Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 3.díl


Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 3.dílLoL....tak je to tu!!! Vážění je to další díl mé kapitolové povídky- tedy píše parodie Shrek jinak.....jelikžo jsem teď poněku zaneprázdněna možná se výroba těchto úúúúžasných dílů opozdí....ae to je ovšem všechno ještě nejisté.....mno co dodat? Co vás čeká v tomhle díle vám neprozradím ,jelikož je to jasné (ten kdo to neví....je ehmmmm....píp píp píp- řekněme tak trochu někde jinde :DDD) mno takžě čtěte a pište....Vaše Zabza

3.kapitola – Bažina za princeznu

 

Opět se vracíme dějem k našim dvou zvláštním přátelům. Ano, vlastně kdo kdy viděl vlkodlaka a upíra po boku? Nikdo. Proto se nedivte že Edwardovi lezlo na mozek Jakobovo neustálé žvatlání.

 

Jenomže na všechno si zvyknete a proto chudák Edward po pár dnech strávených ve společnosti upovídaného vlkodlaka už jen bezmocně přikyvoval a nesnažil se Jakobovi říct že ho to vůbec nezajímá. K čemu by to bylo? K ničemu.

 

A tak spolu putovali vlkodlak a upír. Chodily dnem i nocí a nezastavovali se. Jejich cíl byl jasný. Král…. Byl to zrovna jeden z těch obyčejných dnů, když se Edward zastavil a zamyšleně si prohlížel to upovídané zvíře.

 

,,Hele, a proč ty chceš jít vlastně se mnou? Podle mě si žádné účty vyřizovat nemusíš. Není to pravda?“ řekl otázku- první za celou dobu- která ho už nějaký čas pálila na jazyku. Vlk se zastavil a upřel na Edwarda své temné oči. Narovnal se a promluvil.

 

,,Já…,“ odmlčel se. ,,Já vlastně ani nevím. Prostě se mi chtělo. Chtělo to prostě vzrůšo. To víš….. Když většinu času putuješ sám a pak najednou někoho potkáš tak toho prostě využiješ.“ Řekl s nezájmem a pokračoval v cestě.

 

,,Hele, a kde máš vlastně smečku?“ vykřikl na něj. ,,Já myslel, že tak žijete, ne? Vy smečkách a tak?“ A v ten moment upír udeřil na slabé místo vlkodlaka, který se v zápětí rozbrečí a brečí jako želva.

 

,,Jááááááááááááá, jááááááááááááááááá nemááááááám smečkuuuuuuuuuu. Oniiiiii mě vyhnalíííííííí,“ a rozbrečí se ještě víc. ,,Nemáš kapesník?“ optá se mezi vzlyky.

 

,,Jo, jasně,“ řekne zaskočeně Edward a vytahuje z kapsy něco vzdáleně podobného kapesníku.

 

,,Dík,“ pípne Jacob a vysmrká se.

 

,,Ale,“ začal ho Edward chlácholit. ,,Tak strašný to snad není, co? Hele zapomeň na ně. Musili být na hlavu když tě vyhnali.“ Samá lež, pomyslel si Edward. A já jsem taky padlí na hlavu. Řekl si sám pro sebe a aby potvrdil pravdivost těch nepravdivých slov objal Jacoba kolem ramen.

 

,,Dííííííííkkkkkkkkk,“ řekne Jacob a nanovo se rozbrečí.

 

,,A teď brečíš proč?“ zeptá se rozzuřeně Edward, hned na to Jacob spustí ještě víc.

 

,,Jáááááááá, nikdýýýýý nemělllllll kamošéééééééééééééé,“ Pokud se nezblázním, budu borec. Pomyslí si opět Edward a nanovo začne objímat Jacoba.

 

No a tak se z nich, ale jistě začali stávat kamarádi. Jak se říká začali si hrát do noty. Ano, Edward už nabyl tak nervní a poslouchal žvásty, které občas vypadli z Jacoba. A Jacob už nebyl tolik upovídaný, jelikož po většinu času brečel. A tak po světě chodil brečící vlkodlak a chlácholící upír. Divná dvojka.

