Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Promise-1.část

3


Promise-1.částPříběh je o Lauře (Renesmee), která nežije s Culleny,ale potká zvláštní postavu,.... PS-Na dalších povídkách se pracuje:-)

 

Část 1.

 

Od tátovy smrti uběhlo pět let.Stále mi chybí.Byl báječný.Ve všem mě podporoval.A nevadil mu ani můj dar.Se vším mi pomáhal.Teď nemám nikoho.Jen babičku.Starou ale hodnou.Od teď musím bydlet s ní.Je na mě strašně hodná.

Nastalo sedmnáctého června.Den tátovy smrti.Oblékla jsem se do černé a šla tátu navštívit.

„Babi,jdeš se mnou?"

„Cože?Lauro?"

„Jestli jdeš se mnou"řekla jsem hlasitěji.Babička nakrčila obočí a zírala na mě.

„Na hřbitov!Za tátou!"řvala jsem na ni.

„Laurinko,tentokrát běž sama.Není mi dobře."

„Babi,mám tu zůstat s tebou"

„Ne,běž.Táta čeká."Pohladila mě z křesla a lehce do mě strkala.

„Dobře.Kdyby něco zavolej ano?"

„Cože?"

„Mobil!Zavolej!Kdyby se něco stalo!"řvala jsem na ni.Kývla.

„Už běž!"Poslechla jsem ji a vydala se na hřbitov.

Procházela jsem se mezi uličkami a pozorovala pečlivě každý náhrobek.Někteří lidé byli mladí.Jiní staří.Zastavila jsem se u velkého hrobu s několika jmény.Byla to rodina.Šest členů.Z toho čtyři děti.Všichni zahynuli nedávno při tragické nehodě.Tento hrob jsem znala velmi dobře.Každý milimetr jeho mramoru.Byla to rodina ,kterou vezl můj táta.Zemřel s nimi.Do očí mi vhrkly slzy.Vytáhla jsem jednu růži z pugétu a hodila ji na velký hrob.

„Je mi to líto"zašeptala jsem a popošla k vedlejšímu hrobu.Chvíli jsem se jen dívala na jméno.

Anthony Daniel Thomas

1969-2003

„Ahoj tati."začala jsem se slzami.Klekla jsem si k malému náhrobku a položila pře něj růže.„Chybíš mi"povzdechla jsem si.„Já,...už je to pět let.Člověk by nevěřil jak to rychle plyne."Ne takhle to nejde.Vzala jsem to z jiného konce. „S babičkou se máme skvěle.Sice nic neslyší,ale je na mě hodná"Musela jsem se usmát. „Zítra odjíždím na soustředění a za týden máme vystoupení.Je škoda že tam nemůžeš být.Vím jak moc rád jsi chodil na všechna vystoupení.Jo a babička už přišla na můj dar.Nejdříve byla vyděšena,ale pochopila to.A taky mi řekla jednu docela důležitou věc,za kterou se na tebe trochu zlobím.Proč si mi neřekl že jsem adoptovaná?Chopila bych to.Vždyť už mi bude osmnáct.Nejsem už malá holka.mohl jsi mi to říct.Ale i přesto tě mám ráda."utřela jsem si hřbet ruky slzy a vstala. „Chybíš nám"

Podívala jsem se po hřbitově.Nikdo nikde.Ale,ne.Přece jen tu někdo byl.Vysoká postava v dlouhém černém plášti.Na to že byly třiceti stupňová vedra to bylo poněkud zvláštní.Nakrabatila jsem obočí a zadívala se na postavu.Stála u hrobu pár uliček ode mne.Nevím proč,ale něco mě k ní táhlo.Něco ve mně mi říkalo ,že mi možná ublíží,ale ta druhá část,převažující tvrdila opak.Postava pozvedla hlavu a probodla mě pohledem.Pod jejím ledovým pohledem jsem ztuhla.Oči měla karmínově červené a pleť bledou jako kost.Tvář jí lemovali dlouhé hnědé vlasy.Byla to žena.Vypadalo to,že se mě lekla.Když si mě všimla okamžitě hlavu sklopila a utekla.Bylo to,...ehm...zvláštní.

Táhlo mě to k tomu hrobu.Nejdříve jsem se porozhlédla po hřbitově.Byl úplně prázdný.Po postavě ani vidu.Bylo šílené ticho.Jako klid před bouří.Bylo to strašné.I přesto jsem ale šla ke hrobu u kterého stála postava.Postavila jsem se před hrob a přečetla jméno nahlas.

Isabella Marie Swan

1987-2006

Nebyla to však vražda,ani sebevražda,ani nehoda.Tělo se nenašlo.Okamžitě jsem se rozeběhla pryč z hřbitova.Věděla kam běžím.Běžela jsem sprintem po hlavní silnici.O tři bloky dál jsem zabočila doprava a hned následně doleva.Přiběhla jsem k žlutému domu a vytáhla klíč zpod květináče zvadlé orchideje na parapetu.

Vlítla jsem do domu a hned mě přivítal rozvířený prach.Zakuckala jsem se.To mi ale nebránilo v tom hledat.V domě bylo šero.Byl opuštěný.Velmi opuštěný.Pod několika vrstvami prachu byl už několik let nedotčený nábytek.Bylo vidět že už tu dlouho nikdo nebyl.

Vyběhla jsem schody do prvního patra.Schody jsem brala po třech.Vlítla jsem k sobě do pokoje a začala hledat.Věděla jsem co hledám.Ten dopis.Ale kde byl?Vím to!vím to!Bouhla jsem se do čela a rozhlédla se po pokoji.A spatřila to co hledám.

„To je ono!To musí být ono!"Rozběhla jsem se k podlaze.Vytáhla jsem rozviklané prkno a hrabala se ve věcech.A skutečně byla tam.Obálka s nápisem Renesmee

S úlevou jsem se posadila na svou postel a obálku otevřela.Dala mi jí před lety jedna „elfí" žena s drobnou postavou.Měla krátké hnědé vlasy a zvláštní zlaté oči.Byla přátelská.Na krku měla zajímavý náhrdelník s nějakým erbem.Stále si tu ženu pamatuji.Dokázala buchni popsat do všech detailů.Dala mi ho se slovy-

„Neotvírej ho,dokud si nebudeš jistá,že je stav nouze."

No přišlo mi,že stav nouze je.To jméno je mi neskutečně povědomé.A jak.Opatrně jsem vytáhla papír a rozložila ho.

Drahá Renesmee

Když jsi se narodila,musela jsem tě opustit.Ale ne protože,jsem chtěla,protože jsem musela.Musela jsem tě opustit.Mohla jsem ti ublížit,a to bych nikdy neudělala.Prosím nezlob se na mě.Moc mi chybíš.A věřím že chybíš i tátovi a jeho rodině.

Kdybys měla zájem,přijď v den přečtení tohoto dopisu o půlnoci pod starou lípu na náměstí a všechno ti vysvětlím.Pochopím když nepřijdeš.Ale budu čekat.

S láskou tvoje máma,Isabella

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Promise-1.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!