Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční svit-16.kapitola

the host stills


Sluneční svit-16.kapitolaA konečně pokračování Slunečního svitu.16.kapitola "Únos",.....

 

16.Únos

,,Tak na co jste přišli?''ptala se Rose sotva jsem sešla dolů.Rozhlédla jsem se po pokoji do netrpělivých očí a zabořila se do Jakobovy náruče.Něžně jsem ho políbila.Slyšela jsem nějaké poznámky od Emmetta.Ale měla jsem takovou radost,že mi byly ukradené.

,,Budeme mít dvojčátka.''řekla jsem a hlas mi radostí vyskočil o oktávu.Jake vykulil oči a zíral na mě s otevřenou pusou.Vypadal překvapeně.A asi byl.

,,Cože?''zřejmě tomu nevěřil.

,,Plody jsou dva.''souhlasil Carlisle.Ten byl ale velmi rozrušen.Potom co si Edward přečetl jeho myšlenky byl také.Rosalie se radostně usmívala,zatímco skoro všichni ostatní vrčeli.

,,Cože?''zírala na mě máma.Pokrčila jsem rameny.Nechápala jsem proč kolem toho dělají takový rozruch.

,,Jak zlé to je?''řekla opatrně Alice.

,,Horší než u Belly''řekl omluvně Carlisle.Vyděsila jsem se.

,,Ne!Panebože,to nemůže!''nevěřila máma.Táta stále vrčel.Jacoba to také rozrušilo,třásl se.

,,Vyndejte to z ní!''vrčel Emmett.Nechápavě jsem si všechny měřila.Pak mi to došlo,ale stejně jsem se zeptala.,,Mami?Jak zlý to bylo s tebou?''ptala jsem se opatrně.

,,Nikdy jsi se nedozvěděla,jak jsem se proměnila.Teď je správný okamžik ti to říct.''odmlčela se a hledala správná slova.Netrpělivě jsem čekala.,,Při porodu.''řekla nakonec.Takže vlastně kvůli mně.,,Promiň''zašeptala jsem.Bella se na mě usmála a zakroutila hlavou.

,,Jak dlouho to bude trvat?''vysoukala ze sebe Rosalie.

,,Maximálně měsíc.Plody rostou neuvěřitelně rychle''odpověděl jí Carlisle.Měla jsem radost.Jen měsíc a naše děti budou na světe.Pravda,mělo to pár drobných háčků.Budu mít děsivý těhotenství a k tomu ještě Volturriovi.Hned co jsem na ně pomyslela se k nim Edward vrátil.,,A co s Volturry?''

,,Já nevím.Napadá mě jen jedno,..''začal Carlisle.Edward už to ale věděl.

,,Jaké jsou další možnosti!''zavrčel táta.

,,Zatím žádné.Tohle je nejlepší řešení.''

,,Ne!NE!Vždyť je těhotná!''řval na dědu.Vykulila jsem oči a zírala na něj.Hádali se o té jediné možnosti.Ostatní se ke mně přidali.Také nic nevěděli.Opatrně jsem dala ruku na Jakovu tvář a zeptala se ho:O čem se proboha baví?Jake pokrčil rameny.Táta mou otázku slyšel.,,Chce tě poslat pryč.Chce aby si utekla!''vysvětloval mi.

,,Edwarde pochop,nemáme čas!Nevíme kdy přijedou!A pokud nechceš aby tvoji dceru zabili s tvými vnoučaty pošleš ji pryč!''hádal se s ním Edward.

,,Já nepošlu svou dceru pryč,když kdykoli může porodit!''

,,Vlci budou s ní!K nim si Voltturiovi netroufnou!''

,,Ty chceš poslat Renesmee k psikům?''vložila se do toho Rosalie.

,,Nemáme jinou možnost.''řekla tiše máma.

,,Nevíme kdy přijedou.Akorát ztrácíte čas.''souhlasila Alice.

,,Sbal si jen to nejdůležitější!Zítra ráno odjíždíme''postavil mě Jake.

,,Kam jí chceš vzít?''vrčel na něho Edward.

,,Do Lu Push.Je tam dostatek vlkodlaků''odsekl ho Jacob.

,,Ale co když váš budou sledovat?Je s nimi Demetri''ptala se smutně Alice.Oba jsme se podívali na Bellu.Ta kývla.,,Pojedu s vámi.Pak se vrátím.''