 

No a pak jednoho dne konečně dorazily do hradu. Chvíli jim trvalo, než zničily stráž, která to tam měla na povel, ale pomocí Jakobových – nebudu to napínat- prdů je všechny zmákli. Spokojeně prošli kolem stráží, které se tam dusily smradem a vyšli do obrovské síně, kde u maličkého stolu stál král James a hrál si s bárbínkami.

 

,,Jejda,“ vyklouzlo mu když si všiml nečekané návštěvy a nažil se uklidit to co už stejně viděli.

 

,,Tý jo,“ vyjekl šťastně Jacob. ,,Vy máte i nového kena!! A já ho nikde nemohl sehnat.“ Zakroutil hlavou.

 

,,No to víte,“ začal povídat král. ,,Když máte známosti tak……..“ ovšem byl přerušen.

 

,,My tu ale nejsme kvůli Barbínkám!“ řekl naštvaně, jelikož tuhle šaškárnu už chtěl mít dávno za sebou. ,,Škoda,“ zaslechl Jacoba a hned na to se na něj obořil.

 

,,A tak kvůli čemu to jste?,“ zeptal se král a skládal poslední barbínky do krabice.

 

,,Má bažina je poněkud zalidněna,“ řekl s posměchem Edward, ale v tuto chvíli mu do smíchu nebylo.

 

,,Jo, aha,“ hlesl král. ,,No a v čem je problém? Tak je prostě sežer!“ řekl lhostejně James a posadil se na trůn. Potěšen jeho nášťěvu a plánem, který se mu v hlavě rýsoval.

 

,,To je ten problém,“ vzdychl Edward. ,,Oni nejsou tak až moc lidi.“ Hlesl.

 

,,Aha!,“ vyjekl král. ,,Takže tam jsem poslal ty obludy.“ Řekl potěšen.

 

,,Cože?!“ opáčil se na něj Jacob. James se na něj jen ušklíbl.

 

,,Já jen chci abyste si je od tamtu uklidil.“ Řekl zmoženě Edward.

 

,,Ale milý příteli, všechno není zadarmo. Co za to?“ zeptal se jízlivě James.

 

,,Co bys chtěl?,“ zeptal se stejným tónem Edward. Už ho to přestávalo bavit.

 

,,Uděláme kompromis,“vyhrkl James. ,,Já vyklidím tvoji bažinu a ty mi přivedeš moji princeznu.“ Řekl tvrdě.

 

,,Cože?“

 

,,Prostě jednoduše. Princezna za bažinu.“ Řekl opět James. Edward začal přemýšlet. Bažina za princeznu.. Zhluboka se nadechl a znovu vydechl. Princezna za bažinu. Stojí to za to? Opět otázky. Proč nemůže být všechno lehký. Sakra proč? Naříkal v duchu. Pak se najednou nadechl a podepsal si rozsudek smrti.

 

,,Dobrá tedy, kde ji má ale hledat?,“ řekl mrzutě. Král křikl na své dva poskoky. Ti hned na to přišli a podali Edwardovi černou krabičku.

 

,,Co to je?“ zeptal se Edward poněkud vyveden z míry.

 

,,Co to je?!,“ opak koval po něm výsměšně James. ,,Míly hochu to je navigace. Máš tam souřadnice s tmí kde ta princezna je.“ Řekl chytře. ,,Neznáš snad moderní techniku?“

 

,,Ne, ne…já….jen….to…je dobrý,“ hlesl a otáčel se. Za zády se mu ozýval smích Jamese.

 

,,Co budeme dělat?“ zeptal se dotěrně Jacob.

 

,,Co bys myslel,“ vyjel na něj Edward. ,,Půjdeme pro princeznu. Jak to řekl James. Princezna za bažinu. Docela dobrej obchod.“ Pokrčil rameny a vyrazil vpřed.

 

A tak začala jejich nová cesta s novým cílem. Ovšem teď mnohem nebezpečnější a delší. Ovšem to Edwardovi- tomu zvlášť- nevadí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 3.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!