Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční svit-8.kapitola

111


Sluneční svit-8.kapitolaTak a je tu další 8.kapitolka povídky Sluneční svit 'Dopis'.Moc se omlouvám že je tak dlouhá.Chtěla jsem ji rozdělit na dvě,ale přišlo mi to zbytečn.Ono se všechno váže k jedné věci:-) Nessie najde na 'jejich' pláži dopis od Jacoba.Nebo bych měla říci od Rachelle? Prosím komentíky děkuju moc:-)

 

8.Dopis

Rozběhla jsem se ze dveří.Vůbec jsem neměla v plánu jít ke Clearwaterům.Potřebovala jsem se uklidnit pak teprve mohu jít mezi lidi.Rozběhla jsem se do lesa a běžela kam mě nohy nesly.Letěla jsem lesem už pěkně dlouho.Ani jsme nevěděla kam to vlastně běžím,ani kde momentálně jsem.

K mému překvapení jsem vyběhla z lesu na pláž.Okamžitě jsem smykem zastavila.Rozhlížela jsem se po pláži.Proč mi byla tak povědomá?Ano,byla to naše pláž.Moje a Jacobova.

Zase jsem začala brečet.Šla jsem k vyplavené kládě na které jsme sedávali a sedla jsem si na ni.Hledala jsem něco.Jezdila jsem očima po kládě.A ano,skutečně jsem to našla.

J+R=♥ Forever

Vyryl to sem on když jsme tu byli naposledy.Když jsme se loučili.Začala jsem vzpomínat.

Bylo to den mého odjezdu.V Lu Push měli nějaký problém s nevítanými návštěvníky.Jacob se chtěl ale se mnou rozloučit a přemluvil Sama aby mu dal pět minut ,na které nikdy nezapomenu.Vzal mě na naši pláž.Sedli jsme si a ruku v ruce jsme si dívali do očí.

,,Budeš mi chybět.''zašeptala jsem.

,,Mohu jet s tebou-''

,,Ne!Musíš zůstat se smečkou.Potřebují tě tu.''

,,Ach Nessie!Kdyby to jen šlo nějak zařídit.''pohladil mě po tváři.

,,Já vím ,ale víš že zrovna t tuhle situaci si pro smečku velmi důležitý.''

,,Ano ale-'' dala jsem mu ukazováček na rty abych ho utišila

,,Nekaž to!Nekaž poslední chvíle , které můžeme být spolu.'' políbila jsem ho nežně.

,,Nessie,neodjížděj!''prosil a omotal kolem mě své silné,teplé ruce.,,Prosím.Zůstaň tu se mnou!Neopouštěj mě!''šeptal mi do vlasů a konejšivě mne houpal.

,,Jaku,ty víš moc dobře že to nejde.''

,,Ano vím''povzdechl si poraženě a odtáhl mě od sebe.Zadíval se mi do očí.,,Miluji tě.Víc než kdokoli kohokoli miloval.''do očí mi vstřikli slzy.Položila jsem si hlavu na jeho hruď a nechala se utěšovat.,,Však víš že hned jak to tady skončí,znovu se shledáme.''

,,Už teď mi chybíš,lásko''zamumlala jsem mu do trička.Slyšela jsem jeho velmi tiché vzlyky v mých vlasech.,,Také tě miluji a hodně''zašeptala jsem a políbila ho.On vytáhl z kapsy kapesní nůž a vyryl do kůry stromu J+R=♥.

,,O Jaku.''vzdychla jsem a sebrala mu nůž z ruky.,,Něco ti tam chybí.''řekla jsem výsměšně a připsala slovo Forever.,,Teď už je to dokonalé.''zase jsem ho políbila a vrátila mu nůž. Polibky mi vracel ale vyrušilo nás šustění stromů hned za námi.

,,Je čas.''zašeptal omluvně Sam.

,,Miluji tě a nikdy nepřestanu.''zašeptala jsem a pohladila ho tváři.

