Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční svit-6.kapitola

foto z zatmění


Sluneční svit-6.kapitolaSázka je sázka.Njn takhle to dopadá když se Nessie vsadí s Emmem.Nakone to vyřeší Alice s Rose.Jak?Čtěte!Prosím komentíky,kritiku a další:-)Děkuju Teruhska:-*

 

6.Sázka je sázka

Vešla jsem do pokoje ale Matty tu nebyl.Šla jsem se podívat na balkon.Viděla jsem ho v lese.Když mě zahlídl rychle proměnil a oblékl si kalhoty co měl přehozené přes strom a rychle běžel ke mně.Vyběhl schody a objal mě.Začali jsme se líbat a objímat.Chvíli jsme ze země sledovali měsíc a slunce.Pak mě vzal do náruče a odnesl do postele.Líbali jsme se a on mi sundal šaty.Divila jsem se že jsem mu to dovolila.Ne co to sakra dělám!To se nesmí stát.Co Jacob?Z nějakého důvodu se mi to líbilo a chtěla jsem pokračovat.Rozepnula jsem mu kalhoty a svlékla je.Zůstali jsme tam jen ve spodním prádle.Na okamžik jsem ho odtáhla a podívala jsem se mu do očí.

,,Já.Nejsem ji jistá jestli to chci.''

,,To je v pořádku zlato.Jestli nechceš tak ne.A navíc bylo by to velmi riskantní v době s osmi upíry.''usmál se a políbil mě.

,,Máš pravdu.Děkuji ti že mě nenutíš.Potřebuji čas.''

,,To je samozřejmost lásko.''zase mě políbil.Lehla jsem si na jeho hruď a snila o budoucnosti.

Po chvíli kdy jsme tam takhle leželi a on mě hladil po zádech jsem otevřela oči a v okně jsem viděla-Ne to není možné!Sedla jsem si a pořádně jsem zadívala.Ne už tam nebyl.Zmizel.Mám halucinace.

,,Děje se něco?''ptal se

,,Ne všechno v pohodě.Jen se mi zdálo že jsem něco viděla.''

,,Aha''zamumlal a políbil mě do vlasů.Zase jsem si lehla ale nespustila jsem z okna oči.Už jsem to nemohla vydržet a vstala z postele.Matthew se na mě tázavě podíval.

,,Jen si odskočím''řekla jsem a šla do koupelny.Musela jsem se uklidnit.Opláchla jsem si obličej studenou vodou a svalila se na zem.Ne to je blbost,co by tady dělal.To nemohl být Jacob!Prostě mám jen halucinace.Říkala jsem si pořád dokola.Oblékla jsem si noční košili a vrátila se do postele.Matthew tady nebyl.Nevím kam zase šel.Ani mi to nějak zvlášť nevadilo.

Lehla jsem si a snažila se usnout.Nedařilo se mi to.

Někdo mě políbil.Otevřela jsem oči.Byl to Matty.

,,Promiň že jsem zmizel.''

,,Dobrý.Já jsem jen unavená,chci spát.''

,,Jasně zlato.Dobrou.''konečně mě nechal spát.Lehla jsem si a zavřela oči.Vůbec jsem nemohla usnout.Jestli to bude tak i zítra tak to nevydržím.

Skoro vůbec jsem nespala.Když mě ráno máma probudila Matthew byl pryč.Asi radši odešel.

,,Ahoj zlato''políbila mě na čelo máma.

,,Ahoj.''odpověděla jsem a promnula si oči,,Kolik je hodin?''

,,Půl dvanácté spáči''usmála se na mě.Cože tolik?Asi jsem se trochu spletla.Vyhrabala jsem se z postele a šla do koupelny.Provedla ranní hygienu,oblékla a šla dolů na snídani.

