Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrtí mi život začíná 20.díl

jake


Smrtí mi život začíná 20.dílVelice,ale velice krátké, sorry za to.

Za dávných časů kdy pověsti o nadpřirozených bytostech lidé nebrali na lehkou váhu, se jedna bytost jménem Caius odtrhla od svých bratrů, kvůli touze po poznávání pověstí, které i pro ně byly záhadou. Nevěděl co je na nich pravdy,ale věděl že udělá všechno možné pro to aby se utvrdil o jejich pravdivosti či opaku.

Po dlouhém putování po místech, ze ve kterých ty pověry vznikly se Caius opravdu setkal s bytostí která mu byla rovna,co rovna, byla ho schopna zabít, což se v pověstech nevyprávělo. Z tohoto setkání si Caius vybral mnohá zranění,ale to největší zranění utrpěl na cti.Vždycky si totiž myslel že nikdo je není schopen zabít kromě jeho druhu samotného.

Tohle bylo překvapivé, hrozivě překvapivé. Vyvázl sotva životem. Po tomto tragickém zážitku se vrátil za svými bratry,aby se s nimi podělil o poznatky které za ta léta bádání zjistil.

Vlkodlaci, nestálí, nebezpeční, nevyspyztatelní a hlavně schopni nás zabít. V síle jsou nám rovni ale na jejich straně je do srdce zarytá nenávist vůči nám, nepříčetnost spojená s zuřivostí. Prostě nebezpečí veškerého druhu.

Celá Voltera byla jeho zjištěním opravdu otřesena a tak na podkladě nových události a Caiově touze po mstě, začaly největší výpravy za likvidaci nových a pro ně nebezpečných bytostí. Doposud se něco takového nikdy nedělo,až později když začal mor v podobě proměněných dětí, se děli boje v takové míře jako nyní.

Zemřelo mnoho životů/neživotů,ale nakonec se cíl o naprosté vyhlazení vlkodlaků,uskutečnil.Nebyl nikdo, kdo by vzpomínal, nezbyl nikdo kdo by si pamatoval jejich jména. Všichni vlkodlaci se svými rodina a přáteli byly do jednoho smeteni z povrchu zemského a hrozba v podobě vlkodlaků i pro upíry upadla časem v zapomění. Nikoho by nenapadlo, že by někdy někdo přežil, nikoho nenapadlo že mohla vzniknout nová, vylepšená, s lidmi schopná žít, rasa.

Měniči.

Caius Současnost.

Jak jsem to mohl udělat,jak jsem mohl být schopen to udělat. Vždyť já jsem nechtěl a ještě k tomu vědomí toho že jsem zranil její city, mě zraňuje ještě více.

Tohle ale nejde, nikdy by to nefungovalo,protože bychom nikdy neměli ani možnost být spolu. Bella by mě určitě zabila,kdyby zjistila že jsem nad něčím takovým jenom přemýšlel. A Caius? Rennesmé miluje jako svou vnučku, rozhodně nebylo jeho snem aby si vzala mě.

Tohle bylo správné, musím se o tom přesvědčovat,ale bylo to správné. Už tolikrát nám šlo o krk, už tolik bytostí nás chtělo zabít a mi jsme se vždycky z toho dostali ve zdravý. Je to náš pud sebezáchovy. Jakmile nám hrozí nebezpečí tak utíkáme.To jsme mi.Tak je to správné.

Tak proč prožívám ten obrovský a hnusně lidský pocit viny. To už mi to vegetariánství leze tak na mozek nebo co? Nechápu to. Nechápu co jsem udělal špatně, že se mé svědomí tak hlásí o pozornost. Takhle jsem se choval vždycky. Naše priorita je krýt si záda. Co to se mnou je.

Když nad tím opravdu přemýšlím je mi úplně jedno co je teď se mnou, co mě nejvíce tíží je to že ona je nešťastná a co to ještě zhoršuje, je to že je nešťastná kvůli mně. Asi ve bují nějaké lidské city, fakt bych toho vegetariánství měl nechat. Měl bych si přestat hrát,že jsem něco jiného, než to co jsem.

NE! to neudělám! Kdybych to udělal už bych neměl ani tu poslední kapku naděje na to že bych si ji zasloužil. Já vím že je to naprosto bláhová naděje. Já vím že si ji nezasloužím a nikdy si ji ani nebudu moct ničím zasloužit,ale přesto.

Kdybych se vrátil k mému bývalému způsobu stravování, neměl bych už ani vůli doufat. Už kvůli ní bych nechtěl aby byla se mnou, se zrůdou, ona anděl.

Utápěl jsem se ve svým myšlenkách a bojích a bloumal se severem ameriky. Přece jenom Evropa je až příliš pod Volterským palcem a Amerika je trošku, trošičku dál. Tak doufám že je to přestane bavit a nechají mě na pokoji. Asi před měsícem jsem totiž zjistil že jde někdo po mé pachové stopě. Neřešel jsem kdo to je, protože jsem očekával že to Aro nenechá jen tak,ale ve státe Washington se rychle ode mě odtrhl. Byl jsem tomu rád a tak jsem asi týden ještě utíkal,ale hranice jsem nepřešel. Bylo tu hezky, stále zataženo, takže se upír necítíl jako opravdový upír z filmu, který spí v rakvy a chodí jen v noci. Byl jsem překvapen jak mi vyhovuje, tento způsob života. Chodil jsem ve dne do parku a pozoroval lidi kolem sebe. Bylo to příjemné, já jsem totiž už dávno přestal žít,nyní jsem nebyl vůbec šťastný, byl jsem sám a tak bylo příjemné pozorovat smějící se lidi, kteří si uživali jejich krátkého života.

Nebýval jsem jenom v jednom městě ale postupně jsem poznával města tohoto pro mě příjemného státu Washington.

Jednoho dne, bylo zase zataže jsem se po vydařeném lovu, šel podívat do nového města. Bylo tu hezky,takový malý zapadákov.

Zde se ale stalo něco co jsem nečekal, něco v co jsem ani v snu nedoufal. Ucítil jsem vůni,pro mě známou, pro mě osobně až příliš známou. Vůni po které jsem toužil



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrtí mi život začíná 20.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!