Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční svit-1.kapitola

jinosvět


Sluneční svit-1.kapitolaMoje první povídka.Sunshine neboli Sluneční svit se odehrává pár let po Rozbřesku.Povídka je na díly a je z pohledu Renesmee. 1.kapitola nese název První školní den. Prosím o komentáře abych věděla jestli má cenu psát i další povídky. Děkuji:-)

 

1.První školní den

,,Nessie ,dělej ať to stihneš!''slyšela jsem ze zdola křičet tátu.

,,No tak Ness, jseš tam dokonce dýl než Rosalie''zakřičel Emmett

,,Renesme!Okamžitě pojď dolů než tam pro tebe dojdu''křičela výhružně máma.

,,Vždyť už jdu!''opáčila jsem.Naposledy jsem se podívala do zrcadla a šla konečně dolů.

Vždyť člověk by řekl že mi bude šest nebo sedm při mém prvním školním dnu a že se budu těšit,....,ale mě je patnáct.Je mi patnáct a jdu poprvé do školy.To zase dopadne.Co když to zvořu.Tentokrát tam nebude nikdo kdo mě zachrání před trapasy.Je to jenom na mě.Zvládla to máma, zvládnu to i já!Povzbuzovala jsem se.Ale,co když ne.Nemotorná jsem po mámě.Co když se z mého prvního školního dne stane ten největší den trapasů.A nebude tam ani Jakob.Jak to zvládnu!To je právě to nezvládnu to.Mám strašnou trému.

,,Nessie!Přestaň na to myslet!''varoval táta.

,,Ale,..- ´´chtěla jsem protestovat

,,Ach Nessie,''přerušila mě babička/Esme ,,Ty to zvládneš,vím to!''

,,Ha,a jak to můžeš vědět?!Když jste zakázali Alice se podívat!''řekla jsem a kývla hlavou k Alice.

,,Já vím že to zvládneš Nessie,vím to!První den ve škole není tak strašný jak si myslíš''

,,Jo pro šestiletý děti''opáčila jsem.,,Proč prostě nemůžu zůstávat dál doma?!''

,,Renesmee!Tohle jsme už probírali!''táta už byl skoro zoufalý

,,Tak pojď hodím tě do školy''řekl děda Carlisle.Chytl mě za ruku vzal mi batoh a táhl mě k jeho mercedesu.,,Dědo proč nemůžu jet svým autem?Víš jak budu vypadat?''protestovala jsem.,,Nessie,zaprvé je ti 15,nemůžeš jezdit bez řidičáku,zadruhé potřebuju jít s tebou do školy a představit tě.Hlavně nezapomeň,adoptovali jsme tě''

,,No jo pořád,já vím''už jsem zněla protivně.

A přemýšlela jsem o tom jestli ty všechny pravidla zvládnu.Myslela jsem na celou dobu od našeho odjezdu z Forks.

Když jsem byla ještě malá,po konfliktu s Voltturiema královskou italskou upíří rodinou , jsme odjeli na pár let do Aljašky navštívit Tanyinu rodinu.Pomohli jsme jim dostat se z truchlení po Irině.Irinu vlastně Voltturiovi zabili kvůli mě.Cítila jsem se strašně když jsem tam s nimi musela být.Potom jsme jeli do Amazonie navštívit Amazonky hlavně Zafrinu,po té se mi sýská.

Nyní žijeme veměstě Warren v Idahu.Idaho je stát větší než Washington a s Washingtonem sousedí.Toto město jsme vybrali protože nebylo daleko od Washingtonu a tudíž ani ne moc od Jacoba.Jacob se musel rozhodnout mezi mnou a smečkou a přednost dal smečce.Strašně se mi po něm stýská.Už jsme se neviděli měsíc.Zajímalo by mě proč se tak dlouho neozval slíbil to.

Další důvody proč jsme vybrali zrovna Warren bylo že tu málo svítí sluníčko,není to daleko na pořádný lov,kousek je klinika pro Carlisla,je tu škola na které musím studovat.Dříve jsem studovat nemohla rostla jsem moc rychle,teď taky rostu rychleji než normální lidé, ale teď si toho skoro nikdo nevšimne,a proto už musím jít studovat.Nemám ani ponětí jak vést studentský život.

Máma,táta,strejdové a tety chodí na školu také ale o rok výše.Ve škole se jich musím všímat jako sourozenců.Žijeme tu už skoro rok.Hrajeme to jako vždy rodiče,tety a strýcové jsou adoptované děti dědy a babičky.Já mám být také 'čerstvě adoptované dítě'

Carlisleho a Esme.U nich se alespoň nemůžu splést,mám zakázáno říkat jim dědo a babi.Prý se na to cítí mladí.Tetám a strýcům říkám také jménem jen Belle a Edwardovi říkam mami a tati.Přejou si to.Ale přijde mi divné říkat o dva roku staršímu chlapci tati.Tak a teď mají smůlu musím jim říkat jménem.Ale jen ve škole.Teď ze mě bude jejich mladší otravná adoptovaná sestra.

