Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 24.kapitola

1.Marjorie - Breaking Dawn


Přežívám, ale budu žít 24.kapitolaPokráčko!! Další díl bude konečný!! Dneska je to o ničem až teda na konec.

 

Celou noc jsme pozorovali Elin. Ráno Edward došel pro nějaký blivajz ve flaštičce. Elin se vzbudila hned, jak se za ním zavřely dveře.

„Miláčku, pořčkej chvilku. Tat´ka šel pro jídlo.“ řekla sem a ona kývla. Tohle mě bude udivovta, ta její inteligence. Edward se po chvilce vrátil a hned mi tam její jídlo. Jakmile začala papat měla na tváři blažený úsměv.

„Co budeme dělat?“ zeptala sem se ho.

„Myslel sem, že bych vás vzal na jedno hezký místo.“ oznámil mi a já kývla. Jakmile byla Elin najedená, vzala sem ji do náruče a šla převléct. Alice se jí ujala s tím, že já se musím taky obléct. Já jen přikývla a vyrazila do šatny. Vzala sem džíny, triko, mikinu a conversky. Ladila sem, celá v modrém. Tu Edward miluje. Jakmile sem sešla do obýváku, tak se Emmett začal tlemit.

„Co je?“ zeptala sem se.

„Viděla si svou dceru a manžela?“ zeptal se.

„Já se oblékala, kde jsou?“ zeptala sem se.

„Jsme tady.“ ozval se Edward. Už vím proč se Emmett smál. Všichni tři jsme byli v modré barvě. Akorát jsme se lišili v odstínech. Jakmile sem se uklidnila, tak jsme vyrazili. Edward měl ještě tašku.

„Na co je ta taška?“ zeptala sem se.

„Nech se překvapit.“ řekl mi a běžel dál. Po chvilce jsme dorazili na menší louku. Hned vzal z tašky deku a dal ji na zem.

„Je to tu nádherné.“žekla sem a on kývl. Elin to tu všechno pozorovala, bylo to něco jiného než na co je zvyklá doma. Okouzleně sledovala květiny, stromy a další věci. Obzvláště motýli.

„Chceš nějakého?“ zeptal se Edward a ona kývla. Edward vstal a pár jich chytila dal je do takové sklenky.

„Co budeme dělat?“ zeptala sem se.

„Chtěl sem si užít rodinou pohodu. Elin miluje, když jí někdo čte knihy.“ řekl mi a já přikývla. Koukla sem se do tašky a našla tam Romea a Julii.

„Elin, tobě se líbí tohle?“ zeptala se a ona přikývla. Pokrčila sem rameny a vzala ji do náruče a opřela se o Edwarda a začala sem číst. Někdy během toho musela usnout, protože mě Edward přerušil.

„Zlato, já už to znám. Nemusíš mi to číst.“ řekl mi.

„Vždyt´ Elin..“ řekla sem.

„Ona spí. Nevnímá tě.“dořekl a já chápavě přikývla. Přivinula sem si ji k sobě, protože začínala být zima. Edward mi odněkud podal její deku. Zabalila sem ji do ní a spolu s ní sem vlezla i do Edwardovi náruče.

„Víš po čem se mi stýská?“ zeptal se. Zavrtěla sem hlavou.

„Předtím si byla s lidskou částí. Tu jsem miloval, ale ted´ka si trvanlivější.“ dořekl a usmál se.

„A to je dobře nebo špatně?“ zeptala sem se.

„Neunavíš se. Nebudeš spát a hlavně budeš chtít furt sex. Takže já to beru jako kladnou věc.“ řekl mi a já se usmála.

„Nebýt tu naše dcera, vrhnu se na tebe.“ řekla sem miu po pravdě.

„Neboj. Zítra odjíždíme na 14 dní pryč. O Elin se postarají holky a kdyby něco budeme zpátky co nevidět.“ oznámil mi a já se zarazila.

„Kam pojedeme?“ zeptala sem se.

„To je překvápko.“ řekl mi a tajuplně se usmál. Pomalu se začínalo stmívat a my uznali za vhodné vrátit se do domu. Já bežela Elin a Edward s taškou. Elin sem uložila do postýlky u ní v pokoji a šla za Edwardem.

„Lásko, ráno pojedeme spolu s Alice a Rose na letiště. Ony se postarají o auto a hlavně Elin. Nemáš si nic balit, protože Alice ti toho zabalila hodně.“ oznámil mi a já kývla. Začali jsme se líbat a v ten okamžik byl u nás v pokoji Emmett a vyfotil nás. Edward se omluvil a zmizel za ním.

„Bello, krot´ si mažela.“ ozvala se Rose. Povzdechla sem si a šla dolů. Byla to fakt podívaná. Emmett s fot´ákem stál u skříňky na kterou Esme nedala dopustit. Emmett se najednou objevil u mě a vzal si mě jako rukojmí. Edward začal vrčet, ale Emmett se ho nebál. Vedl mě ven před dům. Emm mě chytl za ruku a nehodlal mě pustit.

„Emmette, co chceš za to abys mi vydal ženu?“ zeptal se Edward.

„Nech to vyřešit mě.“ ozvala se Rose a Edward kývl.

„Emmette, vydej Bellu nebo chceš vědět, jak ti musím v posteli říkat?“ zeptala se ho a Emmett, jestli to bylo možné zbledl a pustil mě. Já šla k Edwradovi a ten mě obejmul a bral nahoru.

„Emmette, chci kopie těch fotek.“ zakřičela sem ještě než mě Edward začal líbat.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 24.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!