Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebelka 21

Kristen a Rob jsou spolu


Rebelka  21Omlouvám se za děj v téhle kapitolce, ale špatná nálada na mě má špatný vliv... Ta písnička- pouštějte si ji dokola a po čtvrtý ji budete znát nazpamněť :D Tohle se může stát komukoliv, takže si dobře rozmyslete, koho si vybíráte jako přítele. Komenty, bez toho dál nejedu!

 

 

21. MUČENÍ

 

Nikdo:

Edward se mučil… Alice s ním byla, ale on ji neviděl, neslyšel, nevnímal… byl uzavřený ve své bolesti… bolesti z lásky. Miluje ji, ale nemůže… nemůže ji nikdy vidět…nesmí…

,,Alice? Vidíš už něco?‘‘ Poprvé za dva dny promluvil.

Alice jen smutně zavrtěla hlavou ,,…tma…jak vyjeli z tohohle města…nic…je mi líto…‘‘

,,Ty za nic nemůžeš…‘‘ Zavrtěl hlavou.

,,Nechápu, jakto, že ji nevidím…‘‘

,,Bella byla vždycky špatně čitelná… ještě víc je to, když je se svým bratrem…‘

‘ ,,Máš pravdu…‘‘

,,Jdu ji hledat…musím, já ji miluju! Nemůžu bez ní existovat!‘‘

,,Vyděsíš ji…‘‘ Zamumlala Alice.

,,To je mi jedno! Ona musí vědět, že ji miluju víc než cokoliv na světě, že se jí nehodlám jen tak tak vzdát.‘‘

,,Mám jet s tebou?‘‘

,,Ne.‘‘ Vyskočil na nohy a nasedl do svého zářivého Volva.

,,Edwarde né!!!‘‘ Křičela za ním malá černovláska, ale on už to neslyšel…

 

*** Na silnici k Washingtonu***

,,Vstaň.‘‘ Zažádal mužský hlas, ale Bella se nedokázala pohnout.

,,No dobře, já si tě vezmu, děvko.‘‘ Zavrčel a vzal kolem pasu, přehodil přes rameno celou polámanou, jako pytel brambor.

,,Nech jí bejt!‘‘ Zařval Jake a pokusil se vyškrábat na nohy.

,,Jakeu, nikdy bys na mě neměl, oba to víme. Igore, vem ho.‘‘ Z lesa vystoupil stejný, vysoký, opálený svalnatý muž. Popadl Jakea a oba se najednou rozběhli. Zmizeli. Nechali Bellinu a Jakeovu motorku na silnici.

,,Pusť mě!‘‘

,,Ne! Kvůli tobě mám podělanou celou budoucnost, tak si to alespoň užijeme.‘‘

,,Kreténe! Pusť mě!‘‘

,,Nikdy moje rebelko.‘‘

,,Mikeu! Ty sráči! Okamžitě nás nech bejt!‘‘ Kopala, škrábala ho,ale jeho rány se hned zahojovaly. ,,Co jsi zač?!‘‘ Zařvala a z očí jí vyhrkly slzy.

,,Tvoje pijavická láska ti to neřekla? Tak já ti poradím. Podle pověsti, když je úplněk se měním neovladatelně na psa. Vyju na měsíc jak pominutý a vraždím své známé, kteří se mi dostanou do cesty.‘‘

Bella se otřese. Ne, už je toho na ni moc. Její láska je upír a její ex přítel vlkodlak? Ne! To je moc!!!

,,Furt nic? No tak ti řekneme, jak je to ve skutečnosti. Měním se kdykoliv si zamanu, neunavím se a s velikou radostí působím bolest.‘‘

,,Pusť mě zrůdo! Hajzle! Nenávidím vás! Zabiju tě!!!‘‘ Křičela a slzy jí lezly po tvářích.

,,No najednou ses nám nějak rozjela!‘‘ Zasmál se.