,,Budeš mi chybět,zlato,miluji tě.''zašeptal a naposledy políbil.Rychle vstal a běžel do lesa.Slyšela jsem že Sam zamumlal něco jako ,,Je mi to líto'' ale hlavu jsem nezvedla.Místo toho jsem se dívala do země a tiše brečela.On už se ale nevrátil.Nikdy se nevrátil.Nedal o sobě vědět.Ani nezatelefonoval.A já hloupá jsem jen čekala že se jednou objeví princ a vše bude jako dříve.Nebylo.Už se nevrátil a nikdy nevrátí.

Pohladila jsem písmena vyrytá do stromu a u slova Forever jsem se zarazila.Byla jsem to já kdo tam napsal tohle slovo.Zlehka jsem se usmála ale moc mi to nešlo.Místo toho jsem propukla v další vzlyky.Svezla jsem se po kládě na zem.Přitáhla jsem si nohy k sobě a zabořila hlavu do kolenou.

Po chvíli jsem se trochu uklidnila ,našla špičatý klacík a sedla si na kládu.Slovo forever jsem podtrhla a následně vzteky klacek přelomila.Začala jsem zase brečet.

Zvedla jsem se a procházela do pláži.Stoupla jsem si do písku před vlny a dívala se na zapadající slunce.Vlny mi začali narážet na nohy.Usmála jsem se a zavřela oči.

Další náraz.Udělala jsem krok vpřed.Další hloupější náraz.Další krok vřed.

S úsměvem na tvářích a zavřenýma očima jsem šla dále do vody.Byla ledová.Samozřejmě jako vždy.Ledové proudy vody do mě narážely a štípaly na těle.

Když už jsem měla ledovou vodu po bradu odrazila jsem se nohama a začala dělat tempa vpřed.Netušila jsem až doplavu.Dělala jsem slepá,hluchá tempa vpřed.

,,Renesme?''křičel někdo moje jméno.Nevěděla jsem jestli sním nebo to je skutečnost tak jsem přestala dělat tempa a otočila se.V té tmě jsem nikoho neviděla.Ale cítila.Vlkodlaka.

Nepoznala jsem který z nich to je.Bylo mi to jedno.Zase jsem se otočila,nadechla se a potopila pod vodu.Ledová voda mě neskutečně štípala do očí.Začala jsem dělat tempa pod vodou a ignorovala jsem mé volání na břehu.

Teprve když jsem slyšela i další hlasy volající mé jméno a cáknutí vody jak do ní někdo skočil , došlo mi že mě zřejmě někdo hledá.

Neochotně jsem vyplavala na hladinu a rozhlídla se.Už jsem byla blíže břehu.Na břehu bylo pár lidí a pár přeměněných vlků.A dva 'lidi' ve vodě.

,,Nessie!Jseš v pořádku?Co tě to napadlo!''řekl vedle mě ve vodě Seth a omotal kolem mě ruce.

,,Teď hezky poplaveme na břeh ano?''škemral jako kdybych byla malé dítě.Chtěla jsem mu odpovědět,vytrhnout se z jeho sevření,protestovat,ale nešlo nic.Tělo mě neposlouchalo.

Zmohla jsem se jen na slabé kývnutí hlavou a pomalá tempa.

,,Same?Pomoc mi!''volal Seth na Sama který byl také ve vodě.Sam připlaval k nám a podepřel mě z druhé strany.

,,Co jí tak sebralo?''vyzvídal Sam.,,Vypadala že s Jacobovým odchodem se vypořádala dobře.''

,,No řekl bych ,že jí to teprve teď došlo.''

,,Jako co?Že je pryč?''řekl směšně Sam.

,,Ne!Jako že se nevrátí.''opáčil Seth. Sam jen kývl v souhlasu.Zavřela jsem oči a přestala dělat tempa.

,,Co to sakra dělá?''rozčiloval se Sam.Do vody skočil někdo další.Slyšela jsem rychlá tempa směrem k nám.

,,Myslím že je unavená.Chce spát.''hádal Seth.Ano měl pravdu.Potřebovala jsem se vyspat.

Pomalu jsme usínala ve vodě.Někdo k nám připlaval a promluvil známých dívčím hlasem.

,,Nessie?Nessie!Nesmíš to vzdávat.Ještě pár temp.Prosím''škemrala Leah.Otevřela jsem oči a podívala se do jejích.

