Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proměna - Vstupenka do ráje! 4 (1/2)


Proměna - Vstupenka do ráje! 4 (1/2)Tak čtěte. Jsem ráda že se líbí. Uvidíme jak se to všechno vyvrbí..pořád je to taková počáteční fáze..musím vás přece uvést dál do děje ;o) No, prosím o komentáře a taky kritiku. Ať se líbí.

 

4. Kapitola  1. část

Dobré ráno všem!“
U stolu seděla kupa, teda jen kupička chlapů, teda chlapců. V čele s tátou Charliem.
Čau Bello,“ přivítal jí jeden z capartů.
Čau Jamie, čau Danieli,“ vrátila pozdrav bráškům.
Jak ses vyspala?“ zeptal se s trochou starostí v hlase Charlie a nabral si vrchovatou lžíci müsli.
Skvěle,“ zalhala. I když to vlastně tak napůl byla pravda.
Dal ses na zdravou výživu, tati?“ Takže nejen ona začala měnit svůj život, pomyslela si.
       
Přisedla si ke stolu a začala jíst již z připravené misky, plné čokoládových vloček.
Dnes vypadáš opravdu k světu,“ pochválil jí Charlie její novou image. Vypadal opravdu velmi hezky a ten den si toho byla vědoma.

        Začínala nový život, nový příběh, kdy hlavní hrdinkou byla  právě ona. Nechala si schválně rozpuštěné, středně dlouhé, tmavé vlasy. Jemně si nalíčila oči a rty přetřela narůžovělým leskem. Nikdy se nemalovala, neměla to zapotřebí, ale teď kdy chtěla změnit celou svojí osobnost, musela začít hlavně se zevnějškem.

        Dojedla snídani, došla si nahoru pro tašku, sebrala klíčky od auta, visející hned vedle Charlieho pásku s pistolí a běžela k autu. Daniela a Jamieho posadila na zadní sedačky a frčeli do školy.



….....

Takhle probíhalo každé ráno celé dva roky. Den nebyl o nic lepší. Začala chodit do práce a vydělávala si na nové autíčko. Sice trošku stereotyp, ale Belle to nijak nevadilo. Změnila se. Našla si pár kamarádů. Už nebyla ta hloupoučká naivní Bella. Teď už byla dospělá. Oslavila své 18. té narozeniny, samozřejmě jen v kruhu rodinném, večer se sebrala a šla se projít.

        Byla na to zvyklá a tak tenhle jediný rituál nikdy nevynechala od té hrůzné věci co se před dvěmi lety stala. Vzpomněla si, že přesně za dva dny, to bude 2 roky co se tahle událost odehrála. Už dva roky neměla maminku, rádkyni a osobu jí nejbližší..už celé dva roky nevkročila na to místo kde se všechno odehrálo tu osudnou noc. V tom jí do mysli zbloudila jedna ošklivá a pěkně hloupá myšlenka – půjde se tam podívat. Věděla že je to nebezpečné, ale ona se nebála. Nebála se ani vlastní smrti, tak proč tohohle. Stejně může přinejhorším zemřít.

        Hrozně ráda by chtěla poznat vraha své matky. I když už tak často na tohle všechno nemyslela, našlo se pár dnů v roce, kdy si na to vzpomněla. Taky si párkrát vzpomněla na ty červené oči které se na ní divaly tak divně..Byla hodně zvědavá kde ty oči jsou teď. Jestli pořád někoho děsí, nebo už jsou mrtvé..


 

                                             ….....


Ty oči nezemřely a nikdy nezemřou. Jen se ukrývaly daleko od ní.

Po tom, co naposledy spatřil její tvář v okně a co naposledy ucítil její vůni z papíru, utekl. Utekl do přírody, hodně daleko, kde se začal vypořádat s novým životem. Navždy bude stvůra ale díky ní už ne tak velká. Více jak rok žil kolem Seattlu. Lovil v místních lesích a po nocích se potuloval po barech, kde se učil žít s lidskou vůní i krví, aniž by někoho zabil. Ještě pořád se však neuměl na dlouho ovládat a tak to sem – tam odnesl nějaký hříšník..

Po téhle 14-ti měsíční odvykací kůře vyhledal opět tu rodinu, která se živí jen a jen krví zvířat. Už nebyli čtyři. Měli další přírůstek.

Byla to novorozená, ale za tu dobu co byl pryč se dokázala docela rychle ovládat. Měla talent...v sebeovládání, ale bohužel měla jednu „chybu“ - byla němá. Možná že ne až tak docela – tvorové, jako byl on a ostatní z téhle povedené rodinky, byly bezchybní – ale asi se jí mluvit zkrátka nechtělo. Většinu času trávila sama, ale když se chystala nějaká rodinná sešlost, ráda se přidala a bavila s ostatníma. Ještě úsměv jí skoro zmizel. Smála se zřídkakdy, jen podle smíchu bylo možné si představit její barvu hlasu. On jí začal milovat jako vlastní matku. Byla velmi krásná a milá. Řekl jí i o své lásce..ona jen kroutila hlavou. Nevěřila v jeho sebeovládání.

Kdybys mi tak mohla poradit, Sophie.“

Jen ho pohladila po vlasech a zvedla koutky k lehkému úsměvu.

Říkali jí Sophie, protože nezjistili jak se jmenovala, když byla ještě člověk, a tak jí dali první jméno, které se jemu vybavilo.

Chodili spolu na procházky..a on jí vyprávěl jak se stal tím, čím je a co vše dělal.

Ten druhý rok jí učil sám. Učil jí chodit mezi lidi..učil jí chovat se jako člověk..ale ona nikdy nepromluvila.

Končil druhý rok co s nimi začala žít. Večer se šli zase projít tentokrát na druhou stranu, směrem k Forks. Když se blížili k městu, stiskla mu Sophie ruku.

Ano?“

Opět zahýbala hlavou ze strany na stranu na důkaz důrazného NE!

Ještě nejseš připravená.“ konstatoval. Tentokrát se dočkal kývnutí na souhlas.

Stiskl jí ruku na oplátku a řekl hlasem plným utrpení: „ Omlouvám se, nikdy bych nechtěl aby se tohle stalo! Zklamal jsem sám sebe. Nedokázal jsem Vás o.........“

Nestačil doříct to slovo. Sophiina ruka byla rychlejší a přitiskla se vší silou na jeho ústa. Překvapeně se na ní podíval a raději stichl. Ona se na něj jen zamračila, vzala ho zase za ruku a otočila k domovu v lesích.

Chceš jít domů?“ zeptal se.

Opět kývla na souhlas.

Už nic neřekl. Vydali se zpátky „domů“. Jen po cestě řekl poslední slovíčko.. „PROMIŇ“.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proměna - Vstupenka do ráje! 4 (1/2):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!