Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebelka 8

Stephenie Meyer


Rebelka 8Dobře, nechci riskovat roztrhání od Regi a Reni21! Spiklenci! Kritika! Všecko, čekám xD...Celou kapču z mého pohledu xD xD Njn, nikdo VEDE! :D :) Ten překlad byl lehčí než anglický texty xD Njn, mateřština taky je nejlehčí xD

 

8. JDI NĚKAM!


Nikdo:

,,Halo?‘‘ Ozvalo se zadýchaně ze sluchátka. Už měsíc, celý měsíc se Mike chová divně…

,,Mikeu? Není ti něco?‘‘ Bella je čím dál nešťastnější.

,,Ne, žiju…KURVA!‘‘ Vykřikl najednou a Bella cukla sluchátkem.

,,Mikeu?!‘‘

,,V pohodě…jen….ehm…jen jsem něco rozlil…‘‘ Chabá výmluva, ale Bella tomu věřila.

,,Je sobota, jdeš kalit?‘‘ Mike se chvíli odmlčel a zdálo se, jako kdyby zadržoval výkřik.

,,Asi…asi ne.‘‘ Vykoktal ze sebe po chvíli.

,,Dobře… Ebby už konečně našli…‘‘ Posmutněla a z koutka oka jí skápla slza.

,,Kde?‘‘

,,Byla…na lesní cestě kousek od Forks…roztrhaná na kusy…‘‘ Vzlykala.

,,To je mi líto.‘‘

,,Forks nesnášela! Bydlel tam její otec! Nechápu, proč by tam jela!‘‘

,,Možná se pohádala s mámou…‘‘

,,Ne, ona svoji mámu miluje, nikdy by ji kvůli malý hádce nezdrhla!‘‘

,,Dobře, můžu…uch…můžu ti zavolat později?‘‘

,,Dobře…‘‘ Zaklapla telefon.

Okolo páté pro ni přijel Edward.

,,Dík, jsi best!‘‘ Zasmála se a nasedla.

,,Kde je Alice s Jazzem?‘‘

,,Zůstali doma, Emm a Rose se přestěhovali.‘‘ Bella se usmála, ale pak se zamračila.

,,Doprdele, ehm…promiň, ale zapomněla jsem si u Mikea mikinu, mohl bys?‘‘

,,Takže až pak pojedeme tancovat?‘‘

,,Ty jen sedíš a culíš se.‘‘ Uchichtla se. ,,Nechápu, jak tě to může bavit.‘‘ Pokračovala.

,,No, je zábavné vás sledovat.‘‘

,,Kecáš.‘‘ Zabrzdili před domem.

,,Nemám jít s tebou?‘‘

,,Myslím, že to zvládnu…‘‘  Stejně se ale držel tiše za ní a Bella si toho nevšimla.

***---***

--- (originál v azbuce)

Тази ли е новата ти, за която чух !?
Да не би да си дрогиран, че я водиш тук !?
Да не би да ми е малко в раните солта !?
От това какво по-жалко можеш в любовта !?


---(jak se to čte)
Tazi li e novata ti, za kojato čuch!?

Da ne bi da si drogiran, če ja vodiš tuk!?

Da ne bi da mi e malko v ranite solta!?

Ot tova kakvo po-žalko možeš v ljobovta!?

----(překlad)

To je ta tvoje nová o které jsem slyšela!?

Nejsi náhodou zdrogovanej, že ji vodíš sem!?

Nemám ve svých ranách už tak dost soli!?

Od toho co ubožejšího můžeš v lásce mi udělat!?

***---***

Zaklepala na dveře ve špinavém paneláku. V bytě hrála hodně hlasitě hudba. Nemělo mu být špatně?

,,MIKEU!‘‘ Křičela přes dveře a ozval se jeho smích. ,,MIKEU!‘‘ Nic, žádná odpověď. Bella vytáhla zpod rohožky kovový klíč a nacpala do dírky u dveří.