,,Prosím''zašeptala.Začala jsem dělat tempa.

,,Díky ségra.''zabručel Seth a dál mi se Samem pomáhali.

Když už jsem cítila že jsme dost u břehu abych se postavila,zkusila jsem to.Nohy mě neunesly a hned jsem se potopila.Seth mě vytáhl a vzal do náruče.Vyšel se mnou na břeh.Kolem nás se shromáždilo několik vlkodlaků.Seth je jen odstrčil a nesl mě do auta.Mezi vlkodlaky jsem poznala Quila,Emryho,Paula,a Jareda.Byli mezi nimi i otisky.Emily,Kim,Rachelle,a už šesti letá Claire.Ostatní jsem neznala.

Seth mne postavil na zem a Leah kolem mě omotala deku.Pak mě nacpali na zadní sedadlo auta.

,,Kam jedeme?''vysoukala jsem ze sebe třaslavým hlasem.

,,Odvezeme tě domů.K Charliemu.''odpověděl mi Seth a sedl si na sedadlo spolujezdce.Leah si sedla za volant a nastartovala.

,,Ne!Tam ne!Prosím.Nemůžu zůstat u vás?Prosím''prosila jsem.Oba se na sebe podívali.

,,A co Charlie?Co Bella?''ptala se Leah.

,,Myslí si že jsem u vás.Teda pokud jim někdo neřekl o tomhle.''Leah poraženě vzdychla a vyrazila k nim domů.

Když zastavila,Seth vystoupil jako první a hned mě vzal do náruče.Chtěla jsem protestovat ,že půjdu sama,ale nemělo to cenu.Stejně by mě nepustil.

Před dveřmi do domu mě postavil a sundal deku.Chytnul mě kolem pasu abych nespadla.

,,Běž s ní hned nahoru,já vyřídím mámu.''řekla Leah a šla do domu.Seth mě táhnul po schodech do pokoje.

,,Čau mami,dneska u nás bude spát Nessie jo?''začala Leah a Seth mě táhnul co nejrychleji nahoru ,aby si mě Sue nevšimla.

,,Ahoj zlato,vážně?Ona už přijela?Tak ať se ukáže ne?A kde je Seth?''hledala za Leou.

,,No mami,ona je strašně unavená měla dlouhý let,u Charlieho spát nechtěla tak spí u nás.Seth s ní šel do pokoje.''

,,Ale-?''

,,V pohodě mami,bude spát u mě v pokoji jo?Dobrou.''odbyla Sue ,políbila ji na tvář a šla za námi.To byla rychlost.

Seth mě odnesl s Lee do pokoje a posadil na židli.Leah u nás byla hned.

,,Já se o ni postarám.''odstrčila bratra.

,,Fajn,kdyby si něco potře-''

,,Já to zvládnu!''přerušila ho a vycpala ze dveří.Neměla zrovna skvělou náladu.Začala šumovat ve skříni.Zřejmě mi hledala nějaké suché oblečení.

,,Promiň.''řekla jsem.Leah se udiveně otočila a tázavě se na mě podívala.,,Promiň'' zopakovala jsem.,,Já jsem ti na obtíž.Měla jsi mě odvést k Charliemu.Vidím že nejsi ve své kůži.Promiň''omlouvala jsem se dál.

,,Ne to není kvůli tobě''vysvětlovala omluvně a podala mi suché oblečení.,,Bude ti to velké ale menší nemám.''ukazovala na oblečení.Dívala jsem se na ni.Tak kvůli čemu?

,,Znáš to.''řekla smutně a opřela si čelo o moje rameno.Hned jsem věděla.

,,Sam?''zeptala jsem se i přes to že jsem věděla že mám pravdu.Bezmocně přikývla.

,,Tak ven s tím''pobízela jsem ji.Sedla si na postel a čekala.Pochopila jsem a oblékala se co nejrychleji.Když jsem byla oblečená sedla jsem si vedle ní.

,,Víš,on dělá jako kdybych neexistovala.Jako kdyby nic nebylo.Vůbec si mě nevšímá.Já,..já ho pořád miluji.A on dělá jako kdybych nebyla.''

,,O Leo,musíš brát na vědomí že má Emily.Měla by sis taky najít svůj otisk.''

