Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rescue out of Darkness - 8. Kapitola

arolikesbunn


Rescue out of Darkness - 8. KapitolaDalší díl, tentokrát se tu objeví i Edí :) Hezké počtení, pište komenty !! Díky moc :)

Druhý den jsem chodila jen jako tělo bez duše. Nebylo to však takové jako předtím - nebyla jsem nijak zatvrzelá sama do sebe, jen jsem pořád musela myslet na toho kluka. Většinou jsem jen celý den zírala do nejbližší zdi, která se mi naskytla. Nedávala jsem vůbec  na nic pozor.

Ostatní Cullenovi a Li měli dnes vyučování o hodinu kratší. Li mě řekla, že jde k nim a ať se tam taky potom stavím. Prý nějaké překvapení. Normálně bych se asi zajímala o co jde, ale dneska jsem byla myšlenkami jinde.

Po škole jsem se tedy vydala k jejich domu. Nejvíc mě štvalo, že jsem musela jít pěšky, respektive, že než jsem zalezla do lesa jsem musela jít pomalou lidskou chůzí.

Jakmile mě jen trochu zahalila temnota stromů, rozběhla jsem se a užívala si vítr, který kolem mě proudil. Byla to jen chvilička, než jsem doběhla k jejich domu. Ale nešla jsem hned dovnitř. Opřela jsem se o zeď a zase přemýšlela. Probrala jsem si celou tu chvíli, co jsem ho viděla. Každou sekundu jsem převalovala sem a tam, ale nemohla jsem přijít k dalším výsledkům, než k těm, ke kterým jsem přišla včera.

Neochotně jsem se zvedla a šla pomalu ke dveřím. Něco před domem mě ovšem zaujalo. Stříbrné Volvo. No to snad... ? NE! Edward se vrátil? Proč? To mě nemohl nechat chvíli pokoj?

Teď se moje rozmrzelá nálada stala ještě rozzlobenou. Ach jo, povzdechla jsem si. I když jsem to měla původně naplánováno, nezaklepala jsem a rovnou vešla do domu. V tu chvíli na mě krátce pohlédlo devět párů upírských zlatých očí a pak se zase obrátilo ke svému rozhovoru. Počkat, devět? Prolétla jsem všechny očima. Ano, moje domněnka se potvrdila. Ten pitomec se vrátil. A s ním přijela další upírka. Měla krásné blonďaté vlasy. Tipla bych, že je to Tanya. Dokazovalo to i jen to, že se navzájem držely za ruce. Fuj.

Edward na mě upřel nasupený pohled a já jen pokrčila rameny. Jako už jsem to řekla tolikrát, nemá se mě hrabat v hlavě.

Nedávala jsem moc pozor na to, o čem si povídali, a tak se mé myšlenky opět obrátily k tomu stejnému bodu jako celý den. Pokoušela jsem se je zahnat, ale bylo to zbytečné. Edward na mě pohlédl takovým neidentifikovatelným pohledem. Bože, jak mě chybí ta svoboda mysli, zaskuhrala jsem.

„Lu, můžu s tebou na chvíli mluvit?" zeptal se mě z ničeho nic. Povytáhla jsem podezíravě jedno obočí. „Jistě," odpověděla jsem, nebo spíš odsekla. „O samotě," zavrčel. „Hmm," zamručela jsem a vyšla za ním z domu. Tanya se na nás naštvaně dívala, alespoň to jsem si užívala.

Rozběhl se a mě nezbylo nic jiného, než běžet za ním. Řekla bych, že to byly alespoň tři kilometry než zastavil. Otočil se ke mně a podezíravě si mě prohlížel.

„Kde jsi je viděla?" vyhrkl na mě. Jasně, čekala jsem to. „Tys mě poslouchal, i když jsem byla před domem, co?" odfrkla jsem. Jemně přikývl hlavou, ale stále čekal na odpověď. „No, když jsem byla se Sally ve městě. V jednom butiku, přes výlohu," pokrčila jsem rameny.

„Takže jsi je ani neslyšela ani necítila?" zeptal se podezíravě. „Ne," odpověděla jsem stroze. Uvědomila jsem si, proč mu to vlastně vykládám, že nemá právo šťourat do mého soukromí, ale pak jsem si řekla, že je to asi stejně zbytečné. Povzdychla jsem si a on vyloudil na tváři ten svůj pokřivený úsměv, za který bych zabíjela.