***---***

Refrén:

Да ти честитя ли, че те има тя ли,
Да не би да си дрогиран, не разбирам в нея какво видя !?
Да я поздравя ли, чуй ме, полудя ли !?
Иде ми да я убия, отведи я, черна ми е тя..
---

Da ti čestitja li, če te ima tja li,

Da ne bi da si drogiran, ne razbiram v neja kakvo vidja!?

Da ja pozdravja li, čuj me, poludja li !?

Ide mi da ja ubija, odvedi ja, černa mi e tja…
---

Mám ti poblahopřát, že tě má ona

Nejsi náhodou zdrogovanej, co na ní vidíš!?

Mám ji pozdravit, poslyš, nezešílel si!?

Chci ji zabít, odveď si ji odsuď, nemůžu ji vystát… (přesný překlad by zněl- je mi černá)

***---***

Vešla dovnitř a šla do obýváku. Stavila se ještě u hifi věže a ztlumila ji.

,,Kocourku, někdo tu je?‘‘ Cože?Kdo to je? Ten hlas jí připadá známý.

,,Nikdo, asi se to vyplo.‘‘ Zavrčel skoro a po chvíli se ozval sten. Měla na vybranou. Buď utéct a dělat, že o ničem neví, nebo si počkat.

Radši beru to první. Řekla si v mysli. Tiše se po špičkách zase plížila ke dveřím a rovnou je nechala otevřené a běžela po schodech dolů. Brala je po třech a nohy ji svrběly. Najednou ji zachytily dvě ruce a narazila do betonového těla.

,,Pššššt, Bell, to bude dobrý…‘‘ Objal ji a ona mu začala vzlykat do trička.

,,Jak!?!‘‘ Zavrčela a pěstmi mlátila do jeho hrudi. Něžně jí procházel po vlasech a chvíli stáli na schodišti. ,,Nenávidím ho!‘‘ Zavrčela po chvíli tiše.

,,Půjdu tam a vyřídím si to s ním.‘‘ Zvedl jí obličej k sobě a vpíjel se do něj očima. Beze slov prosil o její svolení.

,,Ne, nedělej to…‘‘ Zašeptala a svoje ruce položila na jeho, které jí svíraly tváře a páčila. ,,Udělám to sama.‘‘

,,Určitě?‘‘

,,Jo, jen buď prosím blízko, jestli to nezvládnu…‘‘

***---***

В теб не мога да открия онзи от преди,
Радвай се, обичай си я, но тук не я води.
Всеки, който те познава, с мен ще я сравни.
Ще се чуди как с такава ти ме замени..
---
V teb ne moga da otkrija onzi ot predi,

Radvaj se, običaj si ja, no tuk ne ja vodi.

Vseki, kojto te poznava, s men šte ja sravni

Šte se čudi kak s takava ti me zameni…

---

Už v tobě nemůžu najít toho, co tu byl předtím,

Raduj se, měj si ji rád, ale sem mi ji nevoď.

Každý, kdo tě zná se mnou si ji srovná

Budou se divit, jak jsi mě mohl s takovou zaměnit

***---***

Zhluboka se nadechla esence z jeho trička. Vypnula hruď a vracela se do bytu.

,,Mikeu! Lásko?!‘‘ Slova jí nešla, ale hrála to dobře…Pootevřela dveře z ložnice…věděla, co tam nejspíš uvidí… Bylo to mnohem horší, než si myslela. Mikeova záda, do půlky přikrytá dekou, dvě ruce s gelovými nehty, které mu vyrývaly na záda svoje znaky a ty se hned hojily. Bylo to odporný.

,,Ehm, ehm..‘‘ Odkašlala si a založila bojovně ruce v bok. Mike zastavil svoje tempo a vyděšeně zvedl hlavu. Odkráčela z ložnice a rozhodně šla do obýváku. Mručela si pro sebe uklidňující slova, srdce těžké jako celá skála a nemohla skoro dýchat. Jako kdyby se topila. Z pokoje vyklopýtal Mike s ručníkem kolem pasu.