,,Ale to je právě to!Co když nemůžu mít otisk?''

,,A proč by si nemohla?''

,,Protože nejsem stejná,jsem jiná než normální vlkodlak''

,,Zase tolik ne.Jediný rozdíl je v pohlaví.''

,,No právě.''

,,Leo!Řekni mi jeden jediný normální důvod,proč by si nemohla mít otisk?''mlčela.

,,No tak vidíš!Určitě je!''

,,Ale co když ne!''

,,Musíš věřit a hledat Leo!Určitě se ten pravý najde a pak uvidíš.Teda kromě jeho nikoho jiného neuvidíš''usmála jsem se.

,,Jenže já už nikoho jiného nevidím Ness.Vidím jenom Sama.''

,,Tak se na něj nedívej!Leo ne!Tohle je blbost!On to být nemůže už jenom z prostého důvodu že ty jseš vlk a on taky.Nemůžou do sebe být otisknutí dva vlci!''

,,Máš pravdu.Budu se snažit.''položila si hlavu na moje rameno.,,Tak a teď běž spát.Potřebuješ se vyspat.''

Položila jsem se na půlku její postele a zavřela oči.Usnula jsem strašně rychle.

Když jsem se ráno probudila,Leah tu nebyla.Šla jsem k ní do koupelny a opláchla obličej. Není divu že nechtěli aby mě Sue viděla.Vypadala jsem příšerně i po spánku,dovedu si představit jaké to muselo být včera.Učesala jsem se a trochu upravila a šla dolů do kuchyně.

Sue seděla u stolu a četla si noviny.

,,Dobré ráno Sue''pozdravila jsem

,,O ahoj Renesmee.Chceš něco k jídlu?''zeptala se a ukázala na nedotčený sendvič s džusem na stole.''

,,Ano,děkuji''sedla jsem si a začala jíst.,,Kde je Seth s Leou?''

,,Sam je povolal.Museli hned jít.''

,,Aha.''

,,Já za chvilku budu muset jít do práce,zvládneš to tu sama?''

,,Jasně,zvládla bych to ,ale já půjdu domů k Charliemu''

,,Dobře,tak ho pozdravuj.''

,,Ano budu.''dojedla jsem a vypadla z domu.

Samozřejmě jsem neměla v plánu cestu k Charliemu.Plánovala jsem se vrátit na pláž.Rozběhla jsem se směrem k pláži.Zdálo se mi že jsem proběhla kolem Emryho s Quilem.Snad si mě nevšimli.Nevěnovala jsem jim moc pozornosti a běžela rychle na pláž.Ani ne za minutku jsem byla na místě.Hned jsem šla ke stromu.Sedla jsem si a prohlížela si nápis.K mému včerejšímu podtržení jsem dnes přidala další srdíčko.K mému překvapení jsem nebrečela.Jen jsem s úsměvem pozorovala moje,naše dílo.Když už jsem se chystala odejít ,všimla jsem si něčeho bíleho zastrčeného pod kůru stromu kousek od našeho díla.

Vytáhla jsem složený papír na kterém bylo známým nedbalým,škrabavým písmem: Nessie ♥

Přemýšlela jsem jestli ho mám otevřít a nakonec jsem ho otevřela.

Nessie,

Je mi moc líto co se stalo.Kdyby to jen šlo vrátit.Jsem pitomec že jsem se nevrátil ,ale nenašel jsem odvahu.Dřív jsem se vrátit nemohl a věděl že se na mě budeš zlobit.Bál jsem se že když se vrátím ,najdu tě šťastnou s jiným.Bál jsem se už jsi zapomněla.Bál jsem se že už o mě nebudeš stát.(Ani bych nedivil.)A proto jsem se raději nevracel.

Chtěl jsem zůstat u smečky a zapomenout na tebe ,ale nešlo to.Bylo,je to silnější než já.Musel jsem odejít.Všechno tam mi tě připomínalo.

Přemýšlela jsem jestli mám číst dál.S těmi proudy slz co se mi valily z očí to moc nešlo. Vzlykala jsem tak silně že jsem ani nemohla číst.Musela jsem se nejdříve trochu uklidnit než jsem mohla pokračovat.

