Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 8.kapitola


Přežívám, ale budu žít 8.kapitolaPokráčko!! Doufám, že mi odpustíte ten konec, ale brzy se vše vysvětlí. Snad se vám líbí tahle povídka a furt si nejsem jistá kdy to ukončit. Napadlo mě že se budu řídit počtem komentů. Hodně komentů, hodně dílků. málo komentů, málo dílků. Je to na vás!!!

Domů jsem jela s Mikem, Heidy mi vzala porsche. Upřímně nevím, co, ale na Mikovi mě něco přitahovalo. V podstatě se mi Mike hodí, aspoň bude Edward žárlit.

„Jak to vlastně funguje s tvýma schopnostma?“ zeptala sem se ho v jednu chvíli.

„Můžu tě k sobě přitahovat a nebo od sebe odpuzovat. Nejsem, ale jediný s touhle schopností.“ řekl mi.

„Tanya? Ty se s ní znáš?“ zeptala sem se.

„Já ji tak trochu stvořil. Ji i Kate a Irinu. Stala se chyba a já ji předal tuhle schopnost.“ odpověděl mi.

„Máš ještě nějakou schopnost?“ zeptala sem se.

„Jedna tu ještě je. Není, ale moc kladná, spíše záporná. Dokážu komukoliv poslat elektrošoky.“ odpověděl mi. V tu chvíli sem si něco uvědomila.

„Co, když Tanya na někoho používá schopnost a ty tam budeš?“ řekla sem a on se na mě usmál.

„Myslím, že víš, co řeknu. V mojí blízkosti její schopnost nefunguje. Takže jestli někoho ovlivňuje, tak to velmi rychle přestane.“ řekl mi a já se na něj usmála a letmo hoi políbila. Zrovna jsme přijížděli k domu, kde na nás čekal Alec.

„Ahoj, Miku. Dlouho jsme se neviděli, jak se vede?“ zeptal se hned Mika.

„Skvělý. A co ty?“ zeptal se ho na oplátku on.

„Nádhera, protože mám ji.“ řekl mu Alec a obejmul Heidy a na uvítanou se políbili. Mike je napodobil a začal mě líbat. Hráli jsme si se rty toho druhého, ale tentokrát sem to ukončila já.

„Musím si jít lehnout, zatím ahoj.“ řekla sem Mikovi a políbila ho. Hned potom sem šla k sobě do pokoje. Kde jsem si vzala věci a šla sem se osprchovat. Ráno mě přišla vzbudit Jane s Heidy, aby mě připravili do školy. Nakonec sem si vzala http://www.dianka.cz/pr-2120-paris-starlet-babydoll-saty/ a k tomu http://www.quelle.cz/cz/q4r/damen/schuhe/pumps/FH_bmZoX3BhZ2V0eXBlPWRldGFpbCZmaF9lZHM9JWMzJTlmJmZoX3ZpZXdfc2l6ZT05JiZmaF9zdGFydF9pbmRleD04MSZmaF9zZWNvbmRpZD1jel8yMTM1NTUmZmhfbGlzdGVyX3Bvcz04MyZmaF9sb2NhdGlvbj0lMmYlMmZxdWVsbGVfY3olMmZjc19DWiUyZmNhdGVnb3JpZXMlM2MlN2JxdWVsbGVfY3pfY3pfMTclN2QlMmZjYXRlZ29yaWVzJTNjJTdicXVlbGxlX2N6X2N6XzE3X2N6XzE5NDMlN2QlMmZjYXRlZ29yaWVzJTNjJTdicXVlbGxlX2N6X2N6XzE3X2N6XzE5NDNfY3pfMTk0NCU3ZCZmaF9yZWZ2aWV3PWxpc3Rlcg==/m-213555/index.html ve stříbrné barvě. Tašku sem si vzala v černé barvě a ve vlasech sem měla stříbrnou čelenku. Potom se šli připravit holky a já šla dolů za ostatními.

„Jsi nádherná.“ řekl mi Mike, jakmile mě uviděl.

„Děkuji, ty taky nejsi k zahození.“ řekla sem mu a podívala se na něj. Měl na sobě černé džíny a košilí, která obepínala jeho svalnatou hrud´. Mike mě políbil a já mu polibek oplatila.

„Tak dost. Jedeme.“ řekl Demetri a my ho museli poslechnout. Mike a já jsme šli do jeho auta. Celou cestu jsme se drželi za ruce. Na parkovišti bylo už dost studentů a i Cullenovi. Já se na Mika d´ábelsky usmála a on mě políbil.

„Tak pojd´, jdeme do jámy lvové.“ řekl mi s úsměvem a vystoupil. Parkoviště okamžitě utichlo a on se jen usmál a šel mi otevřít dveře.

„Děkuji.“ řekla sem mu a on mě políbil. Podívala sem se na Cullenovi, vedle kterých byla Tanya a kdyby mohla, tak by mě zabila pohledem a Edward měl ve tváři vepsanou žárlivost.

„Jdeme? Musím tě jít zapsat.“ řekla sem mu a on se mnou odcházel do kanceláře. Všechno bylo vyřízeno strašně rychle a tak Mike chodil se mnou do třídy, i když vypadal starší tak jsme jí řekli že je na svůj věk vyspělejší. Potom jsme ruku v ruce odcházeli do třídy. Šli jsme po prázdné chodbě, protože hodina už začala. Tentokrát sem zaklepala já. Učitel nás vyzval ke vstupu.

„Dobrý den, já se strašně omlouvám, že jdu pozdě, ale musela sem jít s ním ho zapsat. Ještě se tu nevyzná.“ řekla sem svou omluvu.

„Dobře. Takže se spolu posad´te do předposlední lavice před Cullenovi.“ řekl nám s úsměvem. Já sem se malinko usmála, ale Mike vycítil můj problém a tak mi na podporu začal na ruku malovat uklidňující kroužky. Společně jsme došli do té lavice a snažili se poslouchat výklad profesora. Po hodině jsme odcházeli společně s Jane a Alecem na další hodin. Bohužel se nám to nepovedlo, protože mě zastavila Alice.

„Ahoj, Bello. Mohla bych s tebou mluvit?“ zeptala se.

„Jasně, co potřebuješ?“ zeptala sem se.

„O samotě, prosím.“ řekla mi a já kývla. Dotáhla mě do jedné z prázdných učeben, kde byl Edward.

„Alice, co to má znamenat?“ zeptala sem se. Ona mi, ale neodpověděla, jen se usmála a zmizela. Sakra tak tohle je skvělý. Nechala mě v místnosti s mým manželem. Nádhera. Nesnáším jí.

„Bello, já bych....“ začal.
„Co ty? Edwarde, tys odjel bez slůvka na rozloučenou.“ řekla sem mu.

„Já. Bello, miluju tě furt.“ řekl mi a část mě se zaradovala, ale byla utišena druhou.

„Jasně, takže když mě miluješ, seš s Tanyou. Tvoje pomsta? Nebo snad vyznání lásky?“ zeptala sem se a odcházela pryč beze slůvka odpovědi a rozloučení.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!