Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 21.kapitola

Edward on the tree


Přežívám, ale budu žít 21.kapitolaPokráčko!!! Bella objevuje new home!!! Komenty, bez kterých se nepokračuje!!!!

Bella

 

Spolu s Edwardem sem otevřela dveře do pokoje. Musela sem žasnout. Bylo to nádherný. Tmavěmodré stěny, bílý strop a bílý nábytek. Všechno to k sobě ladilo, všemu dominovala obrovská postel s bílými a modrými polštáři.

„To je nádhera!“ vydechla sem a on se usmál.

„Pojd´, vedle je dětský pokoj.“ řekl mi a vedl ke dveřím. Ty sem otevřela sama a opět sem jen žasla nad tou dokonalostí. Měl fialové stěny a bílý nábytek. Bylo tu vše, postýlka, hračky a spousta dalšího.

„Líbí se ti to?“ zeptal se.

„Je to nádhera.“ řekla sem mu s úsměvem. U tohohle pokoje byla přidělaná i koupelna a terasa.

„Pojd´, ještě tu je šatna.“ řekl mi a já se od něj nechala vést. Šatna byla ohtromná, ale mě se přeci jen líbil náš pokoj. Edward i já jsme si sedli na postel.

„Přemýšlela sem.“ oznámila sem mu.

„Vážně a o čem?“ zeptal se hned.

„Jsme tu sami. A tak by nebylo špatné vyzkoušet tuhle postl.“ řekla sem mu. A začala ho líbat a pomalu sem mu sundavala tričko.

„Bello, ne!“ řekl mi a vstal z postele. Pomalu sem cítila, jak mi po tváři tečou slzy. On mě odmítá. Edward si toho všiml a okamžitě byl u mě.

„Bello. Ty víš, proč tě odmítám. Já ti nechci nic udělat.“ řekl mi.

 

 

Edward

 

„Minule si mi taky nic neudělal.“ vrátila mi to!!

„Bello, já mám ted´ strach o to miminko. Věř mi, že tě chci. Strašně moc, ale prostě mám o vás strach.“ řekl sem jí, ale ona mě chtěla políbit.

„Sakra Bello, už sem řekl!!“ vykřikl sem. Hned potom jsem se zarazil a ona taky. Nikdy sem na ni nekřičel. Bella se hned potom odebrala do koupelny a zamkla se. Dal sem jí chvilku a potom jsem začal klepat a prosit, aby mě tam pustila. Vrátil sem se z obýváku, kde sem měl telefon. Alice mi říkala, že na lovu budou do večera. Zkusil sem otevřít dveře a kupodivu byli odemčené. Šel sem dovnitř a uviděl sem Bellu ve sprše. Seděla tam a na sebe měla puštěný proud vody a přitom byla oblečená. A hlavně neustále plakala. TA voda byla studená. Sedl sem si vedle ní a objal ji. Bella byla strašně ledová, vzal sem ji do náruče a převlékl ji do teplého a hlavně suchého oblečení. Naštěstí mi pomáhala, protože sem měl co dělat, abych po ní neskočil. Jakmile se převlékla ona, tak sem se převlékl já a snažil se ignorovat její pohledy. Potom jsem ji vzal do náruče a odnesl do postele, kde jsem ji přikryl dekou a začal jí broukat ukolébavku. Za moment už spala, jak nemluvně. Byl na ni nádherný pohled. Po nějaké době sem zaslechl myšlenky mé rodiny a hned potom jsem uslyšel jak přišli domů.

„Edwarde, pojd´ sem, já ji pohlídám.“ myslela si Rose a já ji poslechl. S Rose jsme se potkali na chodbě a ona se na mě usmála. Hned potom zmizela v mém pokoji. Jakmile sem přišel do obýváku, hned u mě byla Alice.

„Líbilo se jí to?“ zeptala se.

„Ano. Byla nadšená, odvedli jste skvělou práci, obzvlášt´ v tom pokoji pro dítě. Nádherná práce. Mockrát vám děkuji. Sem si jsit, že i Bella vám poděkuje.“ řekl sem a šel obejmout Esme, Alice a Emmett. Rose obejmu potom. Carlisle chtěl, abych šel s ním do pracovny a já ho poslechl. Probírali jsme další možné kroky v těhotenstvá.

 

Bella

 

Byla mi strašná zima, ale co dalo se to vydržet. Jakmile sem se probudila, uviděla sem u sebe tu blondýnku.

„Ahojky, Bello. Já sem Rose, Edwardova sestra. Mám tu být u tebe, Edward něco probírá s Carlislem.“ řekla mi a já kývla.

„Moc děkuju, za ty pokoje.“ řekla sem a obejmula ji.

„Nemáš za co, ale nedělala sem to sama.“ řekla mi a hned na to se otevřeli dveře a tam stála Alice, Esme, Jasper a Emmett.

„Děkuju za všechno.“ řekla sem jim a oni kývali, jako že rozumí.

„Nemáš hlad?“ zeptala se Esme a já pouze kývla.

„Bello, zítra spolu vyrazíme na nákupy, ano?“ zeptala se.

„Jen když půjde Edward.“ řekla sem.

„Neboj se, já půjdu taky.“ozval se ten sametový hlas. Ostatní se z pokoje vytratili. Všimla sem si, že Edward má v rukách tác s jídlem, který se objevil hned vedle mě. Jamile sem dojedla řekla s Edwardem na stejno: „PROMIŇ!“

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 21.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!