Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proměna - Vstupenka do ráje! 11


Proměna - Vstupenka do ráje! 11Dneska jsem se přemohla. Tady další kapitolka - NADĚJE. Přiznávám je trošku kratší, ale z důvodu napínavosti jsem to tak musela useknout..znáte to..pokračování příště. =o) Snad se bude líbit. Omlouvám se, že tam není zatím to hlavní téma, ale nebujte se..všechno přijde, zatím jsme přece jen u 11. kapitoly. Nezapomeňte..komenty..dáváte mi sílu pokračovat! EGO

11. Kapitola - Naděje

Edward:

 Po třech otřesných dnech jsme se konečně vrátili se Sophií domů. Všichni se tvářili šťastně, i jejich myšlenky byly upřímně šťastné, jen jedna osoba myslela na novou kolekci od Gucciho. Nic divnýho by na tom nebylo,kdybych ovšem svojí sestru neznal tak dobře. Vždycky byla velmi upovídaná a v hlavě jí lítala spousta myšlenek, ale když jsem se vždy vracel z nějakých cest, vždycky mě v myšlenkách vítala a už mi vyprávěla všelijaké novinky. Teď jsem v její hlavně viděl jen samé šaty a drahé šperky. Však ona mi to časem vysvětlí..

Pořád jsem musel myslet na Bellu, jak ona prožívá tyhle dny. Pro mě to bylo utrpení, ona už možná zapoměla. Ikdyž, ona je na tohle dost tvrdohlavá, aby tak rychle zapoměla. Spíš naopak, bude se dál pídit po bytostech našeho formátu, i když to pro ní bude nebezpečné! Esme si vzala k sobě Sophii, teda Elisabeth, jen pro mě to bude navždy Sophie. A zbytek rodiny se sešel u stolu. Všichni na mě překvapivě koukaly, ale nikde nebyly žádné stopy výčitek.

'Ty seš ale pěknej drak, brácho. Mohls jí aspoň přeměnit..třeba by pak byla kus a ty si konečně našel babu!' pomyslel si Emmet a vycenil na mě svý zuby do zářivého úsměvu.

'Nemám Ti to za zlý Edwarde, ale radši si příště dávej pozor!' varovala mě Rosalie.

'Nezapomeň, jsem vždy při Tobě. Zvládls to na výbornou, i když z počátku si váhal..' Na konci myšlenky se Jasper jemně zasmál.

'Za týden by měla být další módní přehlídka tentokrát Versage, no to si nesmím konečně nechat ujít. Určitě tam budou nějaké super výborný šaty. Mohla bych nějaké koupit sobě a vzít sebou Rosalie..' Divný.. Pořád o módě. Seděla tam, koukala někam do dálky z okna a přemšlela o módě, zrovna v tuhle chvíli, kdy jsem potřeboval poradit. Tohle nebylo normální a mě to znervozňovalo.

Alice, můžeš na chvilku? Je to důležité!“ na důležitost jsem pozvedl pravé obočí.

'Sakra'. Takže to bylo jasný..už jsem věděl, že nastal zase nějaký problém. Zašli jsme do našeho velkého obýváku, sedli si na pohovku a já začal vnímat jen její myšlenky.

'Měla jsem zase špatné vize.' chtěla mi ukázat onu vizi, ale najednou se tam objevilo cosi jiného. Carlisle sedal do auta, jel do nemocnice a odtamtud jel na místo dopravní nehody. V autě seděl muž kolem 45 let, měl zakrvácený celý obličej. Carlisle vystoupil z auta a šel k menší hnědovlasé dívce. Když se otočila, okamžitě jsme strnuli a jen vytřeštěně koukaly na tyhle hrozně vidiny. Byla to Bella..

Carlisle, Carlisle!“ křičel jsem. „Okamžitě musíš jet do nemocnice, budou tě tam potřebovat!“ Carlisle už seděl v autě v garáži a zrovna když vyjížděl poslal mi poslední myšlenku: 'Zůstaňtě všichni v domě. Zavolám až budu vědět víc.'

 

Alice:

 Tahle vize mě opravdu vyděsila a myslím, že jsem nebyla jediná. I když jsem Bellu znala jen z těch pitomých vidin, ihned mi bylo jasné, kdo je ta mladá slečna u zdemolovaného vozu. Edward okamžitě začal jednat, volal na Carlislea, ale tomu pravděpodobně ve stejnou dobu volali z nemocnice, že se stala havárie. Aspoň jsem teď nemusela ukazovat Edwardovi ty hrozné vize. Věděla jsem, že teď bude myšlenkama úplně jinde a měla jsem pravdu.

„Ukážeš mi jí až tohle všechno skončí, ano?!“

S radostí jsme kývla na souhlas. Vrátili jsme se zpět do kuchyně, sedli si na svá místa a čekali.

„Co si viděla, Alice?“ zeptala se mě Sophie. Byl nezvyk slyšet její hlas.

„Ehm..no, jen nějakou bouračku. Nemusíme se ničeho bát, Carlisle má všechno pod kontrolou.“

Viditelně mi nevěřila ani slovo, ale už se nezeptala na nic. Jen se podívala tázavě na Edwarda, který jen zavrtěl hlavou, aby potvrdil mojí lež.

'Díky!' poslala jsem mu myšlenku. Jen nepatrně sklopil oči na důkaz přijetí. Lehce jsem se usmála, ale ten úsměv rychle zmizel. Objevila se další vidina..

 

Bella:

 Seděla sem tam, ani nevím jak dlouho. Přístroje dále udržovali tatínka naživu, záleželo jen na mě, kdy mu dám své sbohem a otevřu mu bránu do nebe. Snažila jsem si zapamatovat každičkou vrásku, která se mu jevila na obličeji, i přesto, že jsem věděla, že lidský mozek časem zapomene tyhle detaily. Zbydou mi jen krásné vzpomínky, ty nejkrásnější, na člověka, kterého jsem milovala láskou největší, takovou, jakou chovají jen děti ke svým rodičům. Možná by to rychle přebolelo, ale už sem bohužel ztratila jednoho rodiče před dvěma lety, a paradoxně po těch dvou letech ztrácím druhého. Kdy tohle skončí..je to jako noční můra, která ne a ne skončit. Chci pryč z tohoto příběhu, chci do svého, do svého ráje..za tatínkem, maminkou, za mým....upírem?

Ach bože, až teď mi to došlo. No jasně, kde je problém? Podívala jsem se na tvář svého tatínka a v hlavě mě teď lítala jen jedna myšlenka – zachránit ho!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proměna - Vstupenka do ráje! 11:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!