Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční svit-2.kapitola

Nádherná tapeta od Evreky!!!


Sluneční svit-2.kapitolaDruhá kapitola mé povídky Slunenčí svit(Sunshine).Zase prosím komentíky děkuju:-)

 

2.Noví přátelé

Vevnitř v tiché,'prázdné' škole jsem se necítila dobře a tak jsem šla čekat ven.Sotva jsem vyšla ze školy slyšela jsem nějaké hlasité hlasy.Klučičí.Šla jsem se podívat kdo tam je.A hned mě to mrzelo.Ericova parta.Divila jsem se že jsem je neslyšela dříve.Hned jsem litovala že jsem vůbec vyšla ven.Ztvrdla jsem na místě.

,,Ooo moje holka''křičel Eric.Okamžitě jsem se otočila a pospíchala jsem do školy.Věděla jsem že je to zbytečné půjdou za mnou.A nemýlila jsem se.Slyšela jsem kroky.

,,No tak kotě kam jdeš?Pojď sem!My tě neukousnem!''

Otočila jsem se a udělala krok k nim.Bylo úplně jedno jestli půjdu sama k nim nebo oni za mnou.

,,No vidíš hodná holka''

Udělala jsem nejistě další krok k nim.Zastavili se.Přemýšlela jsem jestli mam utéct.využít toho že se zastavili.Dokázala bych jim utéct.I když ne tolik ale v tomhle jsem byla spíše upír.

Nevím proč ale udělala jsem další krok k nim.Něco mi říkalo že mi nic neudělají.Divila jsem ten hlas poslouchám.Mohla jsem jim utéct.Dokonce i zmlátit.Ale neudělala jsem to.Místo toho následoval další krok směrem k nim.Pořád jsem nechápala proč to dělám.Tohle jsem nebyla já.A najednou jsem šla plynule k nim.Proboha co to dělám.Vždyť vím čeho jsou schopni.No tak otoč se!Uteč!Rozkazovala jsem si.Nohy mě neposlouchali a šli dál.Oni jen zírali.Byli překvapeni mým rozhodnutím.Zastavila jsem se před Ericem.

,,Co máš za problém?''zeptala jsem se nebojácně.

,,Áááá ona se nebojí!''smál se Eric.A sním i ostatní.

,,Já jsem se tě na něco ptala!''řekla jsem varovně.

,,No tak uklidni se!Jsi pěkná.Líbíš se mi.Co si takhle povyrazit?!''řekl a chytnul mě násilně za paži.Chtěla jsem se mu vytrhnout ale měl moc pevné sevření.

,,Pusť mě!''křikla jsem na něj.

,,No tak kotě!Pojď se mnou a nic se ti nestane!''

,,Pusť mě!''zakřičela jsem a kopla ho do rozkroku.Zakřičel bolestí a pustil mě.Usmála jsem se.

,,Kluci!Chyťte ji!''poručil Eric.A sakra teď už jsem chtěla utíkat.Ale chytili mě dřív.Litovala jsem že jsem neposlechla a neutíkala předtím.

,,Pusťte mě!''protestovala jsem a vrtěla se.

,,To se dělá!''zavrčel na mě Eric a chytl mě za čelist.

,,Au.To bolí pust mě''křičela jsem na něj.

,,Ani mě nenapadne.''Zase jsem ho kopla.Tentokrát mi to oplatil fackou.

,,Nějak moc si dovoluješ děvenko!''

,,Okamžitě ji pusťte!''slyšela jsem někoho z dálky.Všichni se otočili.

,,A pan nebojácný Alex''posmíval se chlapci Eric.Všichni z jeho party se Alexovi smáli.

Alex vypadal že je schopen všeho.Byl podobný Ericovi.Nevím proč ale měla jsem pocit že on je přece jen jiný něž Eric.

,,Minule ti to nestačilo Alexi?''zeptal se Eric.

,,Minule jsem byla sám''opáčil Alex a vystoupilo za ním několik podobných kluků jako on.Vypadali jako bodyguardi.

 

,,Ááá dneska sis vzal posili?!''posmíval se mu Eric.,,My tě zvládnem i s tvýma kamarádíčkama,viďtě kluci?!''smáli se dál.

,,No jasně!To víš že jo.Jdeme na ně!''odpovídali kluci z Ericovi party.Někteří uvolňovali své sevření.Chtěli se prát.To je vzrušovalo víc než nějaká holka.

,,Tak pojďte kluci!''zavelel Eric.Většina mě pustila a vyšla k Alexovi.Podívala jsem se na Erica a následně zpátky na Alexe.Nemohla jsem ho najít.Divila jsem se kam zmizel.Uvědomila jsem si že mě už nikdo nedrží a že je ten správný čas utéct.Začala jsem couvat zatímco pár metrů ode mne se kluci prali.Najednou jsem do něčeho narazila.Rychlostí blesku jsem se otočila a vydechla.Alex.