,,Mikeu?‘‘

,,Jo, díky Igore…‘‘

,,Tak já si běžím užít za Liz, hlavně ať to s touhle nedopadne jak s tou předešlou…‘

‘ ,,Neměla tolik křičet. Kdyby nebyla tak panovačná…‘‘

,,Ale stejně, připadala mi divná s těmi culíčky, černými stíny a vším…‘‘ Ebby? Oni mluví o Ebby?! Projelo Belle hlavou.

,,Bella ji znala, byly nejlepší kámošky, viď zlato?‘‘

,,Ebby….‘‘ Vydechla Bella smutně. Mike…Mike ji zabil!

,,Jdu ho přikovat.‘‘ Zamumlal ten muž a zmizel i s jejím bratrem v domě. Po chvíli bezstarostně vyšel.

,,Tak se uvidíme pak!‘‘ Zakřičel na něj Mike a muž vyskočil do vzduchu a explodoval. Bella se zajíkla a Mike si ji přehodil zpátky a postavil na zem. ,,Tady, nebo vevnitř? No, vlastně na tom nezáleží, ale vevnitř mám ještě nějaké nářadí…‘‘

Bella se snažila vyškubnout z jeho paží, ale ty ji pevně svíraly kolem pasu.

,,Ne, nech mě Mikeu.‘‘

,,Ne kotě.‘‘

,,Co po mě ještě chceš?!‘‘

,,To, co si zasloužím!‘‘ Zavrčel na ni. Zabouchl dveře a přitiskl na ně. Celými zády cítila nerovný, studený povrch.

,,Ne, ne, ne, Mikeu!‘‘ Křičela, když se na ni jeho rty přitiskly. Bylo mu to jedno. Hrubě ji líbal, drtil svými rty její a jeho ruce jí zajely pod tričko. Druhou rukou uvěznil Belliny ruce nad hlavou.

,,Tolik mi to chybělo..‘‘ Zamumlal a vzal do náruče.

,,Co?! Ne! Nech mě!‘‘

,,Užij si poslední chviličky Bell, až si tě užiju, tak skončíš jak ty, tak i tvůj bratr.‘‘

,,Nee-‘‘

Hodil ji na matraci a během chvilky měla zavázané ruce.

,,Ne! Mikeu! Prosím ne!‘‘ ,,Křič lásko, to se mi líbí, křič…‘‘ Prosil ji s prstem na rtech. Honem ji zase políbil a pak polibky směřoval přes koženou bundu i kalhoty. Pochopila. Musí být zticha. On miluje, když jeho oběti křičí, vřískají, prosí… Sedl jí na nohy a chtivě strhával koženou bundu. Bella zavřela  pevně oči a zatnula zuby.

Bunda i tričko byly dole. Drtil její ňadro v dlaních a kousal do nich. Kapky krve… lehce jí stékaly po hrudníku.

,,Křič zlato!‘‘ Zavrčel a ještě víc stiskl její ňadra.

Bella zadržela bolestný výkřik. Teď si tolik přála, aby nikdy nejednala tak impulzivně. Aby nikdy nekřičela na toho, který ji miloval… aby teď byla v jeho něžném, milujícím objetí…ale je pozdě toho litovat.

,,Křič děvko!‘‘ Rozeřval se Mike a hrubě zase spojil jejich rty a kousal do spodního. Pachuť krve jí skápla na jazyk. Mikeovi ruce jí hrubě strhly kalhoty. Zavrčel a posadil se na ní. Strhl ze sebe kalhoty a boxerky.

Zase ji začal hryzat do ňader…krku, zanechával bolestivé stopy. Rukou zabloudil pod její kalhotky a drsně vnořil. Belle se stáhly svaly v podbřišku. Tolik bolesti? Proč?!

Teď by tisíckrát víc brala možnost před třemi lety… muž v uličce… pronásleduje ji… hlídá si každý její krok a pak ji zezadu napadne, brutálně zbije a vezme kabelku…. Nechal ji uprostřed silnice se zlomeným nosem, monoklem, zlomenou rukou a pohmožděninami… Byla to vábivější myšlenka, než to, co se jí teď dělo.

Vrčel jí u ucha a jeho prsty bolestivě procházely po jejím nitru.

