Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 9.kapitola

slzy


Přežívám, ale budu žít 9.kapitolaPokráčko!! Myslím, že mě budete mít trochu raději. Sem vyděrač a potřebuju komenty k tomu abych pokračovala!!Jinak nebude pokráčko.

Nešla sem do školy, ale domů. Běžela sem lesem a doma si vzala auto a kreditku. Jela sem co nejdál z Forks. Okolo poledne mi začala volat Heidy a Jane, ale já jim ty telefony nezvedala. Napsala sem jim pouze SMS: „Chci být sama.“ a zmáčkla odeslat. Jela sem hodně daleko až do New Jersey. Ubytovala sem se v jednom hotelu, který vypadal celkem k světu. Tady už byl večer na cestě sem byla něco přes 18 hodin. Díky tomu, že sem nezastavovala, tak sem strašně unavená. Můj cíl, jít to dospat. Ráno přišlo docela brzy, ale mě to nevadilo. Vyšla sem si na procházku po městě. New Jersey bylo nádherné město. Procházela sem se až do večera, přičemž kolem poledne sem si něco koupila k obědu. Najednou mi začal zvonit telefon. Neznámé číslo. Nedalo mi to, a tak sem ho musela zvednout.

„Ano? Isabella Volturi.“ začala sem.

„Bello, vrat´ se.“ ozvalo se z telefonu. Sakra tohle byla Alice.

„Co chceš Alice, už šli za váma?“ zeptala sem se.

„Máš pravdu, všichni se o tebe bojíme.“ řekla mi.

„Já sem už snad velká a dokážu se o sebe postarat sama. Měj se, Alice a vlastně všichni. Předpokládám, že tohle není jen rozhovor mezi mnou a tebou.“ řekla sem a chystala se to položit.

„Miluju tě, vrat´ se mi prosím.“ řekl ten nejkrásnější hlas.

„Chci s ním mluvit. Bez ostatních.“ řekla sem do telefonu.

„Vrat´ se mi prosím, už vím pravdu. Tanya na nás používala svou schopnost. Já chci jenom tebe.“ řekl mi.

„Jestli m miluješ, tak m najdi, ale nebude to jednoduché. Třeba se ještě uvidíme. Zatím ahoj.“ řekla sem a položila telefon.

 

 

 

Alice pohled

 

 

Ráno přišlo docela brzo, a my jsme tak mohli jet do školy. Celou rodinu kromě mě a Rose překvapilo obrovské auto, které patří tomu Mikovi. Ten šel otevřit Belle dveře a jen, co vystoupila tak mužská část parkoviště ztratila dech. Strašně jí to slušelo. Slyšela sem, jak se vedle mě Tanya vzteká. Podívala sem se na Edwarda, kterému v očích zračila žárlivost. Počkat, on žárlí na Bellu.

„Půjdeme do třídy?“ zeptala sem se a oni jen kývli. Bella ve třídě ještě nebyla, určitě je s tím Mikem. Po chvilce se ozvalo zaklepání na dveře. Učitel je vyzval ke vstupu.

„Dobrý den, já se strašně omlouvám, že jdu pozdě, ale musela sem jít s ním ho zapsat. Ještě se tu nevyzná.“ řekla Bella hned svou omluvu.

„Dobře. Takže se spolu posad´te do předposlední lavice před Cullenovi.“ řekl jim s úsměvem. Bella se malinko usmála, ale bylo vidět, že to jen hraje. Mike to vycítil a tak jí na podporu začal na ruku malovat uklidňující kroužky. Hned potom si sedli přede mě a Edwarda. Tuhle hodinu Tanya s námi neměla. Po hodině šla Bella hned pryč s Alecem a Jane. Při hodině se mě Edward zeptal jestli mu nechci pomoct a já kývla. Měla sem za úkol vylákat Bellu do jedné z prázdných učeben. To nebyl problém, Bella se mnou šla a já pro jistotu nevnímala pohledy, které po mě její rodina házela. Asi to nevyšlo dle plánů, protože Edward přišel na hodinu jako troska. Tanya po něm hned začala lézt, ale on ji odmítl. Dost tvrdě, na to jak se k sobě dřív chovali. Bellu sem celý den neviděla, ale jak to vypadalo tak nejsem jediná, kdo ji neviděl. Během oběda k našemu stolu přišla Jane s Demetrim a sedli si.

„Neviděli jste Isabellu?“ zeptala se hned.

„Ne a vy?“ zeptala sem se.

„Od té doby, co od s tebou odešla tak ne. Jen chci říst, Tanyou nesnaž se. V jeho blízkosti to nefunguje.“ hned potom, co tohle řekla odešla a s ní i celá rodina.

„O čem to mluvila?“ zeptal se Emmett.

„Já myslím, že to vím. Jindy sem od Tanyy přitahován k ní, ale dneska ne. Je to jako by jí nefungovala...“ řekl Edward.

„Schopnost!!!!“ řekli jsme všichni najednou a vrhli na Tanyu pohled tos přehnala. Okamžitě jsme se sebrali a jeli domů. Emmett držel Tanyu, aby nám neutekla. Před domem jsme jí posadili do jejího auta a poslali pryč.

„Vypadni a nevracej se!!“ vykřikla Rose. Tfuj tak tohle bylo za náma, ještě najít Bellu.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 9.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!