,,Pojď se mnou''řekl,chytl mě za ruku a táhl k nějaké motorce.Nebránila jsem se a poslušně šla za ním.Nasedl a hodil mě za sebe.

,,Drž se!''zařval přes hluk motoru.Šlápnul na plyn a vyrazili jsme.Konečně mi došlo že tak by to asi nemělo být.

,,Kdo jsi?''zeptala jsem se.Zachichotal se.

,,Alex''odpověděl

,,No tak to mi došlo''řekla jsem uraženě.

,,Nessie to ti nemůžu říct!''

,,Odkud znáš moje jméno?!''

,,To ti taky nemůžu říct''

,,Zastav!Okamžitě zastav!''křičela jsem na něj.

,,Nessie promiň to nemůžu.''

,,A co sakra můžeš?!''řvala jsem na něj.,,Odvez mě alespoň domů!''

,,Ach Ness,rád bych,ale to taky nemůžu Edward by mě zabil!''

,,Ty znáš mého otce?''

,,No ano trochu ano!''

,,Ááááá já toho zešílim!Jak dlouho ještě pojedeme?''zeptala jsem se.Zasmál se.

,,Už jsem tady''odpověděl a smykem zastavil.

,,Fajn.To je skvělý.''protestovala jsem a slezla z motorky.

,,Áááááá''zařvala jsem po kotníky v blátě.

,,Zvykneš si!''Smál se Alex.

,,Hmm''Rozhlížela jsem se po okolí.Byli jsme někde v lese u nějaký chaloupky.Všude mokro,bláto,mech.A šílený smrad.

,,Fuj co to tady smrdí!''krčila jsem nos.Zasmál se.

,,Mathew říkal že bude vařit''smál se.Chytl mě za ruku a táhl do chaty.Vytrhla jsem se mu.

,,Jak dlouho mě tady máš držet?''ptala jsem se.

,,Dokud mi nedá další pokyny.''odpověděl.

,,To mam teda radost''

,,Ty se ani nezeptáš kdo to je?''

,,Ty mi to stejně neřekneš!''opáčila jsem.

,,To máš pravdu''

Došli jsme k chatce a podržel mi dveře.

,,Dík''

,,Hej Matty co to vaříš za smrad?''posmíval se Alex

,,No měli to být špagety''odpověděl mu Mathew

,,No to mam radost co jako budeme jíst?''řekl směšně další chlapec co přišel ze schodů.

,,Jsem ti říkal 'objednej pizzu' ne ty musíš vařit''řekl další co seděl u stolu.

Povzdechla jsem si.

,,Ježiši ukaž ,podívám se co se s tím dá udělat!''řekla jsem a vytrhla hrnec Mattymu z ruky.

,,Ty jseš jako kdo?''prohlížel si mě Matty.

,,Hej ty vole,to je ta Renesmee.''řekl  ten na schodech a šel ke mně.

,,Čau ja jsem George.''

,,Ahoj''zírala jsem na něj.

,,Hej kámo jaká Renesmee''odstrčil ho Matty.

,,Ježiši Matty ta od těch z Forks ne?''řekl ten u stolu.Zírala jsem na ně jak na magory.Podívala jsem se tázavě na Alexe.Ten házel po chlapcích varovné pohledy.

,,Čau já jsem Johny''představil se ten u stolu.

,,Čau''kývla jsem k němu.

,,Jo ta od Sama jo?Já myslel že to je Emily ne?''ptal se Matty.Alex zasténal.

,,O bože ne od Sama ,od toho jak se jmenuje,..si nemůžu vzpomenout''přemýšlel George.

,,Jacob''zašeptala jsem.

,,Jo to je on!''řekl George.

,,Kluci to stačí!Snad sem vám něco řekl ne!Ona to neměla vědět!''křičel  na něm Alex.,,A kde je Brian?''

''Šel s holkama nakupovat.''odpověděl mu Johny.

,,Jacob''zašeptala jsem znovu a lapala po dechu.

,,Jacob''řekla jsem trochu více nahlas.Od té doby co jsem ho viděla naposledy jsem se na něj snažila nemyslet.Oni mi ho zase připomněli.

Musel mě opustit.Smečka byla důležitější.Občas volal ale už přes měsíc se neozval.Strašně mi chybí.

,,No tak,to bude dobrý.''konejšil mě Alex a vzal si mě na hruď

,,Kde je?''ptala jsem se.,,Kde je?''křičela jsem.,,A pust mě sakra!''

,,Kde sakra je?''

,,No tak Nessie!Uklidni se!''

,,Ach nech mě Alexi!''odstrčila jsem ho z cesty.

