Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prokletí nesmrtelných - část 24.

Twilight Roxbury


Prokletí nesmrtelných - část 24.Další dílek s názvem "První školní den". Je krátký, ale snad se bude líbit. Chci, aby vynikl ten rozdíl mezi Chrisem a Mabel a proto ho vypráví oba. Ještě bych se chtěla omluvit za delší přestávku, ale občas prostě není nálada psát konkrétní příběh, ale tohle bude jako nový začátek:). Takže pište komentáře, prosím. Děkuji. Vaše Lareth:-*

Tuto část vypráví Chris:

Z prvního dne školy jsem byl otrávený. Nikdy jsem neměl rád společnost tolika lidí. Jsem spíš samotář. Zato moje sestra je můj pravý opak. Už odmalička si dokázala získat své okolí. Stále se jen smála. Její osobnost je celkově rozdílná. Cesta do školy byla krátká, ale už jen tu krátkou chvíli jsem byl nesvůj. První školní den byl jedním slovem - zvláštní. Člověk - nadneseně řečeno - by neřekl, že už v první třídě může být jedna třídní hvězda. Nebyl jsem to já, kdo se jí stal. Ano, byla to má sestra. Mé dvojče. Mabel. Jakmile vplula do třídy svým půvabným tancem nikdo z nich nebyl schopen slova. Ona je krásná. Vílí obličejík, hedvábné kudrnaté vlasy. Jsem na ní pyšný. Děvčata na ní vzhlížela žárlivě a kluci obdivně. Nikdy bych neřekl, že se tak malé děti budou chovat tak dospěle. Možná by bylo vhodnější použít jiné slovo. Mabel je od první chvíle obletovaná a já jsem opět opak. 
Sice jsme dvojčata, ale jinak jsme úplně rozdílní. Já jsem samotář a Mabel je společenská. Já si raději čtu knihy, nějakou klasiku a Mabe si čte dívčí časopisy. Já mám rád výstavy a ona raději chodí do kina. Jsme naprosto odlišní a přesto stejní. Jednu velkou věc máme společnou - Bellu. Carlisle mi říkal, že mám povahu spíš po ní. Vyprávěl mi, že neměla nějak moc kamarádů. Že byla spíš samotářka. Milovala čtení. Její nejoblíbenější kniha byla - Na větrné hůrce. Její oblíbená spisovatelka byla Jane Austenová. Také si četla Shakespeara. Ale tu uměleckou stránku mám spíš vypěstovanou od Esme. Ona je úžasný člověk. Nikdy nezapomenu na chvíle strávené s mojí „babičkou". Přeci jen jsem ve třídě zapadl do nějaké party. Seznámil jsem se se třemi zvláštními chlapci. Byli spíše tišší. Jako já. Ale přesto jsem jim nějakým způsobem nedůvěřoval. Možná se se mnou bavili jen proto, že jsem bratr třídní krásky. Co chvíli ji pozorovali. Učitelé na škole jsou velmi milý. Bohužel nesmím projevovat svůj intelekt naplno, což je pro mě nudné. 

Tuto část vypráví Mabel:

Z prvního dne školy jsem byla nadšená. Jakmile jsem vešla do třídy, věděla jsem, že sem budu patřit. I když oni ani netuší, jak jsem neskutečnosti mladá. Myslela jsem, že spíš budu otrávená. Přesně jako Chris. Sotva vešel do třídy, mračil se. Nevím, co bych měla dělat, aby se konečně začal bavit i s ostatními. Na konci prvního školního dne jsem s radostí zjistila, že si přece jen našel přátele. Tři kluky - Andrew, Teo a Mark. Ti kluci mi přišli velice divní. Když nás po škole vyzvedl táta, vzal nás do kina a pak na zmrzlinu. Chris byl proti, ale táta byl nekompromisní. Co mu může udělat jedno kino? Vždyť filmy jsou super. Já vím, on má raději výstavy, ale co na nich může být tak zajímavého? Hodiny koukat jen na obrazy nebo sochy. Já mu to nechci vymlouvat nebo tak, ale chci aby se také jednou podíval do kina. Celou dobu měl otrávený výraz. Doufám, že se jednou změní. Nebo alespoň doufám, že přijdu na důvod, proč se tak zlobí na Edwarda. Vždyť je úžasný. Kdo má tak mladého a krásného otce? I když na veřejnosti vystupuje jako náš starší bratr. Další den školy bude jedním slovem - paráda.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokletí nesmrtelných - část 24.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!