluje o mě takhle mluvit, když se až tak dobře neznáme, to bych si ho určitě pamatoval. Z mého přemýšlení mě ale vytrhly myšlenky Smečky přede mnou.

Naše smlouva byla ale uzavřena jen mezi vámi,Cullenovi,ale ty jsi tu sám s jedním upírem a lidskou dívkou, nebo to není člověk?

„Myslím že to co je ona zač není ted prioritní. Já se za ně za oba můžu zaručit.“ Doufám že má dcera má dobrý vkus na přátelé. Nasazovat krk za ničemu se mi fakt nechce a po tom co jsem slyšel v jeho hlavě bych ho jim nejraději nechal na pospas. Dělam to jenom pro Nessie.

Tak tedy dobrá,ale jak si sám řekl ručím za něj sám. Pokud se něco stane, bereš za něj plnou odpovědnost. My taky nechceme válku,ale rozhodně taky nebudeme tolerovat růst upírů v této lokalitě.

„Neboj te se,nikdo už nepřijede. Jsme tu sami a tak to i zůstane.“ Bohužel, dodal jsem si pro sebe.

To tvá rodina nepříjela s tebou?

Ne“ proč musí být zvýdavý, já jsem se o tomhle rozhodně nechttěl bavit a i přesto že jsme se dostali z ohrožení života, stále mě trápilo to že nyní s námi bude někdo další. Nebo co když mi ji i vezme. Tak to fakt nedovolím.

Přemýšlel jsem a stále upřeně koukal a couvající vlky, kteří se stahovali. Z jejich myšlenek jsem vyčetl nesouhlas a smutek z toho že nebude žádná rvačka.

Ach jo, banda nezodopovědných mladých vlkodladů, kteří si přímo říkají o výprask, to nám ještě scházelo.

Za celou dobu řešení konfliktu jsem se nepodíval za sebe,ale když už vlci byly v nedohlednu,tak se mi naskytl šokující pohled.

No, tak ano, já ho znám a bohužel opravdu moc dobře. Ikdyž jsme se viděli jen jednou, já o něm vím opravdu hodně, co mě ale udivovalo že i on ví tolik o mě a mé rodině. V jeho myšlenkách byla Bella (ach tak krásná,tak krásná, že mi to skoro vyrazilo dech, skoro jsem kvůli tomu pohledu zapoměl na to že tu máme ještě věci na vyřešení) ale byla tam i Rennesmé.

Koukal se na mě dosti naštvaným obličejem,ale co jsem to tam taky viděl? Strach? Proč by se mě měl bát? ON? Koukal jsem na ně skoro s otevřenou pusou,ale on pak přešel se svým zrakem na Rennesmé a ten pohled kterým se na ni koukal, se mi nelíbil, rozhodně se mi nelíbil, měl jsem sto chutí ho na místě zabít za to co mu běhalo hlavou. Koukal na ni a v myšlenkách vytvářel samé superlatily na její postavu.

To už jsem ale nevydržel a postavil jsem se do bojové pozice, já ho fakt zabiju. Tohle nikdy nedovolím.

Co TY máš do toho co mluvit. Opustil jsi je a teď si hraješ na hodného tatínka nebo co? Uklidni se já prát nechci a rozhodně tě zabít taky nechci,kvůli ní. Řekl mi v myšlenkách a stále se koukal na MOU dceru.

Nějak si myslíš, myslíš že bych nezvládl“ pronesl jsem a v můj hlas se chvěl hněvem.

CO si to dovoluje se mnou takto mluvit, ať to Volruti nebo není,takhle se mnou mluvit nikdo nebude. Už jsem se připravoval že po něm skočím,

Podívej se na ni! Poslal mi myšlenku aniž by se na mě podíval.

Tak jsem poslechl a to co jsem viděl by pro mě opavdu hodně těžko stravitelné.

Koukala se na něj tak jako on na ni. Zrovna jsem našel svou dceru a zjistil že jsem schopen někoho milovat jako Bellu a nyní o ni mám zase přijít.

Okamžitě jsem se narovnal a začal rozdýchávat to co jsem právě zjistil. Nikdo stále nic neříkal, oni se stále koukali navzájem do očí a já se ale nemohl koukat na ně.

Já vím znám ji jenom chvilku v před tím jsem o ní neměl ani tušení,ale kdo nezažil nepochopí. Jakmile jsem pochopil kdo ona je,ihned se mé mrtvé srdce ještě více zvětšilo. Muže se zdát divné že člověk začně hned někoho milovat ikdyž ho skoro vůbec nezná. Ona ale nic víc nepotřebovala, byla protě Belli a to stačilo na to abych ji svou láskou zahrnul, jako bych zahrnoval láskou ji.

„Tati,tohle je Caius.“ vytrhla mě z myšlenek Nessie.

„Caius Volturi“ dodala jako bych si nebyl vědom toho kdo přede mnou stojí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrtí mi život začíná 22.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!