Všichni stále dělali jakoby se nic nestalo.Na stole byla jako každé ráno snídaně.Vedle ní leželi mé narozeninové dárky.Podívala jsem se na letenky a termín byl příští týden.Přemýšlela jsem s kým tak jet.Možná Alice nebo máma.Asi máma.Dál jsem přemýšlela a pustila se do jídla.

,,Co je na programu dnes?''ptala jsem se.

,,Jako každý den když můžeme být spolu''vyhrkla na mě Alice

,,Nákupy?''řekla jsem nadšeně.Alice jen zatleskala.Emmett s dědou znuděně vzdychly.

Hned po snídani jsme vyrazili.Koupila jsem snad milion zbytečných věcí že i Alice se divila kolik jsem toho koupila.Pak jsme se stavili na obědě pro mě v restauraci.Když jsem se najedla pokračovali jsme dál v nakupování.

Domů jsme se vrátili před stmíváním.Auto bylo k prasknutí nacpané nákupními taškami.Když jsme vešli do domu s plnou náručí tašek hned nám přišli pomoc.Až na Emmetta ten se válel smíchy po zemi,kolik jsme toho nakoupili.

,,A koupili jste taky něco pro mě?''ptal se smíchem.

,,No to víš že!Pro tebe!''podrbala jsem ho se smíchem na hlavě a podala mu tašku.On vytáhl pytlík brambůrků z tašky a nechutně se na něj zatvářil.

,,To je jako ono?''ptal se zděšeně.

,,Ne to je moje!''vytrhla jsem mu ten pytlík z ruky ,otevřela ho a strčila si do pusu celou hrst brambůrek.

,,Mhm mňam!Nechceš ochutnat?Tyhle jsou obzvláště dobrý!''škádlila jsem ho a nabízela mu pytlík.On jen s znechuceným výrazem že jde zvracet utekl.Vybuchla jsem v záchvat smíchu. Ty nákupy mi prospěli.Vybalili jsme celý nákup a následně sebou flákli na pohovku.Nudila jsem se a jen tak přepínala televizní kanály.Přišel ke mně Emmett a sedl si vedle mě.

,,Když se tak nudíš.Pojď se vsadit.''řekl vyzývavě.Máma zavrčela.Tohle moc dobře znala. Podívala jsem se tázavě na Alice.Ona otevřela pusu ale Emmett ji umlčel.

,,Ne Alice!Ani ty!Ani Edward!''podíval se na Edwarda.Ten pokrčil rameny.Alice se začala soustředit a já zařvala,,Mami!Prosím!''prosebně jsem se podívala na ní a na Alice.Máma se začala soustředit a roztáhla svůj štít na mě a na Emma.Alice se přestala snažit a naštvaně zavrčela.,,Díky mami!''šeptla jsem k ní.

,,Pojď se mnou.''řekl a táhl mě ven z domu.

,,Emme!Sakra tak se už vymáčkni!''pobízela jsem ho.

,,Fajn.Jdeš do toho?''zeptal se.Kývla jsem v souhlasu.Stejně to tu potřebovalo oživit.

,,Vsadím se,že nedokážeš Alice přesvědčit ,aby si obarvila vlasy na blond..''usmál se.Zírala jsem na něj jako na ducha.Co to řekl?Alice?A obarvené vlasy?Na blond?

,,Ne ne ne ne!''couvala jsem

,,Z toho nevycouváš!Souhlasila si!''Poraženě jsem si povzdechla!

,,Ale ty tím pádem Rosalie -bruneta.''

,,No jasně!Souhlasíš?''kývla jsem.Zapečetili jsme to jelito-kopyto-platí to a šli na věc.

,,No počkej?A co úkol pro poraženého?''ptala jsem se.

,,Vítěz vymyslí pro poraženého!Čas je neomezený''dodal.