,,No tak holka klídek!''varoval mě Johny.Zavrčela jsem na něj.

,,No tak dost!''rozčiloval se Matty.,,Udělej s ní něco!''rozkazoval Matthew Alexovi.

,,Neřvi na mě!Já jí ho nepřipomněl!''řekl a podíval se na kluky.

,,Sakra řekne mi konečně někdo co se tady děje!''zařvala jsem na ně.

,,Ahoj lidi,co je to tu za hluk?''řekl nějaký hlas ve dveřích.Všichni si povzdechli.

,,Ahoj Grace''pozdravili dívku všichni hromadně.

,,To je ona?''zeptala se a kývla ke mně.Postavila tašky na linku.Byla svým způsobem krásná.Dlouhovlasá ,vysoká blondýnka.

,,Jo to je ona''řekl Alex a políbil ji.

,,Ahoj já jsem Grace''řekla a objala mě.

,,Ahoj já Nessie.''

,,Kluci pojďte nám sakra pomoct!''křičel někdo venku.

,,Už jdu lásko''řekl Johny a loudal se ven k autu.Dovnitř přišli další dvě dívky.Jedna malá drobná zrzka.A druhá střední brunetka.Byla těhotná.Nesla jednu tašku.

,,Van zlato netahej to!''řekl George a vzal jí tašku z rukou.

,,Díky zlato''řekla mu a pohladila si břicho.

,,Oo ahoj já jsem Vanessa''představila se mi

,,Ahoj já Renesmee''odpověděla jsem jí.Vzala mě za ruku a táhla do obýváku.

,,Pojď popovídáme si.''

,,To bych ráda''

,,Vanesso!''křiknul na ni Alex

,,Neboj!''opáčila Van.

,,Tak řekla bych že ničemu nerozumíš''

,,No správně!''

,,Fajn vysvětlím ti to!''

,,Dobře začni''

,,Víš,můj přítel George a jeho přátelé-Johny,Matthew,Alex a Brian jsou trochu jiní.Myslímže tobě to můžu říct na rovinu.Jseš vlastně na stejné lodi jako já,Grace a Susan.Jsou to vlkodlaci.Znají se se smečkou ve Forks.Ti ve Forks Quileute chtěli aby se k nim přidali,naši odmítli.Museli chránit svůj lid.Tady ve Warrenu se občas ukazají nějací upíři a proto tu museli zůstat.Když jsem nedávno přišla tvoje rodina ,Alex je vůdcem smečky plánoval že na ně zaútočí.Jenže Sam-toho určitě znáš , vůdce smečky ve Forks nás varoval.Že vás máme nechat být.Kvůli tomu že jeden člen jeho smečky je otisknutý do dcery jednoho z upírů a také kvůli tomu že jsou Cullenové jiní.Alex mu nechtěl věřit a tak se šel přesvědčit.Potkal Carlisleho a udělali kompromis podobný jako tenkrát ve Forks.My je tu necháme žít a oni neublíží člověku.Alex ale stále nechápal jak se mohl vlk otisknout do upíra.A tak mu to Carlisle vysvětlil.A pak nám volal Sam,že přišel o Bethu a zároveň o svého nejlepšího člena smečky''

Otřásla jsem se.Přidala se k nám Susan-ta zrzka.

,,Můžu?''zeptala se

,,Jasně,zrovna všechno vysvětluji Ness.Kde je Grace?''

,,Vaří''usmála se na mě.

,,Pokračuj''pobídla jsem Vanessu.

,,No a Sam si myslel že Jacob jede k nám,kvůli tobě a tak Alexovi řekl ať tě vezme k nám.No a proto jseš tady.Sam naposledy volal předevčírem.''

,,Když vám může Sam volat a vy volat jemu ,proč já tady nemam signál?''

,,Některé mobily tu prostě signál neberou.Potřebuješ někomu zavolat?''

,,Jo ,mámě''

,,Aha,no tak to nemůžeš.''

,,A proč ne!Nemůžete mě tu držet násilím!''

,,Chceš znovu vidět Jacoba?''

,,Ano ale-''

,,Tak vidíš,pár dní to bez tebe přežijí!''

,,Táta vás zabije.Prosím dovolte mě mu to vysvětlit!''

Vanessa se podívala na Susan.Ta přikývla.Van si povzdechla.

,,Tak dobře,ale až po večeři.''

,,Děkuju.''objala jsem ji.

,,Bude to kluk nebo holka?''

,,Kluk''usmála se.

,,A už máte jméno?''

,,No líbí se nám David''

,,To je hezké''usmála jsem se na ní a pohladila ji po břiše.

,,Večeře''křičela Grace.

,,Tak pojďte''řekla Susan

Všichni tři jsme se zvedli a šli do kuchyně.Sedli jsme si ke stolu a Grace podávala večeři.Bylo mi divné že se 8 lidí vejde do tak malé chaloupky.Neubránila jsem se a musela se zeptat.