Auto zastavilo před školou na školním dvoře.Zasténala jsem.,,Hlavu vzhůru Ness,to zvládneš!''povzbuzoval mě Carlisle.

To určitě,řekla jsem si pro sebe.Vyšla jsem z auta a šla za Carlislem.Všichni na nás zírali.

Dívala jsem se do země.Slyšela nějaké poznámky na Carlisleův mercedes,jiné byly přímo na mě-ty byly většinou o děvčat.Kluci jen zírali na mě.Štvalo mě že jsem si nemohla vzít svůj

Chevrolet Corvette ZR1 to by si totiž nevšímali mě ale mýho autíčka.Dostala jsem ho loni k narozeninám od Alice a Rosalie.Prý jim ještě Emmett musel pomoct.Musím počkat ještě rok, než se v něm můžu svést do školy.

Došli jsme do kanceláře a ředitelka na nás už čekala.

,,Dobrý den Pane Cullene''řekla mile a usmála se na Carlisla.Bylo vidět že se jí Carlisle líbí.

,,Dobrý den slečno Thomasová''odpověděl Carlisle.,,Tohle je nejnovější členka rodiny Cullenů-Renesmee Carlie Culenová.''Představil mě Carlisle a postrčil mě k ředitelce.

,,Ááá ráda tě poznávám Renesmee''pozdravila slečna Thomasová.

,,Nessie''opravila jsem jí.,,Také vás ráda poznávám''snažila jsem se mluvit mile,ale znělo to ještě hůř, tak jsem se na ní alespoň pokusila usmát.

,,Tak tedy Nessie,tady máš své učebnice,..''řekla a podala mi knihy.,,Díky''

,,A teď pojď prosím se mnou doprovodím tě do třídy''řekla a šla směrem ke dveřím.

,,Tak si užij první den v nové škole Ness''řekl Carlisle a políbil mě na čelo.

,,Díky Ca-tati,..měj se''odpověděla jsem a šla za ředitelkou.Sakra já říkala že to spletu.

Šli jsme ke třídě když ředitelka odchytla nějakou dívku.Měla po ramena ostříhané,blonďaté vlasy,zelené oči a na nose moderní světlé brýle.Celkově působila sympaticky.

,,Renesmee tohle je Melissa''ukázala na dívku

,, Melisso,tohle je Rensmee''ukázala na mě.

,,Melisso,byla bych velmi ráda kdyby jsi naši novou studentku provedla po škole a ukázala jí co a jak a seznámila ji s ostatními''

,,Jistě není problém''řekla Melissa krásným melodickým hlasem.Nikdy jsem takový hlas u lidí neslyšela.Hmm divné.,,Tak pojď''pokračovala a táhla mě do třídy.

,,Já jsem Melissa,což si asi poznala,''zachichotala se a vešla do třídy.

,,Pane Nelsone,vedu vám novou studentku''řekla a kývla ke mně.

,,Áá další slečna Cullenová''řekl profesor a usmál se.,,Budeš si muset sednout támhle,je to jediné volné místo.Kdyby bylo jiné posadil bych tě tam hned.''znělo to jako když mě varoval před chlapcem ke kterému mě poslal.Chlapec vypadal jako typický,namyšlený,arogantní frajírek.A asi byl.Sedla jsem si vedle něho.Cítila jsem jak si prohlíží.Ale ne tak jako novou tvář na škole,spíše jako kdyby přemýšlel o něčem nemravném.Náhle zapískal.

,,Fýhá to mam ale štěstí''řekl arogantně.,,Čím jsem si zasloužil že ke mně 'Nelsák' posadil zrovna tebe?!''Ignorovala jsem ho.,,No tak kotě já s tebou mluvím''Přála jsem si aby konečně zazvonilo na hodinu.,,Neslyšela jsi mě!''zněl výhružně.Chtěla jsem se na něj otočit a postavit se mu,ale byl rychlejší.Chytl mě za ruku a škubnutím mě k němu otočil.V tu ránu byl u nás pan Nelson.

,,Ericu!Okamžitě slečnu pusť a dej mi studijní průkaz!''zakřičel profesor.Eric mě neochotně pustil a hodil po profesorovi studijní průkaz.Zazvonilo na hodinu.V duchu jsem si oddechla.

