Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prokletí nesmrtelných - část 23. (2/2)

Kristne


Prokletí nesmrtelných - část 23. (2/2)Zde je pokračování 23. části. Je z pohledu Rose. Omlouvám se, že je kratší, ale je to jakoby ke 23. části. Děkuji za komentíky. Vaše Lareth:-*

Za poslední rok jsem se stala neviditelným členem naší velké rodiny. Výčitky jsou horší, než bych si kdy mohla myslet. Tak strašně lituji toho, že jsem Bellu nedokázala ochránit. Čelem jsem se postavila k velkému oknu v mém pokoji. Rukou jsem se probírala krásnými honosnými závěsy mé nejoblíbenější barvy – červené. Otevřeným oknem jsem pozorovala Chrise, jak přichází od lesa k Edwardovi. Do mé kamenné kůže narážel jemný vánek. Kdybych stála v moři, větřík by si pohrával s hladinou vody a vlnky by se o mě rozbíjely jako o skálu. Nikdy v životě bych neřekla , že se i Alice začne stranit svému nejoblíbenějšímu bratrovi. Edward pro ni byl vždy ten nejlepší. Ona také trpěla, ale nedávala svou bolest najevo. Jasper ji často úzkostlivě sledoval. Dokonce jí přestalo záležet na tom, že všichni z nás nosí dokola ty samé šaty. Ona sama se na nákupy nevydala ani jednou od Belliny smrti. Vzpomněla jsem si na ten večer, kdy jsme přijeli zachránit Bellu, Edwarda a Carlislea do Itálie. Nevědomky jsem si přejela po dlouhé jizvě na své tváři. Přišla jsem k ní v boji ve Volteře. Před více lety bych se s takovou skvrnou na své kráse nesmířila, ale když vím, že to Bellu uchránilo o něco děle, udělala bych to znovu. Klidně bych pro ni zemřela.Někdy v těch dnech nám řekla, že čeká miminko nebo miminka. Měla jsem obrovskou radost. Celou svou upíří existencí jsem netoužila po ničem jiném, než abych mohla mít děťátko. Tím, že jsem se dozvěděla o Bellině těhotenství, bylo to jako bych toho drobečka čekala já. Do pokoje vešel Emmett s potutelným výrazem ve tváři. 
„Rosie, pojď si hrát,“ skoro zamňoukal. 

Stále zamyšleně jsem zavrtěla hlavou. 

„Ale no tak, ty moje lasičko, pojď ke mně.“ Ležel na posteli a svůdně na mě vzhlížel. Došlo mi, že ho nemůžu odmítat věčně. Mého Emmetta jsem rozhodně ztratit nechtěla. Upíří rychlostí jsem skočila do postele k překvapenému manželovi. Zkoušel to tak dlouho, že už to spíš byl zvyk. Nečekal, že bych mohla změnit svůj postoj tak rychle. Jednou se dokonce převlékl za supermana a křičel, že mě musí zachránit. 

„Rose, Rose, já tě zachráním. Vydrž,“ řval. 

Vzpomínám si, že přiběhla skoro celá rodina, jak se lekli, že se něco stalo. Carlisle s Esme rozrazili dveře. Za nimi stál vylekaný Edward a Jasper. Alice byla úplně klidná. 

„Vidíte, já jsem vám říkala, že se nic neděje. Ani nechtějte vědět, jakou budoucnost jsem musela ve své hlavě vidět,“ řekla a jako by se snažila ze sebe vidění sklepat. Emmett vybuchl v hurónský smích a vypadalo to, že nikdy nepřestane. 

„Alespoň ses něčemu přiučila, prcku,“ dostal ze sebe v křečích smíchu. 

„Pche,“ odfrkla si Alice. Emmett se začal smát ještě hlasitěji. 

To bylo poslední odmítnutí. Emmett se sice smál, ale pro každého muže je odmítnutí nesnesitelná rána pro jeho ego. Emmett se z mého náhlého výpadu rychle vzpamatoval a spolu jsme pokračovali do země rozkoše.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokletí nesmrtelných - část 23. (2/2):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!