,,Bello? Kotě? Co tu děláš?‘‘ Nasadila lhostejnou masku.

,,Vypadni smrade, jdu si pro věci!‘‘ Odstrčila ho hrubě ze dveří a sehla se pro další tričko, které tu měla. Sakra! Ještě má v ložnici naušnice! Zase odstrčila jeho polonahé tělo z cesty. Dveře od ložnice byly otevřený a tam na posteli…

,,Lindo?‘‘ Vyhrkla Bella překvapeně, když tam vlezla.

,,Jé, ehm, ahoj Bello!‘‘

,,Si ze mě děláš prdel?‘‘

,,Ne, spím s tvým klukem?‘‘ Vstala z postele a bez rozpaků došla k Belle a naklonila se k jejímu uchu. ,,Jake by mi asi tolik nedal jako on. Prý jsem lepší, než ty.‘‘ Políbila ji překvapenou na tvář a stoupla si vedle Mikea. Bella chvíli šokovaně stála.

***---***

Refrén:

---
Знаеш, че твоето тяло, с моето съвпада изцяло
Всяка извивка по мене, още ти действа на тебе..
---
Znaeš, če tvoeto tjalo, s moeto svpada izcjalo

Vsjaka izvivka po mene, oště ti dejstva na tebe…

---

Víš,  že tvoje tělo, s mým pasuje přesně

Každý záhyb na mě stále tě přitahuje…

---
Refrén:

***---***

Aha…hmm… já ji zabiju. Letělo jí myslí. Byla celá ztuhlá najednou, jako kdyby celou noc spala jen na jednom boku.

,,Doufám, že spolu budete šťastni.‘‘ Usmála se po chvíli sebevědomě a šla ke kredenci. Vytáhla odtamtaď všechny tretky, které tu měli a vzala svoje věci.

,,Co to děláš?‘‘

,,Hledám si věci děvkaři.‘‘ Zavrčela a zadržovala slzy. Úspěšně.

,,Nemáš chuť se na mě vrhnout Bell?‘‘ Zašeptala Linda.

,,Ne, udělá to za mě někdo jiný.‘‘  Usmála se na ni a objala ji.

,,Poslouchej mě pozorně kočičko. Vypadá to, že ty asi nevíš, že Mike má syfilis, proto jsem s ním poslední dobu nespala. Nechci to chytit. Při orgasmu křičí jako holka a brečí, snad sis toho nevšimla, jo a ještě něco, zítra se těš, bude to po celý škole.‘‘ Zašeptala jí do ucha a líbla na tvář. ,,Hodně štěstí.‘‘ Zamávala jí a vzala si ruksak. Stála tam jako kůl v plotě. Neschopná pohybu.

,,Bello, vysvětlím ti to.‘‘

,,Nemusíš vysvětlovat nic drahoušku, doufám, že jste spolu šťastní, už pro vás dva s Jakem neexistujeme.‘‘ Obrátila jsem se, abych už odešla. Trochu, když šla ke dveřím zavrávorala, ale nic extra. Vycházela ze dveří, když ji najednou zachytily jeho horké ruce. Místo ručníku měl na sobě potrhané kraťasy.

,,Nikam nepůjdeš, než ti to nevysvětlím.‘‘

,,Au Mikeu! Pusť mě!‘‘

,,Ne!‘‘ Zavrčel a až děsivě se jeho oči změnily. Byly černé. Celý se vztekem třásl.

,,Pusť ji!‘‘ Zavrčel na něj Edward a zabral obraný postoj.

,,Vypadni pijavice!‘‘ Skoro to zakřičel.

,,Nikdy! Pusť ji psisko!‘‘ Mike odhodil Bellu na stranu a vrhl se na Edwarda.

 

(Mějte trochu schovívavost s překladem písničky... je to jen můj vlastní překlad. Ale snad se líbí...)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebelka 8:

 1
21.04.2013 [19:26]

RuskaVodkaMne tam tá pesnička vadí, neviem, no... Inak celkom v poho. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!