Dále hodina angličtiny probíhala v pohodě.Přála jsem si aby se mě Melissa ujala hned po hodině.Zazvonilo na přestávku.Sbalila jsem si věci a vyšla na chodbu.Čekala na mě Melissa.

,,Dávej si na Erica pozor!Není to zrovna typ člověka jako já.''varovala Melissa

,,Jo všimla jsem si''

,,Teď máme štěstí,máme hodinu spolu a bez Erica.Na matice sedím sama.Sedneš si se mnou?''

,,Jistě ráda''

,,Fajn,takže,...Cullenovi tě adoptovali?''

,,Jo,jsme nejnovější přírustek''zasmála jsem se a Melissa se mnou.

,,A kde bydlíte?''zeptala se.Najednou jsem dostala trému.Na tuto otázku jsem nesměla odpovídat.Aby tam náhodou někdo nepřišel.Tak co jsem měla říct?

,,Kousek na městem''řekla jsem rychle aby nezískala podezření.

,,Aha,to já žiju ve městě už od narození''

Chvíli mlčela.Přemítala jsem na co se asi chtěla zeptat.Nakonec otevřela pusu ale hned mi došlo že otázku změnila.

,,Tady jsou záchody,musím si odskočit.Počkáš na mě?''

,,No jasně''

Melissa vplula na toalety a já přemýšlela jestli vážně potřebovala nebo to byla záminka aby nemusela položit tu otázku.

,,Baf''ozvalo se za mnou a já nadskočila.

,,Fuj Emmette já se tě lekla!''

,,Ha,nemáš čistý svědomí!''zasmál se,,Čekáš až ti někdo přijde pomoct sundat kalhotky?''zeptal se směšně,kývnul ke dveřím od záchodu a dostal záchvat smíchu.

,,Potřebuješ něco?''řekla jsem protivně.Ty jeho vtípky mi lezly na nervy.

,,Klídek sestro''řekl a slovo 'sestro' zdůraznil.,,Chtěl jsem jenom vědět jestli je všechno v pohodě!''

,,A proč by nebylo?''řekla jsem.Pokrčil ramena.Přemýšlela jsem zda mu mám říct o Ericovi.

Nakonec jsem usoudila že ne.

,,Poslal tě táta s mámou?''zeptala jsem se protivně

,,NE''řekl naštvaně.,,Přišel jsem sám od sebe.Jen jsem se chtěl ujistit že mojí malý sestřičce nikdo neubližuje''Usmála jsem se.My jsme opravdu s Emmettem nevypadali jak strýc s neteří.Chovali jsme se jako opravdoví přátelé,sourozenci.A věděla jsem že i když si Emmett neodpustil ty svoje vtípky ani na mě,tak mě má doopravdy rád.A věděla jsem že mu můžu říct cokoli, ale tohle jsem si chtěla vyřešit sama.Kdybych mu to řekla nejspíš ty Ericovy utrhl hlavu.To jsme nemohla mít na svědomí.Emmett byl takový ten starší bráška co ochraňuje svou mladší sestřičku.Usmála jsem se.

,,Ne Emme všechno je v pohodě''řekla jsem a objala ho.

,,Jseš si jistá?!''zeptal se a také mě objal.

,,Jo jsem''řekla jsem nejistě.

,,Fajn''řekl a začal se se mnou kymácet ze strany na stranu.

,,Emme,nech toho!''smála jsem se a snažila se vyprostit z jeho sevření.

,,Proč?''zeptala se pobaveně.Za mnou se ozvalo zakašlání.Emmett mě okamžitě pustil.

,,No tak já jdu,pak tě vyzvednu''řekl Emmett a couval

,,Fajn zatím''usmála jsem se na něho.

,,Páni''řekla Melissa

,,No jo,jsme si s Emmem hodně blízcí.Ty máš sourozence?''zeptala jsem se abych změnila téma.

,,Jo jo,mám.Dva mladší bratry,dvojčata.Je jim osm.A starší sestru Nicole.Chodí do třídy s tvými sourozenci''zmínila se.

,,Vážně,a jak vypadá?''

,,Taková vyšší zrzka s hnědýma očima.''

,,Aha,no tak to nemam ponětí kdo to je''usmála jsem se.

,,Není zrovna středem pozornosti,nemá to ráda.''

,,Vážně tak to jsme dvě''

,,Nojono''

Matematika probíhala v pohodě.I další předměty byly v pořádku.Eric dal pokoj.Prozatím.