***

Let probíhal v naprostém pořádku.Přiletěli jsme a první náručí která mě objala byla Leyna.Následovalo velmi vřelé přijetí.

,,Ráda tě vidím Sethe!''pozdravila Bells Setha.Leu vynechala.Stále se neměly rády.

,,Páni ty máš ale břicho!''pronesl vtipně Seth.Vážně bylo velké.Jako bych byla v pátém měsíci.

,,Kdyby něco volejte!''dávala nám máma pokyny před zpátečním letem.,,Miluji vás!''usmála se na mě a políbila mě do vlasů.,,My tebe taky''usměv jsem jí oplatila.

,,Držte se!''pronesla tiše a zmizela v davu.

,,Uff.Tak to bychom měli.''řekla jsem s úsměvem a chytla se za břicho.,,Co takhle oběd?''

Všichni si sborově povzdechli.,,Hele!Berte na mě ohled!''opáčila jsem.Nemohli jsme se nezasmát.Pořádně jsme se najedli v restauraci.

,,Nějaké novinky z vaší strany?''zeptala jsem se s plnou pusou jídla.

,,No,..''začal Seth.

,,Až na to že zmizela Emily,všechno při starým''doplnila ho Emily.Narozdíl od Setha neměla v hlase lítost.Nevadilo jí to.Ani jsem jí nedivila.

,,Jak to bere Sam?''předběhl mě s otázkou Jacob.Seth s našpulenou pusou kývl.

,,Je to hodně špatný?''řekla jsem opatrně.

,,Úplně ho to vzalo''odpověděl Seth.Leah se o to nezajímala.Zírala jsem na ni udiveně.

,,Co je?''ptala se když si všimla mého pohledu.

,,Nic''zavrtěla jsem hlavou a vrátila se k jídlu.

***

Se Samem to bylo vážně moc zlé.Jacob musel ,i když nerad,převést velení.Neměl na mě moc času.Objevili se nějaké potíže.Nechtěli mi říct co se děje.Lezlo mi to na nervy.Chtěla jsem taky pomoct.Místo toho jsem ale musela ležet na gauči,obalená dekami s obrovským břichem.Už jsem měla pár žeber zlomených.Ti ďáblíkové vevnitř ze mě pomalu vysávali život.Musela jsem stejně jako Bella pít lidskou krev.Zprvu se to zdálo nechutné,ale později se to zlepšilo.Už mi to tolik nevadilo.Ti malí to potřebují.Pro ty drobečky bych udělala cokoli.Jacoba strašně bolelo,že mě tak často opouští.Také mě bolelo,když jsem se denně musela dívat do těch očí plných bolesti,ale zároveň lásky.Nerad viděl že mě ty děti zabíjí,ale miluje nás.Všechny tři.

,,Musíme jít.Všichni!''řval na smečku Jacob s mobile u ucha.,,Už jdeme!''zařval do telefonu.

,,Poslouchejte mě!''položil telefon.,,Sam má potíže.Potřebuje nás všechny!Ale nemůžeme tu Ness nechat.''

,,Takže,co uděláme?''vložila se do toho Leah.

,,Rád bych tu s vámi zůstal Nessie,ale Sam mě potřebuje.Je mi to líto.''už zase ty oči.DO očí mi vhrkly slzy.,,Neplač Ness.''hladil mne.

,,Buď opatrný!''políbila jsem ho.Měla jsem o něj strach.Nevím kam jde,co tam bude dělat,jak dlouho tam bude a hlavně aby to přežil.Zřejmě se jedná o důležitou akci.

,,Leah tu s tebou zůstane.Nemusíš se bát.''utěšoval mě.

,,Tak běžte!Dělejte!''popoháněla je Leah.,,Já se o ní postarám,neboj!''tlačila do Jacoba.

,,Zvládnete to?''zeptal se nevěřícně Jacob.S úsměvem jsem kývla.Úsměv mi oplatil.

,,Áááá!''zařvala jsem a bolestí se chytla za břicho.

,,Nessie?!''Jake už byl u mě.Kolem gauče se shromáždila snad celá smečka.

,,Jen další žebro''vysoukala jsem ze sebe.,,Jsem v pohodě!''zhluboka jsem dýchala.,,Běžte!Ztrácíte čas!''řvala jsem na ně.

,,Určitě jsi v pořádku?''ujišťoval se Jacob.Kývla jsem.,,Kdyby něco,zavolej''políbil mě na čelo a zmizel i se smečkou.