I teď na tebe nemohu přestat myslet.Chybíš mi.Kéž bych měl tu odvahu a vrátil se.

Miluji tě Nessie.Víc než si dokážeš představit.Neskutečně mi chybíš ,lásko.

Odpusť mi a nezapomeň.

Miluji tě!

Jacob

Zase jsem začala vzlykat.Chvíli jsem tam seděla a jen brečela.Když jsem se uklidnila ,musela jsem si to přečíst znovu.Pohladila jsem písmena a vytáhla fotku co jsem sebou všude tahala. Byla už hodně pomačkaná jak jsem ji pořád vyndávala a vracela.Na té fotce byl Jacob se mnou v náručí.na té fotce mi bylo čtrnáct.Prohlížela jsem si dopis a fotku.

Nakonec jsem oboje nacpala do kapsy a šla k Charliemu.Vzala jsem to lesem.

Ještě jsem se chtěla stavit na mýtině ,kudy jsme vždycky procházeli ,ale pár metrů od louky jsem cítila vlkodlaky.Chtěla jsem se rychle otočit a běžet pryč ale velké černé oči Setha mě probodli.V tu ránu to nebyli jenom Sethovi oči které po mě koukali.

,,Pojď k nám Renesme.Stejně se to týká hlavně tebe''zvolal Sam.Jako jediný byl přeměněný.Vyjednávali.Cítila jsem jiného vlkodlaka avšak jeho vůni velmi povědomého a člověka-byl s ním.

Neochotně ,ale přece jsem šla.Když jsem přišla na mýtinu okamžitě jsem se zarazila a zírala na vysokého,pohledného,hnědovlasého chlapce.Držel za ruku dlouhovlasou,vysokou brunetku se snědou pletí.

,,Matthew?''zírala jsem na něj jako kdybych ho nikdy neviděla.Všichni se na mě tázavě dívali až na čtyři vlky-Collina,Bradyho,Setha a Ley.Ti o něm věděli.

Sam na mě nejprve také zíral a pak mě ukazováčkem pobídl abych šla za ním a poklepal si prstem na tvář.Pochopila jsem co chce.Jelikož byl člověk a ostatní vlci stále nechápal co se to tu děje.Chtěl abych mu to ukázala já.

Poraženě jsem si povzdechla a loudala se k němu.Dala jsem mu na tvář ruku a ukázala mu všechno.Od Warrenu až po dopis.Pak jsem ruku sundala.Dívka vedle Matthewa jen zírala.

Tázavě jsem se podívala na Mattyho a hodila pohledem po dívce vedle něho.Naznačil mi že mi to poví potom.

,,Dobře.Tak tím se všechno vysvětluje.''řekl Sam s klidem.''Matthew?Nechtěl bys teď Renesmee říct kdo je ta krásná dívka vedle tebe?''Leah při slově krásná zavrčela a následně ze sebe vydala kašlavý smích.Sam ji okřikl.

,,A vzhledem k tomu co jsem viděl-co bylo mezi vámi''Sam kývl hlavou k Mattymu a ke mně.,,Jí to prosím tě podej co nejlépe děkuji.Poslední dny si toho prošla hodně''vysvětloval Mattymu.,,Jo a Ness?O tom dopise si promluvíme,něco mi tam nesedí.''jen jsem kývla a šla pomalu k Mattymu.

,,Tak vysvětluj!''pobídla jsem ho.

,,Rád bych tě představil.Tohle je moje dívka,můj otisk''vysoukal ze sebe.Zděsila jsem se. Cože to řekl?Jeho otisk.Snažila jsem se zachovat klid.

,,Ahoj já jsem Renesmee''pozdravila jsem dívku a podala jí ruku.Chytla ji a potřásla.

,,Jill,ráda tě poznávám.''

,,Hmm''Hned jsem Jill pustila a podívala se na Matthewa.

,,Já,...chtěl jsem jet za tebou,překvapit tě ,ale v letadle jsem potkal Jill a otiskl se.Jill všechno ví.I to co bylo mezi námi.''slovo bylo zdůraznil.Nevím proč ale byla jsem naštvaná spíše jsem

žárlila.Dala jsem mu ruku na tvář a přehrála mu všechny naše společné noci.Jelikož se stále držel s Jill i ona mohla vidět mé vzpomínky.Hned Mattyho ruku pustila.