Oběd byl také v pohodě.Máma chtěla abych si sedla k nim,ale já nechtěla.Seděla jsem u stolu s Melisou a s pár jejích kamarádů.Představila mě.Všichni byli velmi milí.Většinou se ptaly na ty samé otázky co Melissa.Pár lidí bych byla schopna identifikovat.Jennifer měla snědou pleť,tmavé hnědé vlasy i oči.Byla velmi hezká.Pochopila jsem že chodila s tím blonďákem ,Stevenem myslím.Neustále se líbali a šeptali do ouška.Další z party byl Kevin,delší světlé,hnědé vlasy,velmi milý.Líbil se mi.Chodil s Elizabeth dlouhovlasou zelenookou blondýnkou.Ta se na mě pořád dívala jak kdybych ji vadila.Další dívka byla Karen,tu jsem si pamatovala,sedí s Melissou na angličtině.Bylo poznat že je s Melissou nejlepší kamarádka.

Měla na krátko ostříhané černé vlasy.Byla milá,alespoň se snažila.Ale bylo poznat že žárlí.

Další v partě byl Denis černovlasý,milý kluk s brýlemi.Neustále se něco učil.Ostatní u stolu jsem si nepamatovala.

,,Karen?Nemáš zítra čas?Chtěla jsem jít do kina a tu romantickou komedii.''zmínila Melissa

,,Promiň Mel,ale já už zítra něco mám a navíc ten film už jsem viděla''řekla Karen smutně

,,To nevadí''řekla Mel zklamaně.Najednou se jí rozšířily oči a usmála se.

,,Co ty Ness?Máš čas?Pojď se mnou prosím''prosila Melissa

,,Jo čas mam,ale já nevím''odpověděla jsem

,,No tak Nessie,.Nessienko moje,pojď se mnou prosícím,já to chci vidět''žadonila Melissa.Zasmála jsem se nad její zkomoleninou mé přezdívky.

,,Když mi takhle nebudeš říkat''Zasmála jsem se.Zatleskala jak to dělávala Alice když jste jí dovolili vás převléknout.,,Nessie ty jsi skvělá''objala mě.Viděla jsem že Karen měla co dělat aby nevyskočila a neodtrhla nás od sebe.

,,No jo prosim tě tak mě pust''protestovala jsem

,,Promiň''vykoktala,,Dávají to v pět hodin odpoledne v kině ve Vedaru.Tak já ti ještě zavolam zítra jo?Aby jsme se domluvili jak tam pojedeme.''

,,No asi mým autem ne?''řekla jsem a následně jsem se kousla do rtu.Zapomněla jsem že nesmím říkat o tom že mám svoje auto a že umím řídit.

,,Ty máš auto?''Zeptal se Steven.

,,A jaký?''ptal se Kevin

,,Noo''koktala jsem

,,Ty máš svoje auto?''zírala na mě Melissa

,,No jo mam,ale nemůžu s ním jezdit,prý až za rok''

,,Fýhá''pronesl Steven

,,A co máš za to auto?''zeptal se Kevin

,,Chevrolet Corvette ZR1''odpověděla jsem.Všichni se zasekli s otevřenou pusou.Z dálky jsem slyšela tátovo vrčení.

,,Chevrolet Corvette ZR1?''vykoktal Kevin.

,,No jo''řekla jsem

,,A to s ním můžeš jezdit?''ptala se Jennifer.,,Já mam totiž červený kabriolet,ale rodiče mi sním zakazují jezdit prý až za rok!''

,,No nemůžu,až za rok''opakovala jsem Jennifer.

,,No tak to ale nemůžeme jet tvým autem ne?!''divila se Melissa.

,,No to máš pravdu to nemůžeme.Trochu jsem zapomněla že ještě nemůžu.''povzdechla jsem si a podívala na tátu.

,,No a jak teda pojedeme?''vrátila se zpátky k tématu Melissa.Byla jsem jí vděčná.

,,No možná by nás mohl hodit Emmett?!''a usmála jsem se na Emmetta , ten je zakroutil očima.Udělala jsem na něj prosebný pohled a hned obměkčil.Usmála jsem se.

,,A nebude mu to vadit?''vyzvídala Mel.

,,Jsem si jistá že ne.''

,,Fajn tak dohodnuto''

,,Dobře,vyzvedneme tě ve čtyři jo?''

,,Jasně''

Zazvonilo a zbytek rodiny vstal a šel na svou poslední hodinu.Já dnes měla o hodinu méně a tak jsem musela čekat.Chvíli jsme si povídali s Mel a s ostatními ale většina už musela jít domů.Zůstala jsem tak už jen já,Mel a Karen.Karen po chvíli trapného ticha také odešla.

,,No tak já už taky půjdu Nessie''

,,Tak dobře ahoj''Objala mě.

,,Ahoj zítra''

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční svit-1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!