,,V pohodě?''sedla si vedle mě Leah.Chvíli jsem se snažila jen dýchat.Moc to nešlo.

,,Nemám někoho zavolat?''ptala se Lee s ustaraným obličejem.

,,To.Je.Dobrý.''soukala jsem ze sebe po slovech.

,,Určitě?''Lee mi nevěřila.

,,No.Možná.By.Pomohl.Čerstvý.Vzduch.''

,,Mám otevřít okno?''

,,Vezmi.Mě.Ven.''Chvíli na mě zírala.Asi nevěřila že to myslím vážně.

,,Nessie,já nevím''

,,Prosím''Škemrala jsem.Po chvíli Lee povolila.Opatrně mě vzala do náruče a šla se mnou ven.Ušli jsme pár metrů v lese a Leah mě postavila.Opřela jsem o strom a zhluboka dýchala.

,,Je to lepší?''ptala se bezmocně.Neodpověděla jsem jí.Těžce se mi dýchalo.

 

POHLED LEAH

Vypadala příšerně.Cítila jsem se tak bezmocně.Proboha co mám dělat.Vezmu jí domů.

,,Nessie,tohle ti nepomohlo.Pojď půjdeme domů a odpočineš si.''natáhla jsem k ní ruce že ji vezmu kolem ramen,ale odstrčila mě.Rozhodila rukama a vykřikla bolestí.Chytla se za břicho a se slzami v očích sjela po stromu k zemi.

,,Nessie?''zařvala jsem.Schoulila se v klubíčku a držela si břicho.Klekla jsem si k ní.,,Nessie?Co se děje?''ptala jsem se bezmocně.Neodpovídala.Nepanikař.Hlavně nepanikař!,,Ness!Co je?''

,,Strašně to bolí.''vysoukala ze sebe mezi vzlyky.Byl to strašný pohled vidět svou nejlepší kamarádku svíjející se v bolestech a nevědět jak jí pomoct.,,Renesmee!Co mám udělat?''Napadalo mě tolik věcí,ale žádná inteligentní.

,,Telefon''šeptla a následně vykřikla bolestí.Že mě to nenapadlo.Začala jsem hystericky šmatat po kapsách.Nikde žádnej telefon.Vyndala jsem snad všechno z kapes.Neměla jsem ho.

,,Ness,já ho nemám''řekla jsem omluvně.

,,Sežeň Jaka''vyprskla na mě.

,,Ale přece tě tu nemůžu nechat!''

,,Dojdi pro něj!''hádala se se mnou.

,,Hned jsem zpátky!''pohladila jsem jí po zpocených vlasech a běžela do lesa.V panice jsem se přeměnila a běžela za Jacobem.

 

POHLED NESSIE

Strašně to bolelo.Zdálo se že Leah je pryč hodiny.Zavřela jsem oči a čekala.Ležela jsem tam sama v lese na zemi a svíjela se v bolestech.Pomalu jsem slábla.,,Bude to dobrý!Bude to dobrý,..''šeptala jsem si ale sama jsem věděla že to dobré nebude.Po dlouhé době jsem otevřela oči.Pršelo?Podívala jsem na nebe,ne nepršelo.Tak proč je zem tak mokrá?Zvědavě jsem potopila prst do tekutinou pode mnou a přičichla k ní.

,,Panebože!''vzlykala jsem.Krev.Krvácela jsem.Ležela jsem v kaluži vlastní krve.Jak nechutné.Leah se stále nevracela.Doufám že se jí něco nestalo.Zase jsem zavřela oči a počítala čas.Vyrušilo mě šustění.Chtěla jsem otevřít oči ,ale nějak mě nic neposlouchalo.Nasála jsem tedy vzduch do nosu a ovála mě studená vůně-upíři.Avšak to vůni jsem neznala.Někdo cizí.Byly dva.Žena a muž.

,,Neboj se.Pomůžeme ti.''zašeptal melodický ženský hlas.Objala jsem si břicho ještě silněji a snažila se odplazit.Nepohnula jsem se ani o píď.

Na mých vlasech jsem ucítila studené mužské ruce.Chtěla jsem je setřást.Bránit se.Ale neměla jsem dost síly.Muž pode mne zasunul ruce a zdvihl mě.

,,Neboj se.''utěšoval mě.,,Pomůžeme vám''moc jsem nevnímala.Mou mysl zahalila temnota.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční svit-16.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!