Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoc- část 12.

n.w.1


Půlnoc- část 12.Další díleček speciálně pro všechny co to čtou a moc jim az to děkuju a pro moji kámšku Soňu, které jsem to slíbila :D

12.Sám

„Už jsou tady?“ zeptal jsem se znovu. Bella, Ross, Alice, Emmett a Japser vyrazili za Sokie před více než třemi hodinami.
„ještě ne.“ Ozvals e klidný hlas z obýváku. Jak mohl být Carlisle tak klidný?
Bello. Jestli se ti něco stane… Tentokrát nevím co udělám.
„Půjdu za nimi.“ řekl jsme rozhodně a v tu chvíli jsme vešel do místnosti.
Doufám, že se jim nic nestane.
Tak přesně tohle si myslela právě teď Esme.
Už zase… Chápu, že se o ni bojí…
Carlisle už byl u mě.
„Nikam nejdeš. ne teď“
Bella mi nařídila, že se mu nesmí nic stát. Jako bych to já sám dovolil.
„Ale! Vždyť ..“ musle jsme za ní jít. Teď když ona zahraňovala mě jsme konečně pochopil. jak jí vždycky bylo.
„Bude lepší když zůstaneš tady. Bella by se akorát moc bála , že se ti něco stane, kdybys tam byl.“ tahle věta přesně kopírovala to co si právě teď myslel.
Přikývl jsme a musel uznat, že má pravdu. V tu chvíli ke mně přišla Nessie.
Už je zase nervózní..
Její myšlenky byly až příliš dospělácké na to kolik jí je. Sedla si mi do klína.
Neobtěžovala se mluvit nahlas. nebylo proč.
Mamča se vrátí. Copak jí nevěříš?
„To se ví, že jí věřím.“ zase mi připadalo, že si povídám sám se sebou.
Tak vidíš
Usmála se a já musel uznat , že má pravdu. Přesto to vážně bylo divné. Bella tam někde a chrání zrovna mě.
Jemně jsme jí pohladil po vlasech. Byla jí tak podobná, že mi přišlo jako by Bella byla přímo vedle mě. Nessie zase sekočila na zem a odešla.
Bylo zvláštní jak často zmizela jen tak.
Už se tváří lépe.
V Esminích myšlenkách byla přímo slyšet ta rodičovská starostlivost.
Usmál jsme se jen kvůli tomu jakou mi to v tu chvíli udělalo radost.
V místnosti zazvonil telefon. Vzal jsme ho rychleji než by to Carlisle stihl.
„Bello?“
„Edwarde.“ vydechla úlevně.
„Jste v pořádku?“
„Naprostém. Brzy se vrátíme domů.“
„Sokie?“
„Je o ní postaráno.“
Pochopil jsem.
„Budu čekat.“
řekl jsme nakonec a zacvakl telefon.
„Všechno dobře dopadlo vrací se domů.“ Carlisle i Esme se na okamžik zatvářili úlevně a pak nasadili obvyklí výraz. Poprvé jsme zapřemýšlel nad tím jak je divné, že tak málo ěmníme výraz. Nechal jsme tu myšlenku plavat a čekal, že s každou chvílí otevřou dveře.
Kde jsou?
Nestalo se něco?
Ačkoli byli v místnosti jen dva lidé(upíři), jejiž myšlenky jsme slyšel, podobné věty zaplnily místnost jako kdyby v tu chvíli slyšel i vlastní hlas.
Vchodové dveře zůstaly nehybné. Ničí myšlenky nablízku. Ani to obvyklé ticho.
Jak daleko proboha byli?
Neměli bychom je jít hledat. Ne, rozhodně ne.
Další a další myšlenky. Teď jsme svůj dar rozhodně proklínal.
Dveře se koečně otevřely a vběhla Alice.
Kde je zbytek?
„Rychle! Potřebujeme každého! Byla to past. Sokie vytvořila další tři lovce.“
V Aliciných myšlenkách jsme viděl jaks e sprasní marně brání útokům. Vystřelil jsem rychleji než jindy. Teď nebo nikdy. Musím to stihnout.
Za sebou a vedle sebe jsme si všiml Carlsileho a Alice.
Musíme si pospíšit.
Jak se to mohlo stát?
Proč jsme si toho nevšimli dřív?
Všechny tyhle myšlenky mě tížily čím dál tím víc, ale nebylo možné se jim vyhnout.
Už jsme pomalu slyšel myšlenky ostatních ,kteří bojovali. Blížili jsme se.
Pak. Náhle. Jsme prudce zastavili. Myslím, že to co jsem viděl teď se nerovnalo ničemu na světě.
Ou můj bože.
Tohle není možné!
Edward! Konečně tady!
Bella i Jasper měli evidentně zlomené ruce. Bella si znova zlomila tu už zlomenou. Na louce už byli jen dva lovci. Emmett jindy se bavící vypadal otrhaně a měl dokonce několik škrábanců.
Musím jim pomoc. Alice i Carlisle už bojovali s nimi. Stále jsme nechápal jakto, že se nám je nedaří zabít. Přestal jsem přemýšlet ..
Edwarde pospěš si.
Aliciny myšlenky byly asi nejnaléhavější tady. Co se děje?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoc- část 12.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!