,,Myslíš tohle?''řekla jsem směšně.

,,Renesme!Ale ty jsi to tak chtěla!Chtěla jsi abych se otiskl a když se tak stalo tak ti to vadí? Měla by sis v životě usmyslet co vlastně chceš.''začal na mě řvát.Odstrčil mě i Jill najednou a ustoupil o pár kroků.Věděla jsem co chce dělat.Ustoupila jsem ještě o pár kroků a Jill strkala sebou.

Matthew byl přeměněn než bys řekl švec.Ani se neobtěžoval svléknout se.Jeho oblečení se rozletělo na miliony kousků.Nezdálo se že by Jill byla překvapená,vyděšená nebo tak něco.

Matthew si hned lehl a Jill k němu přiběhla.Vylezla mu na hřbet a světle hnědý vlk vyrazil do lesa.Nezabralo jim to ani minutu.

,,To byla rychlost!''zamumlala jsem uraženě a zírala na místo kde zmizeli.

,,Renesmee,pojď s námi.Musíme si promluvit.''Kývla jsem v souhlasu a loudala se k Lee.Ta si jen lehla a počkala až jí vylezu na hřbet.Když jsem vylezla všichni vlci.,bylo jich už dvacet jedna ,vyrazili v podivné formaci k Samově domu.

Pár metrů v lese před domem se všichni zastavili.Leah si lehla ,já slezla a šla k domu.Ostatní se za mnou proměnili a následovali mě.Zaklepala jsem a otevřela mi Emily,Samova žena.

,,Renesme?Ty jsi přijela?Kde jsou ostatní?''hledala pohledem za mnou a objala mě.

,,Ahoj,Emily.Už jsou na cestě.''Táhla mě dovnitř.

,,Kolik jich jde?''ptala se.

,,Všichni''řekla jsem omluvně.

,,Cože?Všichni?Vždyť se sem ani nevejde jednadvacet velkých kluků.''

,,dvacet kluků,jedna dívka''opravila jsem si.Emily s Leou stále vedli spory.Do dveří se narval Sam a ostatní.

,,Čau,Emily!''pozdravil Paul a ozvalo se dvacet ozvěn.

,,Ahoj lásko.''pozdravil Sam, omotal kolem Emily ruce a políbil ji.Několik vlkodlaků se nechutně zatvářilo.

,,Tak a do obýváku!Všichni!''poručil Sam.Všichni se zvedli a loudali do obýváku.

,,Sednout!A ticho!''zařval na bandu Sam.Všichni sklapli a sedli si.Sam mi dal ruku kolem ramen a začal.:,,Nessie,otisk Jacoba,dnes našla dopis od něho.''nastavil ruku.Vytáhla jsem dopis a podala mu ho.Začal číst.

,,Nessie,

Je mi moc líto co se stalo.Kdyby to jen šlo vrátit.Jsem pitomec že jsem se nevrátil ,ale nenašel jsem odvahu.Dřív jsem se vrátit nemohl a věděl že se na mě budeš zlobit.Bál jsem se že když se vrátím ,najdu tě šťastnou s jiným.Bál jsem se už jsi zapomněla.Bál jsem se že už o mě nebudeš stát.(Ani bych nedivil.)A proto jsem se raději nevracel.

Když se mi do očí draly slzy,zčervenala jsem a sklopila hlavu.Přála jsem aby to urychlil a vynechal konec.

Chtěl jsem zůstat u smečky a zapomenout na tebe ,ale nešlo to.Bylo,je to silnější než já.Musel jsem odejít.Všechno tam mi tě připomínalo.

I teď na tebe nemohu přestat myslet.Chybíš mi.Kéž bych měl tu odvahu a vrátil se.

Miluji tě Nessie.Víc než si dokážeš představit.Neskutečně mi chybíš ,lásko.

Odpusť mi a nezapomeň.

Miluji tě!

