Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 7.kapitola

Woods scene


Přežívám, ale budu žít 7.kapitolaPokráčko!!! Omlouvám se za Mika v minulé kapitole, aly vydržte to. Tohle je kapitola z pohledu Alice. Komentíky jsou vítány a napište mi jestli má cenu to psát. Dle komentů o to neí zájem. Předem dík

 

Alice pohled

 

 

Po Belliným rozhovoru s Demetrim si vedle mě vždy sedal Alec. Jakmile sem se k Belle jen na krok přiblížit už kolem ní stáli a koukali se na mě výhružně. Zrovna byl čas oběda a my seděli všichni pohromadě. Bella na oběd nepřišla ani ostatní. Pouze k nám přišla Jane.

„Ahoj Edwarde. Cullenovi.“ pozdravila nás.

„Jane.“ řekl Edward a my jen na pozdrav kývli.

„Alice, Bella s tebou na nákupy nepůjde. Potřebuje být s nikým, kdo jí neublížil. Dám vám doporučení:NEPŘIBLIŽUJTE SE K ISABELLE VOLTURI!!Má v sobě vztek a to by pro vás nebylo dobré. Mějte se a kdyby jste se o něco pokusili. Tak vám chci říst, že nebudeme mít slitování.“ řekla nám a d´ábelsky se usmála, hned potom odešla z jídelny pryč.

„Ta má páru.“ řekl okamžitě Emmett, ale my se neusmívali. Ona mi ted´ zakázala se k Belle jenom přiblížit.

„Alice? A co kdybych šla s tebou na nákupy já?“ zeptala se Rose.

„Jo klidně a Esme půjde taky ráda.“ řekla sem jí. Musela sem jít pryč, protože Tanya začla zase lézt po Edwardovi. K němu se hodí Bella, ale ne Tanya. Bella je něco naprosto jinýho. Bella je přátelská, milá, oddaná, ale taky se strašně rychle rozruší. Chudáček. Ze školy sem jela s Jasperem ve svém autě domů. Esme byla v obýváku a tak sem se jí zeptala a ona souhlasila. Rose dorazila za chvilku a my mohli vyrazit. Z Forks vyjížděli v tu dobu dvě luxusní auta. Porsche a Mercedes, v jednom musí být Bella. Jeli jsme do obchodního centra v Seattlu. Tentokrát jsem nakupovala hlavně pro Rose. Měla sem vizi, že si budou žívat pár dní spolu a budou mít strašnou spotřebu. Tohle mě vždycky rozesměje. Zrovna jsme šli do jednoho z obchodů, když sem ucítila Bellu a její společníky.

Zrovna, když byla Esme s Rose v kabinkách, tak Bella vyšla z poslední ven, aby se ukázala Jane a Heidy, které sem tu doted´ neviděla. V jeden okamžik vyšla ven i Esme a Rose.

„Ahoj, Bello. Tebe sem tu dneska nečekala.“ spustila sem hned.

„Nápodobně, ale holky mě vytáhly na nákupy. Za chvilku stejně budem muset jít.“ řekla mi a najednou se ozvala Esme. Jane a Heidy zatím přihlíželi.

„Ahoj Bello, já jsem Esme a tohle je moje dcera Rosalie. Moc ráda tě poznávám.“ řekla jí.

„Já vás také ráda poznávám.“ řekla mile Bella.

„Bello, převlíkni se zpátky do toho v čem si přijela, kluci tu jsou za moment a hned potom pojedeme domů.“ oznámila jí Heidy a jí nezbylo nic jiného než kývnout. Potom šla k jednomu z upírů. Tenhle ve škole nebyl, toho bych si pamatovala. Bella k němu přišla a políbili se. Ne jako kamarádi, ale jako milenci. Potom k nim přišel Demetri a odtáhl je od sebe.

„Vy dva jste jako spolu?“ zeptal se.

„Ano, jsme. Máš problém?“ zeptala se Bella.

„Ne, jen, že tohle nebylo v plánu.“ řekl a šel k Jane. Plán?? Jaký plán? Bella je hodně tajemná, ale to je na ní strašně zajímavé.

„Půjdeme?“ zeptala sem se holek a ony přikývly. V autě sem se jich musela zeptet.

„Co si myslíte o Belle?“ začala sem.

„Je strašně skvělá. Nemluvila sem s ní sice dlouho, ale na ní je poznat, že ráda navazuje kontakty. Oblíbila sem si ji, rozhodně je lepší než Tanya.“ řekla Esme.

„Bella je jiná než my. Asi je to tím, že je z králoc´vské rodiny, ale je i na to, že žila ve Volteře přátelská a milá. Bohužel se s námi asi přátelit nebude.“ řekla smutně Rose.

„Třeba bude, já tomu věřím. Ona se chová jinak, když kolem sebe nemá své bodyguardy.“ řekla sem veseleji.

„Možná máš pravdu, ale z té Jane jde strach.“ řekla Rose.

„Ty se nemáš čeho bát, Emmett tě ochrání.“ řekla sem s úsměvem.

„Každopádně, já bych byla raději, kdyby byla Bella s Edwardem. Dle všeho se spolu znají, ale dokud nám něco neřekne Edward nebo Bella jsme naprosto bezradní!!“ řekla Esme smutně a my si začali hlídat myšlenky, protože jsme právě přijížděli domů.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!