„No, já se tě na to ptám hlavně proto, že to vypadá... na otisk," řekl tajemně. Povytáhla jsem obočí a nechápavě na něj zírala. „Otisk čeho?" zeptala jsem se podezíravě. Povzdechl si. „Ty taky nic nevíš," zamručel, ale hned pokračoval. „Otisk, no, jak bych to... zkrátka, když se vlkodlak zamiluje na první pohled, ale není to taková ta bezvýznamná láska, tohle je láska na celý život, svazuje ho k tomu člověku, do kterého se otiskl. Nemůže se tomu vzepřít ani kdyby chtěl. No, ale myslel jsem, že to je jen u vlkodlaků," shrnul.

„Jak jako, jen u vlkodlaků? To jako, že jsem se otiskla já, nebo co tím myslíš?" Byla jsem dost zaskočená. Podivně na mě pohlédl. „Ano, přesně to myslím. To, jak si popisovala ty pocity, to je... jasný příznak otisku. A on se asi taky otiskl. Oboustranný otisk, to musí být velmi silné pouto," tu poslední větu už si zabrblal spíš pro sebe. Nechápavě jsem na něj zírala. Ano, tohle vysvětlovalo to, proč se cítím tak svázaná, ale příjemně. Ale taky to nasvědčovalo tomu, že on je opravdu vlkodlak. Což asi není dobré.

„Jak... jak můžu milovat někoho, kdo mi smrdí jako žumpa?" zeptala jsem se Edwarda. Nejprve se usmál nad mým přirovnáním, ale pak nasadil zase tvrdý výraz. „To nevím," odpověděl. „Mimochodem, ten kluk se jmenuje Seth." Řekl jakoby nic. To jméno ve mně probudilo pocit euforie, znělo jako rajská hudba. Najednou jsem se zarazila. „Počkej, jak to víš?" vyhrkla jsem. „Jednoduše, už jsme párkrát s vlkodlaky hodili ‚přátelskou' řeč." Zazubil se na mě. To mě fakt naštvalo, já jsem vždycky ta, co toho ví nejmíň.

Najednou se Edward zarazil a trochu rozpačitě na mě hleděl. Nechápala jsem jeho výraz. „Vše OK?" zeptala jsem se ho, i když jsem věděla, že to tak nebude. „No, ehm, no..." Vyprskla jsem smíchy, Edwarda jsem teda nikdy neslyšela koktat, ale tohle bylo fakt něco. Trochu nasupeně na mě pohlédl, ale pak nasadil zase ten podivný výraz. „Já... chtěl jsem se tě zeptat na tu... no, na tu holku, kterou..." „Kterou jsi téměř zabil?" dokončila jsem za něj a zazubila se na něho. Čekala jsem, že se zase naštve, ale jeho obličej pokryla spíš bolest.

„Ona, teda Bella se myslím jmenuje, že? No, první týden chodila jak tělo bez duše, ale pak se vzpamatovala možná až moc rychle." Krátce jsem mu vysvětlila. Nechápavě na mě pohlédl. „Rychle?" zeptal se. Ach jo, povzdychla jsem si. Proč mu to mám říkat zrovna já? „Chodí s Mikem Newtonem." Řekla jsem stroze. Vůbec jsem nepochopila, proč se v jeho tváři objevil ten nasupený pohled. Nic jsem mu tentokrát neudělala, ne? Pak jsem si ale uvědomila, že to asi kvůli mně není. Neodpustila jsem si to, takže jsem na něj pobaveně pohlédla.

„Snad nežárlíš?" Kochala jsem se jeho rozčíleným výrazem. „Máš Tanyu, ta je tisíckrát hezčí..." snažila jsem se ho uklidnit.

„Pche," zavrčel a znaveně mávl rukou. „Možná, že ona mě má ráda, ale já k ní nic necítím... Čekal jsem, že na Bellu zapomenu, ale nešlo to. Stále jsem na ni myslel," řekl. Najednou jsem se cítila jako farář ve zpovědnici. Co mu mám na to asi říct? To bude dobré, jen si třikrát přeříkej Ave Maria a bude ti odpušteno, synu. Usmála jsem se sama nad tou pitomou větou. Koutkem oka jsem zahlédla, že se mu na tváři objevil úsměv.

„Nečekám odpověď," řekl mi a dal do svého tónu... ehm, přátelství? Od něj bych to teda nečekala. „Tak jdeme," pronesl suše a vyrazil směr domov. Běžela jsem za ním a přemýšlela nad naším rozhovorem.

Dneska jsem se dozvěděla dost zajímavých informací. Teď jsem věděla jedno, že co nejdřív musím najít Setha, ať se děje, co se děje.

----------------------------------------- 

<< Předchozí kapitola | Další kapitola >>

>> Shrnutí mých povídek <<



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rescue out of Darkness - 8. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!