Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký vánek - prolog a 1. kapitola

breaking-ukázka


Sladký vánek - prolog a 1. kapitolaBella se jako vždy dostala do nesnází. Musí utéct z Forks. Jde po ní Viktore i Vlci z La Push...

Sladký vánek

Děj se odehrá 6 měsíců po tom co Edward odešel (New Moon). Bella skočila z útesu, ale Alice nic vidět nemohla. Jedinou oporou je Belle její vlčí přítel Jakob.

 


Prolog

 

„Bells, už musíme jít!“ řval na mě Jake. Hodila jsem do batohu poslední kousek oblečení a pospíchala k motorkám před domem. Museli jsme zmizet dřív než se vrátí Charlie z práce. Na stole měl dopis na rozloučenou, snad mi odpustí a pochopí…

Měla jsem takový strach...

Jakob na mě čekal u své černé motorky vedle něho byla moje červená, musela jsem odjet, tady už to nebylo bezpečné a Jack jel se mnou, říkala jsem ať tu zůstane že to zvládnu sama, ale odmítl. Prý ho teď budu potřebovat víc než kdokoliv a měl pravdu.

„Miluju tě Bells.“ S těmito slovy jsme vyjeli do neznáma…

Ve Forks jsme již nemohli zůstat, nejen že po mě šla stará známá Viktoria, ale i celá La Pushská smečka…

 

 

1,

 

Po tom co Edward odešel byl pro mě Jakob jedinou útěchou, stál při mně i když to už se mnou ostatní už vzdali. Stál při mně i když jsem si uvědomila tu úžasnou a neuvěřitelnou skutečnost. Byla jsem těhotná, těhotná se svým Andělem. Alespoň mi tu po sobě něco nechal, něco co nemohl předvídat. Něco co bylo pro mě důležitějšího víc než fotky a  má ukolébavka.

 

Byla jsem znovu šťastná. Už jsem se nedivila proč mi Jake říkal že mu pomalu svou vůní připomínám pijavici, musela jsem se tomu zasmát.

Mohla za to jedna malá modrá krabička s tamponama v koupelně. Začínala jsem počítat. Vždyť je to už 6 měsíců co odešel, 6 měsíců co jsem se poprvé a naposledy milovala,  to už bych měla mít bříško...

V na chvíli jsem si myslela že jsem se ze žalu zbláznila. Potřebovala jsem mít jistotu. Objednala jsem se k doktorovi ve městě, který mi to potvrdil. „Tak slečno Swan jste ve třetím měsíci těhotenství. Chcete fotečku?“ Usmál se na mě doktor.

Jakmile jsem vyšla z ordinace s fotkou mého děťátka, které vypadalo jako malinký hrášek, musela jsem se sebe ptát „Jak je to možné?“ Nic z toho mi nedávalo smysl.

 

. . .

 

V tu noc jsem čekala na Jake, až příjde z hlídky, jako každou noc. Nevadilo mu že s ním chci být jen přítel, myslím že Charlie věděl že Jake tráví noci u mě, jeho chrápání se totiž nedalo přeslechnout, ale dělal že nic. Snad měl i radost, že ho v noci tak často nebudí moje výkřiky z nočních můr.

 

Jake právě vlezl oknem. Tiše jako myška.

„Jaku musím ti něco říct.“ Vůbec jsem nevěděla jak začít. „Víš, já budu mít miminko.“ Zarazil se. „Bell o čem to mluvíš?“ nechápal.

„Já jsem těhotná, podle doktora ve 3 měsíci. Sama to nechápu, naposledy jsem se milovala před 6 a...“

„Ty jsi spala s tou pijavicí!!“ přerušil mě.

„Ano.“ V tu chvíli se začal třást, přestal se ovládat a já se ho snažila uklidnit, „Jakobe moc kalhot na roztrhání nemáš, tak se uklidni.“ Snažil se ovládat...

 

„Jak?“

„Co jak?“

„Jak je to možný Bells? Ty máš někoho jiného? Proč?“

„NE, Jakobe nemám. To dítě je Edwardovo.“

„To není možné pijavice nemůžou mít děti. A navíc si ve třetím a on je pryč už šest měsíců!“

 

Posadila jsem se na postel a pokynula Jakovi ať si ke mně přisedne.

 

„Já nevím, ale to dítě je jeho...“ přiznala jsem .

„Měla by jsi jít teď spát Bello. Ráno moudřejšího večera. Promluvíme si o tom zítra.“

 

Ani jsem si nepoložila hlavu na polštář a už jsem spala.

 

 

 

 

--))

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký vánek - prolog a 1. kapitola:

 1
30.06.2011 [11:11]

MatikEsmeCullenZaujímavé .... Som zvedacá, čo sa stane ... :D :D :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!