,,Kurvo!‘‘ Zařval a jedním trhnutím zničil i poslední kus jejího oblečení. Belle z koutka oka ukápla slza. Drsně do ni vnikl. Přirážel, jako kdyby ji chtěl roztrhat na kusy. Snažila se bránit. Škrábala, kopala, hryzala a drtila stehny, ale nepomáhalo to…

,,Otevři oči!‘‘ Zařval. Bella se obrnila. Výraz, který dala byl uhraničivý, vražedný, ale zároveň prázdný… jako kdyby jí to bylo jedno.

Ale její mysl byla s tím, koho svými slovy zabila. Toho, kterého milovala, zadupala jejich lásku do země… Jak mu mohla říct ta slova! Choval se k ní mnohem víc jako člověk! Opatrně, jemně, jako s porcelánovou panenkou s ní jednal.

Jeho rty…ač chladné, ledové byly lehké, milující… Jeho prsty lehké jako pírko, když jí procházel tělem. A pak ta dokonalost, kterou cítila, když spojila jejich těla, když on se ladně protočil nad ní a s láskou ji zasypával polibky…krásné, pomalé pohyby jeho těla, které jí pomáhaly k větší radosti…Jeho něžné oči, které se vpíjely do jejích a zkoumaly je, hledaly, jestli ji neubližuje, ale místo toho nacházel ještě větší radost…

Další kapka slzy… Edwarde… Pomyslela si toužebně…

Bolestně přirazil. Jen tak- tak nevykřikla pro jeho radost. Zalápala po dechu. Mike jí začal mlátit, přirážel a Bella ztrácela vědomí…

Cítila poslední tupý náraz jeho pěsti a upadla do temnoty.

---

Probudila se až v dokonalé tmě. Páchla potem… cítila, jak jí po stehnech stéká teplá tekutina… krev… Zaklonila hlavu. Ruce měla připoutané nad sebou. Stále nahá…

,,Bell?‘‘ Zmateně, unaveně se otočila k rohu místnosti.

,,Jakeu?‘‘ Seděl spoutaný v černém koutě.

,,Nemohl jsem…nemohl jsem nic dělat!‘‘ Křičel a slzy mu stékaly po tváři.

,,Neboj, my se z toho dostaneme.‘‘

,,Jednal s tebou jako kus hadru…‘‘ Rozvzlykal se a Bella pochopila.

,,On…‘‘ Jake přikývl. Mike donutil jejího bratra…sledovat…sledovat bolest! To svinstvo, které na ni udělal! Bella zatnula zuby. Nedovolovala slzám proniknout ven.

,,Když jsi začala…když už ti ublížil víc, že jsi krvácela… odhodil tě na druhou stranu a přikoval.‘‘ Zlehka se kolébal, řetězy nepříjemně cinkaly.

,,Nebreč Jakeu…‘‘ Pousmála se Bella. ,,Jednou se pomstíme…nebo nás někdo pomstí.‘‘

,,Bravo! Taková povzbuzující řeč!‘‘ Zasmál se z kouta Mike. Kolem pasu měl obmotaný jen ručník.

,,Už jsi se probudila princezno? Chtěl jsem na tobě něco vyzkoušet.‘‘Došel až k osvětlenému stolku. Na něm byly sekáčky, pinzety… nože… vše zářivě dávalo záblesky do dálky. ,,Slyšel jsem, že to celkem ženy bolí, když jim uřízneš prso, ale z toho rý neumírají, takže si to spolu zkusíme. Udělám ti tak rozkošnou bolest. Do rány ti nasypu na jedné straně sůl a na druhou střelný prach. Ještě to zapálím.‘‘ Začal se neovladatelně otřásat smíchem. Bella naprázdno polkla. Bylo to, jako kdyby jí tisíc žiletek projelo krkem. Jake seděl mlčky v koutě.

,,Ty kreténe, proč?! Proč Jake?! On ti nic neudělal! Proč ho nutíš se na to dívat?!‘‘

,,Chci ti ublížit co nejvíc to jde kotě.‘‘ Zvedl nůž ze stolku a pomalu šel k Belle se zlomyslným výrazem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebelka 21:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!