Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 4.kapitola

m,mhk


Přežívám, ale budu žít 4.kapitola4.kapitolka je na světě, byla by tu už ve středu, ale nefungoval tenhle web. Doufám, že se vám bude líbit a jen tak Alice tady nebude svatoušek!!!! Komenty- chvála i kritika sou vítány

Alice pohled!

 

Esme nás dneska poslala koupit lidský věci. Prý, abychom nebyli podezřelí. Měla pravdu tady ve Forks bydlíme rok a skoro vůbec jsme nebyli v obchodě.Byla sem moc ráda, že můžu z domu vypadnout, protože doma je ted´ka nějak narváno. Bydlí u nás i rodina z Denali a to jen kvůli tomu, že Edward chodí s Tanyou. Ta holka je děsná mrcha, ale to Edward nevidí. Ona ví, že u nás doma není vítaná, ale myslí si, že ji Edward ochrání. Upřímně jeho postojem si nejsem jistá. Nakupovat se mnou jede i Jasper a Rose s Emmettem. Nakupovala sem zvlášt´, s tím že je potom najdu. V jeden okamžik sem nedávala pozor a omylem do někoho vrazila.

„Promiň.“ řekla sem hned „Nestalo se ti nic?“ zeptala sem se.

„Ne jsem v pohodě.“ řekla mi a začla sbírat ty věci a já jí ochotně pomáhala.

„Tebe jsem tu ještě neviděla, jsi tu nová?“ zeptala sem se.

„Ano, dneska jsme se přistěhovali. Mimochodem jsem Bella.“ řekla mi s úsměvem.

„Promiň, že sem se ještě nepředstavila. Jsem Alice. Alice Cullen.“ řekla sem jí a možná bych pokračovala, kdyby nepřišla Jane s Alecem. Ti jsou Volturi!!! Co tu dělají???

„Jsi v pořádku?“ ptala se jí hned Jane a podívala se po mně pohledem, který říkal“Jestli se jí něco stalo, tak tě zabiju.“

„Jsem v pořádku. Můžeme už jít. Měj se Alice.“ řekla a odcházela ke gardě, která si kolem ní stoupla do obranného postoje. Ona musí být důležitá, ale je to jen člověk, ne? Nechtěla sem to ted´ řešit a tak se šla za svou láskou. Jasper je právě pozoroval a oni jako by ucítili náš pohled a otočili se na nás. Jako varování potichu zavrčeli, Bella se na nás potom omluvně usmála. Potom zmizeli venku a odjeli domů. Totéž jsme udělali i my. Doma jsme svolali poradu do obýváku.

„Co se děje, Alice?“ zeptal se Carlisle.

„Máme problém. V obchodě jsme narazili na 5 upírů, kteří ochraňovali jednu dívku. Dle všeho to byl člověk.“ řekla sem mu.

„To nemusí být až tak zlé. Poznala si někoho?“ zeptal se hned.

„Ano. Jane a Alec Volturi. A taky tu dívku, Bellu.“ odpověděla sem mu.

„Volturi? Co ti tu chtějí?“ zeptala se vyděšeně Esme.

„Já nevím, ale vím, že o Bellu mají strach. Já sem ji omylem srazila a za moment už tam byla Jane s Alecem. Potom se kolem ní všichni postavili do obranného postoje.“ řekla sem jí.

„Tos je neviděla?“ vykřikla rozhořčeně Tanya.

„Ne. V její blízkosti moje schopnost nefunguje. Nevím proč, ale je mi to jedno. Vypadala, že by se se mnou chtěla přátelit, takže uvidím.“ řekla sem s úsměvem a Tanya se jen naštvaně a ublíženě podívala na Edwarda.

„Ve Volteře byla jedna poloupírka. Ta měla schopnost štítu, ale oni by ji z Volterry nepustili.“ oznámil nám Eleazar.

„A co, když jo?“ ozvala se Rose.

„To by byl problém. Hlavně pro Edwarda.“ řekl Eleazar.

„Věřím, že ona to není.“ odporoval Edward tvrdě.

„A co, když jo? To tys ji opustil, bez slůvka na rozloučenou. Ona se bude mstít a začne na rodině!! Uvědom si to!!!“ sdělil mu Eleazar.

„Pojd´ Tanyo, jdem na lov!“ vykřikl Edward a i s ní zmizli dveřmi ven.

„Co to mělo znamenat?“ ptal se hned Emmett.

„At´vám to řekne Edward. Já vám řeknu jenom tohle. Bella, je přezdívka pro Isabellu Volturi, dceru Ara. Pokrevní dceru. Edward byl u ní v gardě a trochu se sblížili. Potom jsme, ale utekli. Isabella není plnohodnotný upír, ale je poloupírka. Její matka byla člověk, ale při porodu zemřela. Aro tohle Isabelle nikdy neodpustil. Ona má svou vlastní gardu a to hlavní je, že ona trestá. A pokud jste zradili, následuje smrt pro vás a vaše známé. A hlavně rodinu. Ona má v sobě nepoznaný hněv.“ řekl nám. My jsme seděli v obýváku jako živé sochy. K ránu sem šla k sobě do pokoje se připravit. Můj nový plán je seznámit se s Isabellou Volturi a klidně půjdu i proti rodině.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!