,,To všichni žijete tady?''zeptala jsem se.

,,Jo.Chalupa se zdá malá,ale není.''odpověděla mi Grace.Nandala poslednímu a usedla ke stolu.

,,Dobrou chuť''řekla.Ozvalo se několik ozvěn.Když jsem dojedla zeptala jsem se:

,,Můžu si teda zavolat?''a podívala jsem se na Van.Všichni začali něco šuškat.

,,No co slíbila jsem jí to''obhajovala se Van.,,A navíc,alespoň jim to vysvětlí dřív než jsem příjdou sami a rozcupujou nás na kousky''

,,Vanessa má pravdu''souhlasil George.

,,No vidíš!''řekla jsem Alexovi.,,Tak dá mi někdo telefon se signálem?''ptala jsem se.Grace mi podala telefon.

,,Děkuji''poděkovala jsem a šla ven.Sedla jsem si schody před chatou s přemýšlela komu mám zavolat.

,,Proč nevoláš?''ozvalo se za mnou po chvíli přemýšlení.

,,Přemýšlím komu''řekla jsem.Susan se na mě tázavě podívala.

,,Táta mě nepustí ke slovu,máma bude vyšilovat,Carlisle,Esme a Jasper jsou na lovu,Alice se určitě snaží něco vidět,Emmett se zblázní radostí až zavolám.''

,,Aha a-''

,,Rosalie''

,,Cože?''

,,Jo zavolám Rose''napadlo mě.,,Mohla by jsi,...''kývla jsem ke dveřím.

,,Jasně.Promiň.''řekla a šla do chaty.Vytočila jsem Rosaliino číslo a hned po prvním vytáčení to někdo zvedl.

,,Haló?''

,,Ahoj Rose,to jsem já''

,,Nessie?''

,,Ano?''

,,Ó Nessie!Nessie co se děje?Kde jsi?Proč nebereš telefon?''

,,Rose nech  mě mluvit''

,,Dobře,kde jsi?''

,,Rose!''

,,Promiň mluv.''

,,Fajn díky.Ve škole mě někdo napadl když jsem čekala na vás a Alex mě zachránil-''

,,Kdo je Alex''zavrčela

,,Rosalie klídek!"Zase zavrčela.V telefonu jsem slyšela ozvěnu.Máma s tátou,Alice,Emmett všichni se mnou chtěli mluvit.

,,Sakra!Volá mě!Z nějakého důvodu chce mluvit se mnou!Tak se uklidněte!''zařvala na ně.

,,No pokračuj''řekla mile.

,,Díky Rose,no a Alex mě zachránil a odvezl sem.Alex je vlk a má tu smečku.Znají se se Samovou smečkou v Lu Push.Jake se jim ztratil.Myslí si že má namířeno sem.Proto mě unesli.''

,,Kde to je!Já jim utrhnu hlavy!Co tě mají co unášet!Dej mi k telefonu Alexe!Hned!''

,,Rose!Neblbni!Já Alexe znám.Promluvím si s ním já!''slyšela jsem vzadu tátu.Rose na něj zavrčela.

,,Rose,bude to tak lepší.Dej mi tátu.''Slyšela jsem jak Rose neochotně podává tátovi telefon.

,,Ness,zlato?''

,,Jo tati?''

,,Jseš v pořádku?Neublížili ti?''

,,Ne tati,jsem v pohodě.Jsou milí.''

,,Tak mi dej Alexe''

,,Tati budeš milý?Chci tu chvíli zůstat jestli se Jacob neukáže.''

,,Dej mi Alexe!''Poručil.Fajn řekla jsem si a loudala se do chaty.Sundala jsem telefon z ucha a natáhla ho k Alexovi.

,,Edward s tebou chce mluvit.''Alex si vzal telefon.

,,Jo?''řekl.Dlouhou dobu čekal.

,,Fajn ale-''táta ho usekl.

,,Dobře.Jo.Jasně.Neboj v pátek jí máš doma.''usmál se na mě a položil telefon.Pátek?Je středa večer!Jen jeden den?

,,Pátek?Tenhle pátek?''ptala jsem se s vykulenýma očima.

,,Jo.Můžeš být ráda že pátek.Chtěl hned zítra ráno.''

,,I tak díky.''řekla jsem a sedla si na židli.

,,Měla bys jít spát.Budeš spát na gauči ,nevadí?''ptala se Grace.

,,Ne to je v pohodě.''Grace mi přinesla polštář s peřinou a hodila je na gauč.

,,Díky''

,,Nemáš zač.Dobrou.''

,,Dobrou''Uspořádala jsem si polštář a peřinou a šla spát.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční svit-2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!