Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slza nikdy nespadne - 2. kapitola - 3.část

O-ou Blade


Slza nikdy nespadne - 2. kapitola - 3.částTak další.....newím mno....co myslíte?? pls komentíky

2.kap. - 3.část

„Co to bylo?" Zeptala jsem se.

„To nevím. Bello, hledal by tě někdo z tvých kamarádů tady? Říkala jsi někomu, kde bydlíme?" Zeptal se mě Carlisle, který přišel z patra.

„Ne. Nikomu jsem nic neříkala. A myslím, že Jessica ani Mike nebo někdo jiný by si sem netroufli." Odpověděla jsem. Možná se Mike na mě přišel podívat, ale když mě měl skoro na dosah, rozmyslel si to. Dobře, že si to  rozmyslel. Nebylo by rozumné, aby za mnou chodil i sem. Ale ať to byl kdo chce, je pryč. A teď už to pro mě není důležitý. Zvedla jsem se z pohovky a pokračovala dál v prohlídce. Dostala jsem se ke klavíru. Sedla jsem si za něj a pokusila se o stupnici. Třikrát jsem ji zkazila.

„Hm... Máš talent." Oval se za mnou ironický hlas Edwarda. Povzdechla jsem si.

„Určitě lepší než ty." Bránila jsem se též ironicky. Edward se usmál, sedl si ke mně a začal hrát jeho novou skladbu - stále ještě nedokončenou. Nad tou úchvatnou melodií jsem se rozplývala. Když dohrál, nezapomněla jsem poznamenat. „Má stupnice byla lepší." Věděla jsem, že to nebere vážně.

„O tom nepochybuji." Dodal k mé straně.

„Měla bys jít domů, Bello. Charlie už bude mít starost." Volala na mě Esme z kuchyně. Čas jít domů. Nevšimla jsem si, že čas uběhl tak rychle. Opravdu, Charlie se už bude shánět po večeři.

Když mě Edward dovezl domů, bylo už dost pozdě.

„Přijdeš dneska?" Zeptala jsem Edwarda.

„Ano." To mi stačilo. Přijde.


„Kde jsi byla?" Štěkl na mě Charlie hned jak jsem přišla do obýváku.

„U Cullenových." Odpověděla jsem na vysvětlenou. Dál se neptal. Podle čichu jsem poznala, že si táta osmažil slaninu. Já sama jsem hlad neměla. Zamířila jsem do koupelny a z ní do pokoje.

Netrpělivě jsem vyhlédla z okna. Měla jsem pocit, že na mě visí něčí oči. Bylo to nepříjemné. „Edwarde?" Zavolala jsem do tmy. Nic. Lehla jsem si na postel a vyčkávala jeho příchod. A si po hodině jsem ucítila na obličeji chlad. Edward ležel vedle mě a hladil mě po tváři. Nechtěla jsem kazit tu krásnou chvíli s ním a tak jsem se ho neptala, kde byl tak dlouho. Posadila jsem se. V tu chvíli mě ale Edward stáhnul jemně zpátky a přisál se rty na mé. Jeho polibky byly vášnivé, ale zároveň něžné. Musel být stále opatrný. Proplétala jsem mu mé prsty ve vlasech a tiskla se k němu. Mé polibky začínaly být horlivější a naléhavější. Odtáhnul se.

„To pro dnešek stačí, Bells." Zašeptal. Smířila jsem se s tím během vteřiny - i když nerada - protože jsem věděla, že v tomhle je hodně opatrný a každá má snaha je marná. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a zavřela oči. Než jsem usnula, slyšela jsem, jak mi zpívá mou ukolébavku, kterou pro mne kdysi složil.

Ráno jsem se probudila svěží a odpočatá. Ani jsem Edwarda nemusela hledat po pokoji, rovnou jsem očima vyhledala křeslo, kde sedával. Byl tam i dnes. Sedla jsem mu na klín a políbila ho. Objal mě rukama kolem ramen a spokojeně se usmíval. Já též. Poté mi nechal soukromí na převlečení a šel mi udělat snídani. Nervózně jsem postávala u skříně a přemýšlela, co si obléct. Venku bylo poměrně teplo. Vzala jsem si khaki tříčtvrťáky a bílé těsné tričko, které stejně nikdo neuvidí, když bude celý den skryté pod světle zelenou příjemnou mikinou. Sešla jsem do kuchyně a snědla připravenou misku s cornflaky a mlékem. Dneska jsem se poprvé podívala, co měl Edward na sobě. Béžové také tříčtvrťáky a černé triko, které - jako vždy - krásně obepínalo jeho vymakané svaly. Nasedli jsme do jeho Volva, které přivezl během noci a odjeli ke škole.

Edward zaparkoval hned vedle červeného BMW. Cullenovi v něm ještě stále seděli a pozorovali to, co všichni ostatní. Na parkoviště vjelo žluté Audi. Zastavilo daleko od všech. Vystoupila z něj dívka průměrné postavy. Její krásné rovné, bronzové spíž už červené vlasy jí splývali na ramena. Na rtech natěšený úsměv, v očích jiskřičky. Na straně spolujezdce vystoupil vysoký, černovlasý chlapec s mírně rozcuchanou čupřinou. V očích obavy. Oba byli velice krásní. A jejich kůže byla zároveň trochu pobledlá. Ale upíři to být nemohli - někdo z Cullenů by je zavětřil.

Celou první hodinu angličtiny jsem byla nucena poslouchat Mika, jak vychvaluje novou dívku.

„Nerada ti to říkám, Miku, ale myslím, že už s někým chodí." Vyrvala jsem Mikovy iluze. Nezdálo se, že by ten chlapec byl její bratr nebo tak něco.

Doploužila jsem se na hodinu politologie a těžce dosedla do prázdné lavice na mé obvyklé místo.

„Ahoj. Já jsem Missy." Přiskočila ke mně ta nová dívka."Je vedle tebe volno?" Poukázala na prázdné místo vedle mě.

„Jistě. Klidně si sem sedni." Řekla jsem jí lhostejně.

„Díky. Mimochodem, krásně voníš." Zarazila jsem se. To mi říkala i Alice při našem prvním setkáním, ale ta to myslela jinak. Nevěděla jsem, jak to Missy myslela. Zřejmě si všimla mé náhlé zaraženosti. „Nová voňavka?"

„Ne. Mám ji už dýl." Trošku mne uklidnila.

„Já myslela na trhu. Nikdy jsem nic podobného necítila." To říkal i Edward. Ale vypadalo to, že zde jde pouze o módu. Možná.

 

4.část


zde -> shrnutí kapitol


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slza nikdy nespadne - 2. kapitola - 3.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!