Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoc- část 16.


Půlnoc- část 16.Další díleček:) Komentíky a tak různě:) znáte to:)

16.Vina

Část kapitoly je psaná z pohledu Edwarda.Myslím, že poznáte , která část to je O:- )

Nedokázal jsem se na ni ani podívat. To kvůli tomu,čím jsem udělal to co udělala.

Kdyby byla netrvala na tom, že ji proměním neměla by teď na triku vraždu člověka.

Co si ten Edward myslí? Ona přijde pokorně domů a on..

Myšlenky Rosalie mě jako vždy odsuzovaly. Otočil jsem se a odešel. Teď jsem rozhodně neměl sílu na to poslouchat jak se omlouvá. Bezmocně jsem praštil rukou do dveří až tam zůstal viditelný obrys mé ruky.

Edwarde! Ne!

Alice, chudák, už zase viděla co se chystám udělat.

Nemohla tomu zabránit, protože jsem věděl , že to nikomu neřekne.

Vzal jsem do ruky první papír co jsem uviděl. A začal psát. Proč vlastně utíkám?

Musel jsem prostě ... Ne nemusím, ale.. Nemůžu se koukat an to co jsme z Belly udělal.

Bello,

je mi moc, je mi příliš líto, to, že musím odejít. Navíc musím odejít bez toho aniž bych ti to řekl do očí, protože se ti do nich ani podívat nemohu.

Je mi líto, to , že jsi kvůli tomu čím si musela někoho zabít. Je mi to líto Bells.

A doufám, že mi někdy odpustíš, to že jsme tě nenechal člověkem.

Vrátím se, až budu schopný ti to říct.

Navždy milující

Edward.

Chtěl jsem ten papír zmačkat a napsat to znovu. A napsat něco jiného. Pak mi došlo, že by byl výsledek vždy podobný.

Položil jsme papír na noční stolek a opatrně ho přehnul.

Je čas jít. Už už jsem se chystal otevřít okno když v tom

Dobrá,pro jistotu dávám upozornění, že odsud je to z pohledu Bells.

„Edwarde stůj!" můj hlas zněl opět nepřirozeně.

Viděla jsem jak stojí u okna a otáčí se zády ke mně.

„Nesmíš odejít!"

Zastavil se. A já ho stihla doběhnout a obrátit k sobě čelem.

„Edwarde co si myslíš, že děláš?"

„Odcházím." vytrhl se mi a stále očima hypnotizoval podlahu.

„Ne to tedy neodcházíš. Rozhodně ne kvůli mně. Já vím co jsme udělala a nesu si az to následky sama.!"

„Odcházím kvůli sobě.."

„Nemůžeš si všechno dávat za vinu sobě! Jsou věci za které nemůžeš. A navíc proč by jsi byl naštvaný sám na sebe?"

„Protože za to co jsi udělala můžu já. To kvůli mně.." selhal mu hlas. Snad podruhé od té doby co ho znám.

„Ááá , Edwarde! Jsi tak otravný! Nemůžeš za to co dělám já. Sice je fakt , že chránit potřebuju, ale to neznamená, že jsem nesvéprávná!"

Mlčel..

„Edwarde chci tím říct, že chápu kdybys byl naštvaný na mě. Ale na sebe nemůžeš být. Edwarde.. Netrap mě víc, než je to nutné." tahle slova zbrala. Musím je používat častěji. Zvedl oči a jemně mě pohladil po tváři.

„Jako kdybych mohl."

Jemně si mě přitiskl k hrudi.

„Můžeš mi odpustit?"

Odtáhla jsme a tázavě na něj koukla.

„Proč mám zase odpouštět já? Tobě odpustím všechno a ty to víš."

„U tebe člověk nikdy neví.."

„A ty jsi člověk?"

Chvilku přemýšlel a pak se šibalsky usmál.

„U tebe neví ani upír." spokojeně jsem přikývla a přivinula se zpět k němu.

„Bello! Bello!" Alice zákeřně přerušila tuhle krásnou chvilku , když vtrhla do pokoje.

„Alice! Co?"

Spokojeně se zasmála." Za chvilku začíná večírek a já si říkala."

„že je čas začíst si hrát se svoji barbie já vím."

„Správně" přitakala a odtáhla mě od Edwarda.

„Nechte si zbytek na večer. Bella musí zazářit. teda ještě víc než obvykle."

už mě protáhla obývákem a mířila do koupelny.

„Proč si někdy nehraješ s Ross?"

„Ross se nenechá. A já potřebuju někoho na kom si nacvičím styling."

„gr.."

„Říkala jsi něco ?" ozvala se smíchem když mi nesla ty růžové šaty.

„Vůbec nic Alice. Vůbec nic."

„Tak to je dobře. Tohle si vem na sebe.." už jsem přestala vnímat a začala se psychicky připravovat na večírek.

„Alice?"

„Ano?" zeptala se spokojeně.

„Kdo všechno jde na ten večírek?"

„Ty a Edward. Nikdo jiný."

„Dobrá. Neztrapním se před celou rodinou."

Teď jen doufat, že už umím trochu tančit.

-------------------------

A ještě nakonec bych chtěla připsat, že od teď nebudou vycházet díly každý dne. Ale ob den:) Nebojte a to budou díly delší:)

Doufám, že chápete a díky :-*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoc- část 16.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!