Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 1.díl

kkkd


Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 1.dílAhóóóóój, tak je tu další díl mé povídky Shrek jinak....doufám že se vám líbil začátek...mno mě osobně tam ještě něco chybělo ale to se snad časem dopiluje.....mno co dodat k téhle kapitole?? mno snad jste všichni viděli Shreka a budete se orientovat v mé prazvláštní povídce.....tak čtěte a čtěte a PIŠTE komentáře....mocinko mi na to záleží.....Vaše Zabza...jinak se omlouvám že díly jsou tak krátké....

1.kapitola- Nový obyvatelé……

 

http://www.youtube.com/watch?v=6dmLwat41S8

 

Je ráno…..Další úmorný den. Jako obvykle vylezu se své postele, kterou stejnak k ničemu nemám. Nazuji si své oblíbené růžové papučky a vydávám se do koupelny. Cestou ze sebe sundám své špinavé oblečení a pouze ve spodkách si to mířím ke sprše.

 

Pustím na sebe studenou vodu a mím oblíbený šamponem se umyji svoje krásné medové vlásky. Vezmu si svůj měkoučký ručník a osuším se. Hned na to se obléknu do hnědých tepláků a bílého trika s vestou a mířím opět do obýváku. No do obýváku, spíše do kuchyně, kde si dám svojí snídani.

 

No dobře, tak ani ne do kuchyně. Jdu lovit. Ano máte pravdu jsem to já. Monstrum požírající krev. Jsem..ano jsem….upír. Míjím sedačku a křeslo a mířím ke dveřím.

 

,,Ahoj,“ řekne ochraptělí hlas. Otočím se a v mém oblíbeném křesle sedí pes. Nebo něco tomu podobného co strašně smrdí.

 

,,Nazdar,“ řeknu rozmrzele a pokračuju ke dveřím. Počkat Pes?! A u mě?! Jejdá! Ihned na to se otočím.

 

,,Co tu děláš?!,“ vyplivnu na něj slova.

 

,,Hele, né tak zostra, jo? Jsem Jacob a ty budeš asi ten upír co? Hmmmm vypadáš na to, takže asi jo.“

 

,,Já ti dám zostra.“ Vykřiknu a chytnu to zvíře za jeho všivej zadek. Otevírám dveře a zůstanu stát na místě.

 

To co mé oči spatřily se nadalo popsat. Tedy dalo, ale docela ztěžka. Stručně řečeno na místě mého poklidného bydliště se usídlila banda Hipísáků. Všude byli různé stany s čarodějnicemi, skřítky, vílami a dalšími potvorami.. Prostě všechna stvoření zdejšího království se usídlila u mě v bažině.

 

,,Hej, ty tam nahoře, ten zadek mě docela bolí,“ křikne pes a tím mě vrátí do reality. Hned ho pustím a opět zírám na ty stany.

 

,,Co to má sakra znamenat?!“ křiknu a všechny pohledy se stočí na mě. Koukají na mě jak na zlatý obrázek a všem jde na očích vidět strach. V bažině najednou nastalo ticho.

 

,,BAF,“ řeknu a všichni se rozutekli pryč. Tak snadný jsme to nečekal. Opět se otáčím a jdu domů. Jenomže jedno otravné stvoření se neleklo.

 

,,To od tebe bylo škaredý!“ obviní mě a dívá se na mě vyčítavým pohledem (Jacob).

 

,,Já ti dám, škaredý. Vždyť tohle je MOJE bažina né JEJICH!“ křiknu plný zlosti.

 

,,Jenomže oni nemají kam jít“ řekne sklesle pes. ,,Tak jako já. Král James nás oškubal o peníze vyhnal do bažin. Teď se budeš muset dělit o SVOJI bažinu s NÁMI.“ Řekne.

 

,,Mě osobně je jedno jestli váš oškubal. Já si chci normálně žít a být tebou dám si ústup, jelikož mám docela žízeň!“ křiknu opět a zhluboka dýchám.

 

,,Hele, my za to nemůžeme to král. Kdyby ho někdo přesvědčil…….“ Řekl do ztracena.

 

,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ SAKRA!! Tohle se mi jenom zdá. Dobře.“ Zhluboka se nadechnu. ,,Vážená pohádková stvoření,“ řeknu už o trochu klidněji. ,,Je mi opravdu líto že jste přišly o své peníze a domovy. Jenomže teď mě připravuje o můj domov. Ale jelikož jsem celá dobrá duše, půjdu za králem Jamese a promluvím sním. Stačí.“ Řeknu. Během proslovu vylezlo z houští několik postav, které nadšeně tleskali.

 

,,Jóóóó´. Díky. Jsi jednička.“ Ozývalo se ze všech stran a já plný vzteku a zároveň pýchy se vydal na cestu do hradu.

 

,,Počkéééj!!! Počkééééj!!!“ přišel někdo za mnou. Otráveně se ohlednu, což jsme ovšem neměl dělat. Ten prašivý pes si to běžel za mnou a tím že jsme se otočil jsme se srazily.

 

,,AU!!! Už mě vážně štve, tohle to všechno. Buď té lásky a nech mě nepokoji.“ Řeknu a třu si bouli na é hlavě.

 

,,Jenomže já chci jít taky. Mám nevyřízené účty s Jakešem.ů řekne tajemně a vyráží. Já se za ním jen vykuleně koukám ,,Tak jde nebo ne?“ křikne na mě. Tímto jsem si podepsal rozsudek smrti…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 1.díl:

 1
02.02.2015 [6:48]

venaCullenUžasny!!!!!!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!