Jacob''poslední slova šeptal tak tiše že jsem měla co dělat abych je slyšela.Leah si zamyšleně vzdychla.Seth do ní se smíchem dloubnul.Nechápavě jsem zavrtěla hlavou.

,,Nepřijde vám na tom něco divného?''ptal se Sam.,,Zamyslete se.''znovu začal číst tu nejdůležitější pasáž.:

,,Jsem pitomec že jsem se nevrátil ,ale nenašel jsem odvahu.Dřív jsem se vrátit nemohl a věděl že se na mě budeš zlobit.Bál jsem se že když se vrátím ,najdu tě šťastnou s jiným.Bál jsem se už jsi zapomněla.Bál jsem se že už o mě nebudeš stát.(Ani bych nedivil.)A proto jsem se raději nevracel. Chtěl jsem zůstat u smečky a zapomenout na tebe ,ale nešlo to.Bylo,je to silnější než já.Musel jsem odejít.Všechno tam mi tě připomínalo.

I teď na tebe nemohu přestat myslet.Chybíš mi.Kéž bych měl tu odvahu a vrátil se.''Sethovi to došlo.,,On to napsal po odchodu.Musel přijít a dát to sem''vykřikl.Já ztuhla.Měl pravdu.Podle toho jak v dopise psal ,to musel napsat po odchodu.Musel se vrátit aby sem dopis dal.Všichni se Sethovým tvrzením souhlasili.

,,Výborně Sethe!''pochválil ho Sam.

,,Jak?''vykoktala jsem a stála na místě jak přimražená.,,Jak?'opakovala jsem.,,To nedává smysl!''přemlouvala jsem je.Sam mě chytil kolem ramen.:,,Jsi v pohodě?''

,,Jo,ale jak?Jak by sem mohl dát ten dopis,aniž byste ho nepoznali.''

,,Napadá mne jen jedno řešení.''řekl Jared.Všichni se na něj tázavě podívali.

,,Musel se s někým domluvit a dát mu dopis aby ho sem dal.''pokračoval.Ano všechno do sebe zapadalo.Jenže?,,Kdo?''ptala jsem se.,,Kdo by to udělal?''

,,Rachelle.''zašeptal Paul.Cože?Jacobova sestra?Všechno předtím dávalo smysl.Ale tohle ne. Proč by to dělala.

,,Poslední dobou se chová divně.I Billy už si toho všiml.Pořád si s někým tajně volá,zavírá se v pokoji,dobrovolně chodívá vyzvedávat poštu ,aby ji někdo nepředběhl.Jednou dokonce jela na letiště.Neřekla mi proč.Prý si potřebovala něco zařídit.''Všichni se zamyšlenými pohledy přikyvovali.Pořád jsem ale nechápala proč by to dělala.

,,Chová se tak ještě pořád?''vyzvídal Sam.

,,Poslední tři dny to je lepší-''najednou se zarazil.,,Před třemi dny mi řekla že jde na pláž''pokračoval.Všichni jsem napjatě poslouchali.,,Řekl jsem jí že půjdu s ní,ale chtěla jít sama.Prý potřebovala být chvíli o samotě.''všichni jsme pochopili.Paul ale zdaleka neskončil:

,,Doufám že si mě nevšimla ,ale chvilku jsem si sledoval.To její chování mi lezlo na nervy. Když zamířila na Jakobovu pláž.Vaší pláž.''podíval se na mě zaujatě.,,Myslel jsem že chce jen truchlit po bratrovi a tak jsem odešel.Byla to ona.Je to jasné.'' Všichni s Paulem souhlasili.Dokonce i já.

,,Zítra za ní zajdeme.''rozhodl Sam.,,Teď jděte všichni domů''poručil nakonec.Jelikož jsem slíbila mámě že dnes přijdu domů,vyrazila jsem.

,,Ty nejdeš k nám?''ptal se Seth.

,,Ne dneska zůstanu doma.Slíbila jsem to Belle.''

,,Tak čau.''dal mi herdu do zad a šel z domu.

,,Uvidíme se zítra.Půjdeš s námi za Rachalle ,ne?''objala mne Leah.

,,Jasně,tak zítra ahoj.''obě jsme se vydali jiným směrem.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční svit-8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!