,,Fajn!''souhlasila jsem a šibalsky se na Emma usmála.Šla jsem ke mně do pokoje a v počítači hledala něco co by mi pomohlo ,aby Alice nedostala podezření že tohle je ta sázka.Hledala jsem úspěšně.Našla jsem že zítra se koná nějaká akce ve Vedaru kde si můžeme zkusit paruky a mnoho podobných.Vytiskla jsem to a běžela za Alice.Podala jsem jí papír.

,,Půjdeme se tam podívat?Prosííím!''škemrala jsem.

,,Když tam tak strašně chceš.''souhlasila Alice.Emmett jen zavrtěl hlavou.Vítězně jsem se usmála.

Druhý den jsme šli s Alice na akci.Prošli skoro všechno a nakonec-paruky.Sedla jsem si že něco vyzkouším.Alice také zkoušela-všechno tmavé.Vytáhla jsem nějakou blonďatou paruku a natáhla ji Alice na hlavu.

,,No vidíš.Ta ti sluší!Proč nemáš blonďaté vlasy?Vážně ti to sluší.''komentovala jsem.

,,Já nevím.Přijde mi to divné.Nehodí se to k mému obličeji.''

,,Ale právě že jo!''

,,Vážně?''váhala Alice a prohlížela se v zrcadle.

,,Vážně!Slušelo by ti to!''

,,A teď mi to nesluší?''

,,Ale ano,ale potřebuješ změnu!''prohrabávala jsem jí vlasy.

,,Myslíš?''

,,No jasně!Klidně půjdu taky na blond.''

,,Ty určitě!''posmívala se mi.

,,No tak Alice!Zkusíme to?Když tak to zase vrátíme.''

,,Renesmee já nevím.Potřebuji si to rozmyslet.''usmála jsem se a sedla si vedle ní.Zamumlala jsem něco jako 'fajn,super' a přehrabávala jsem dál paruky.Vybavilo se mi co řekl Emmett:

,,Vítěz vymyslí pro poraženého!Čas je neomezený''

Super!Může přemýšlet neomezeně.

Když jsme šli domů,prošli jsme kolem kadeřnictví.Alice se zastavila a sledovala výlohu.

Zírala jsem na ni.Vešla dovnitř a já sní.V duchu jsem si přála aby to vyšlo.

,,Dobrý den.Můžu se objednat?''zeptala se.Tiše jsem zatleskala.

,,Dobrý den,samozřejmě.Máme čas hned?''ptala se sympatická mladá kadeřnice.

,,Jistě.''odpověděla Alice a sedla si.

,,Vy se chcete také objednat?''ptala se mě.

,,Ne.''zavrtěla jsem hlavou.

,,Tak a co si přejete?''ptala se kadeřnice Alice.

,,Na blond!''

,,Jenom,nebo i střihnout?Nebo prodloužit?''Alice se na mě tázavě podívala.Pokrčila jsem rameny.

,,Možná zkusíme prodloužit?''řekla Alice.

,,Samozřejmě.''kadeřnice se pustila do díla.Prodloužila Alice vlasy,obarvila,narovnala a zastřihla.Musím uznat že to Alice slušelo.I ona byla spokojena.

Když jsme přišli domů ,všechno bylo jako když jsme odcházeli.Všechno jak se zdálo ne.

Všichni si Alice prohlíželi. Rosalie chyběla.Podívala jsem se na Emmetta.Ten se vítězně usmál.A do háje!

,,Tak jak bylo holky?''zeptala se zděšeně Esme a prohlížela si Aliciny vlasy.

,,Skvěle!Líbí?.zeptala se Alice.Usmála jsem se na Emma.Na schodech a objevila Rose.A udělala otočku k nám jakoby se chtěla ukázat v novém oblečení.Ne nové oblečení to nebylo.Nové byly vlasy.Klesla jsem na gauč.Emmett se vítězně zasmál.

,,Tak co?Jak se vám líbím jako brunetka?Super ne?''chlubila se Rose a sedla si Emmovi na klín.,,Jo je to krásný lásko!Říkal jsem ti to!''políbil ji a mrknul na mě.Alice se přede mě postavila.

