Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 22.kapitola

Edi


Přežívám, ale budu žít 22.kapitolaPOKRÁČKO!!! S názvem POROD. Mimochodem děkuji eunta za radu se jménem. Komenty, bez kterých nebudu pokračovat!!

Edward

 

Náš vztah se opět urovnal, ale ne tak jak by si to Bella přála. Pořád sem ji odmítal, i když mi Carlisle řekl, že to není nebezpečné. Měl sem to, ale strašně těžké. Bella totiž při těhotenství zkrásněla. Vypadala fakt sexy. Nemohl sem se na ni vynadívat a ona mi vše kazila tím, co nosila. Všechno bylo strašně sexy, do postele chodila v sexy košilkách, ale já si slíbil, že s ní nic mít nebudu. Po porodu si jí užiju víc než dost. Rose mi slíbila, že se miminka ujme na nějakou dobu asi 14 dní a já s Bell odjedu na její ostrov, o kterém neví. Datum porodu se blžil a já byl neustále s ní. Občas s námi šla na lov, ale většinou jsme jí krev nosili, protože byla furt unavená. Spala většinu dne a jen na chvilku byla vzhůru. Dneska mě Emmett s Jasperem vzali na lov. Jedeme do hor, protože jsem na lovu nebyl už 2 týdny a v Belliným okolí se musím ovládat, ale já chci být s ní. Políbil sem ji na tvář a šel k autu, kde už na mě čekali.

„Ten je zamilovanej, až to bolí!“ myšlenky Emmetta. Bouchl sem do něj a šel si sednout do auta. Emmett šel hned za mnou a ujal se řízení.

 

Bella

 

V poslední době xsem se cítila unavená. Strašně. I přesto sem to zkoušela na Edwarda, avšak bezvýsledně. Dneska jel Edward s klukama na lov. Bylo mi nějak divně, zrovna když sem šla do koupelny, projela mnou ohromná bolest. Vykřikla sem a v ten okamžik u mě byl Carlisle a Esme.

„Bello, co se děje?“ zeptala se hned.

„Rodí. Esmé, připrav všechno. Já ji vezmu do pracovny.“ řekl hned Carlisle. Pracovna byla předělaná na ordinaci. Carlisle mě vzal opatrně do náruče a přenesl do n. Někde ze spoda sem slyšela Alice, jak někomu volá. Určitě Edwardovi. Ten bude vyvádět.

„Bello. Poslouchej mě. Musš tlačit jo?“ řekl Carlsile a já ho poslechla. Najednou se u mě objevila Rose a chytla mě za ruku.

„Znovu Bello!“ slyšela sem a opět poslechla. Bylo to strašné, najednou sem cítila jak mi někdo otírá čelo. Esme.

„Znovu Bello.“ ozval se Carlisle. Tlačila sem, jak sem mohla. Najednou mě někdo chytl za pravou ruku. Edward.

„Bello, zlato. Zatlač ještě a bude to.“ řekl mi hned a já kývla. Zatlačila sem a cítila, jak se ten tlak snižuje.

„Zvládla si to.“ řekl mi Edward, ale já ho nevnímala. Pomalu sem upadala do hlubokého spánku.

 

Rose

 

Už to má za sebou. Alice a já jsme Bellu převlékli a uložili do postele. Esme se zatím ujala dět´átka. Edward si ji vzal k sobě a už si to pelášil k Belle. Ta byla v jejich posteli a spala. Najednou sem slyšela z venku auto, a tak sem šla za Emmem.

„Co se dělo?“ zeptal se hned.

„Bella porodila a má holčičku.“ oznámila sem mu. Emmett se usmál a vzal mě do náruče. Odnesl mě do pokoje a užívali si toho druhého.

 

Edward

 

Na lovu jsme se od sebe oddělili. Já šel na pumy a kluci na medvědy. Jakmile sem uklízel mrtvolku, začal mi zvonit telefon. Alice.

„Co se děje?“ začal sem hned.

„Okamžitě sem naklusej. Tvoje manželka rodí.“ řekla mi a já okamžitě vystřelil zpět domů. Tam mi Alice ukázala na pracovnu a já tam šel. Moje láska ležela na lehátku a tlačila. Chytl sem jí za pravou.

„Bello, zlato. Zatlač ještě a bude to.“ řekl sem hned a ona kývla. Hned zatlačila a dítě bylo venku.

„Zvládla si to.“ řekl sem jí, ale ona mě nevnímala. Pomalu, ale jistě usínala. Esmé se okamžitě ujala miminka a Alice s Rose Belly. Převlékli ji a uložili do postele. Já byl s Esmé u naší holčičky.

„Víte jméno?“ zeptala se.

„Ne, Bella mi ho nechtěla říct. Dáš mi ji, prosím? Chci s ní jít k Belle.“ řekl sem jí a ona mi malou padala. Ta jakmile s ocitla v mém náručí, tak mi přitiskla svou ručku na tvář a ukázala mi porod z jejího pohledu , ale hlavně Bellu.

„Chceš za maminkou?“ zeptal sem se a ona jen kývla. V mm pokoji vše vypadalo normálně, až na Bellu, která spala. Holčička se vyděsila a tak sem řekl: „Unavil ji porod. Ale určitě se už strašně těší, až tě uvidí.“ Děvčátko se uklidnilo a já si spolu s ním lehl k Belle. Přikryl sem ji a začal broukat ukolébavku. Do minuty usnula. Chtěl sem vědět, co se jí zdá. Zkusil sem to. Zdálo se jí o Belle. Vlastně jen o tom, co bylo při porodu a o době kdy byla v ní. Dozvěděl sem se, že jí Bella zpívala, a nebo povídala o mě a o ní. Pomalu začalo svítat a já ucítil, že se Bella trochu zavrtěla. A za nedlouho otevřela svoje oči, které byly úlevné.

„Ahoj.“ řekla mi a já jí to oplatil. Pohled jí ulpěl na děvčátku.

„To je ona? Naše dcera?“ zeptala se nevěřícně.

„Ano. Jenomže víš máme problém neřekla si mi, jaké jméno jí chceš dát.“ řekl sem jí. Bella se potichu zasmála.

„Přemýšlela sem o tom. Napadlo mě, že by se jmenovala Elin.“ řekla mi a já jen kývl.

„Vítej na světe Elin Cullenová.“ řekl sem s úctou a políbil Bellu.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 22.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!