,,Tak jako tohle měla být ta sázka ,jo?''kývla jsem.Rose slezla s Emmetta ,stoupla si vedle Alice a založila ruce v bok.

,,Jo sázka jo?''zírala na Emma.,,Ty ses s Ness vsadil že nás přemluvíte k obarvení vlasů.''

,,Ale sluší ti to!''dodala Alice k Rose.

,,Díky!Tobě taky.''

,,Tak co s vámi?''zeptala se Rose šibalsky a mrkla na Alice.

,,Bello!Sundej ten štít!''zařvala na ni Alice.Bella povolila štít a po chvíli ho úplně stáhla.

,,Mam nápad Alice!''Rose se šibalsky usmála.Odtáhla ji stranou a něco pošeptala.Smáli se tam a něco vymýšleli.Pak přišli k nám.

,,Takže,co měl být úkol pro poraženého?''ptala se Rose.

,,Vítěz měl vymyslet úkol pro poraženého.''řekla jsem provinile Rose.

,,Prohráli jste oba!Takže každý vymyslí úkol a jestli s tím budeme souhlasit,druhý ho bude muset provést.''řekla Alice.Emmett jí pošeptal svůj úkol pro mě tak tiše že jsem ho neslyšela.

Holky souhlasily i když s tím že je to pro mě moc krutý.

,,A co máš ty''zeptala se Rose.Šla jsem k ní a pošeptala jí můj úkol pro Emma.Rose se smíchy válela po zemi a Alice zase se smíchem tleskala.Emmett se tvářil zmateně,překvapeně ,poraženě a bolestně zároveň.Smála jsem se taky.Holky samozřejmě souhlasili.

,,Nessie?Chceš začít hned dokud je tma nebo až zítra ráno za světla?''zeptala se mě Rose.

,,No radši teď ať to mám za sebou.''

,,Fajn,běžíš nahá pět koleček kolem domu vlkodlačí smečky.''řekla mi omluvně Alice.Stála jsem tam jak opařená a zírala na ni s otevřenou pusou.

,,Promiň''řekla mi Alice.

,,To je v pohodě.Tak jdeme na to.''řekla jsem a vydala se ke dveřím.Emmett se smíchem řezal do stehen a táhl se za mnou.Zastavila jsem a zírala na něj.To myslí vážně?Chce se dívat na mě?Nahou?

,,Emme,možná by si měl zůstat doma.Víš přece jen je v pubertě.Stydí se.''Emmett dostal ještě větší záchvat smíchu ,ale švihnul sebou na gauč.Já zrudla jak rajče.

,,Tak pojď.''řekla Alice a táhla mě do pokoje.,,Pomůžu ti a zároveň tě ohlídám''

,,Alice,no tak.Nenuť mě prosím!Promiň mi to.Omlouvám se.Je mi to líto.Ale vždyť ti ty vlasy sluší.''přemlouvala jsem ji.

,,Promiň ale to nemůžu.Sázka je sázka.A už o tom nemluv nebo to uslyší Emmett a půjde s tebou on!''poraženě jsem sklopila hlavu.Přišli jsme do pokoje a já se svlékla.Oblékla jsem si župan a skočila z balkonu.Alice za mnou.Hodila si mě na záda se slovy ,,Takhle to bude rychlejší!''běželi jsme lesem k domu.Zdálo se mi že to trvalo hodně krátce.Sundala mě ze zad a objala.,,Běž na to zlato!''objala mě.Tohle mu nikdy neodpustím.V domě se svítilo.Byly doma.Teď nebo nikdy.Rychle jsem ze sebe setřásla župan a dala se do běhu.První kolo si mě nikdo nevšiml.Druhé už jsme viděla v okně Alexe s Garce.Ta se smála a Alex jen zíral.V druhém okně byl Johny ale Susan mu zakrývala oči.Třetí kolo se objevil i Brian.Tomu se moje číslo líbilo.Viděla jsem i Matyho.Ten hned otevřel okno.Štvalo mě že jsem nemohla běžet rychleji.

,,Nessie?Nessie!Co blbneš?''Trochu jsme zpomalila.

,,Promiň.Sázka!''zařvala jsem na něj a běžela dál.Brian měl vytlen.Osatní se také začali smát. Čtvrté kolo se smála i Alice.Zrudla jsem.Na páté jsem zavřela oči.

,,Ness!Pozor!''křičel na mě Alex se smíchem.Rychle jsem otevřela oči a na poslední chvíli se vyhnula stromu.Rychle jsem běžela k Alice.Nasadila si župan a vylezla Alice na záda.Ta se rozběhla stále se smíchem.

,,Tohle mu neodpustim.''zasyčela jsem.

,,Byla to zábava.''smála jsem se.

,,Cccc!''

,,Promiň''dál jsme běželi mlčky.

Když jsme přišli do domu okamžitě jsem šla k Emmettovi.Alice stále se smíchem :,,To jste měli vidět!Málem narazila do stromu.''Emmett dostal záchvat smíchu a celá rodina s ním. Zrudla jsem.

,,Hahaha moc vtipný!''řekla jsem poraženě.,,Za tohle mi zaplatíš!Alice?Dovoluji ti si ho vzít do parády už dneska!''Alice zatleskala.,,To je dárků jak na Vánoce''dodala a tahala Emma z gauče.Ten se nepohnul ani o píď a jen udiveně zíral.

,,Tvůj úkol vzpomínáš?''řekla jsem vtipně.,,Teď se budu bavit já.Dlužíš mi to!''

,,Tvým úkolem je,nosit celý týden růžovou a nechat si od Alice všechno líbit!''řekla mu omluvně Rose.,,Promiň''dodala.

,,Nelituj ho!Za to co mi udělal by si zasloužil něco horšího!''začala jsem přemýšlet o ohavnostech.Táta mě okřikl.

,,Ne tohle je to nejhorší co může být!''dodal Emmett

,,To silně pochybuji.Ty jsi neviděl její mysl.''řekl mu táta.Emmett se na mě podíval.

,,Sázka je sázka!''řekla jsem mu.Konečně vstal a šel s Alice.

Když přišel celá rodina propukla v jeden velký výbuch smíchu.Emmett zrudl.

,,Sluší ti to!''křikla na něj Rose.

,,To určitě!Vypadám jak idiot!''komentoval Emmett!Rose ,já a Bella jsme si vyměnili pohledy.Tohle neměl říkat.

,,Nikdo koho obléknu já nevypadá jako idiot!''zavrčela na něj hlasitě Alice.Emmett se přikčil.

,,Vypadáš skvěle!''dodala jsem.

,,Vidíš?Jim se to líbí!Proč jednou nemůžeš ocenit mou práci,velkej bráško?Nechala jsem si záležet!''

Bylo vidět že ano.Vidět Emmetta v růžových baletních šatičkách,v lodičkách,namalovaného ,s manikúrou,učesaného a navoněného ,byl jedinečný zážitek.Musela jsem to vyfotit.Donesla jsem si svůj foťák a vyfotila ho.(Fotku jsme později založila do mého alba ‚Nessie' pod názvem ,Velký bráška Emmett')

Večer když jsem šla spát v pokoji čekal Matthew.

,,Co to bylo za vystoupení?''políbil mě.

,,Vsadila jsem se s Emmettem.Neboj on na to taky doplatil.''ukázala jsem mu fotku.Dostal záchvat smíchu.Smála jsem se sním.

,,A to si z toho nemohla vycouvat?''zeptal se a lehl si na postel.Políbila jsem ho a schoulila se vedle něho v jeho náruči.

,,Nemohla.Sázka je sázka!''

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční svit-6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!