Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 18.kapitola

3.wendy-Louka


Přežívám, ale budu žít 18.kapitolaAhojky, mám tu pokráčko. Ale myslím si, že sem tuhle kapitolu naprosto zkazila. Vůbec se mi to nelíbí. Psaní mi nešlo ani od ruky, spíš sem to nutila. Chci komenty, bez kterých nebude pokráčko!!

Edward po měsíci

 

 

Ten měsíc mě zabíjel. Nevydržel bych to bez ní, kdybych nevěděl, že ji uvidím. Dneska jsme se začali připravovat na cestu do Volterry. Nemohl sem se dočkat až ji uvidím. Hned potom jsme odjeli na letiště, Carlisle nám všem objednal letenky. Za pár chvil jsme už čekali na start letadla a hned potom jsme se začali nudit. Bude to dlouhá cesta.

 

SOUČASNOST

 

Bella

 

Probudila sem se u sebe v pokoji. U postele byl Marcus a Caius.

„Co se stalo?“ zeptala sem se.

„Omdlela si.“ odpověděl mi Marcus.

„Takže to byla pravda to, co jsem se dozvěděla?“ řekla sem a oni dva kývli.

„Bello, to bude v pořádku. Mluvili jsme o tom s Nicol. Tvoje tělo je na to uzpůsobeno. Možná budeš jíst víc, než ted´, ale všechno bude v pořádku. U Nicol se budeš hlásit každý den. Od ted´ tě bude hlídat Demetri a Jane. Budou lovit víc, aby ti neublížili.“ řekl Caius a odešel z pokoje. Marcus u mě zůstal.

„Co si o tom všem myslíš?“ zeptala sem se.

„Jsi poloupírka, tvoje matka byla člověk. Měla bys to přežít a pokud bys měla na mále. Jsme tu mi, proměnili bychom tě.“ řekl mi a já se usmála.

„Děkuju, tohle je skvělé vědět.“ řekla sem.

„Víš, co? Odpočiň si. Jakmile budeš mít hlad, jen řekni a Jane ti ho donese.“ řekl mi a já ho poslechla a upadla do říše snů. Nevím, jak dlouho sem spala, ale muselo to být dlouho. Jakmile sem se totiž probudila, tak u mě stála Jane s tácem plného jídla. Okamžitě sem se do toho dala. Potom někdo zaklepal, Heidy.

„Ahoj. Nechceš na nákupy?“ zeptala se a já kývla. Heidy mě začala hned oblékat a potom jsme vyrazili. Dneska nakupovala větší oblečení, aby na mě nebylo poznat, že sem těhotná. Taky ale nakoupila věci, které přímo říkali: „Ahoj, já jsem těhule!“ Nicol mi byla obrovskou oporou, ačkoliv sem byla už ve 4.měsíci, vypadala sem normálně. Všechno prý probíhá, tak jak má. Moje dítě prý bude poloupír. Proto ve mně bije srdíčko, ale ne tak moc silně jako moje. Bohužel mi nemůže říct, co to bude, protože ultrazvuk tak moc nefunguje. Poslední dobou, ale slyším myšlenky miminka. Můj život se pomalu, ale jistě zaběhl do kolejí. Žila sem ve stereotypu. Dneska jdu s Jane a s Demetrim na lov. Šla jsem v tomhle: bolerko:http://outletexpert.cz/atlasobchod/scripts/detail.asp?ItemID=22415&Level=5 , top:http://outletexpert.cz/atlasobchod/scripts/detail.asp?ItemID=15963&Level=29 , kalhoty:http://outletexpert.cz/atlasobchod/scripts/detail.asp?ItemID=48420&Level=18, boty: http://www.bata.cz/artikl/79239 . Šli jsme lovit do lesa. Dneska sem měla obzvlášt´ žízeň. Dala sem si 3 srnky a jelena. Potom jsme se všichni společně vraceli zpět do hradu. Jakmile jsme prošli branou už u nás byla Heidy, Alec, Felix a Mike.

„Co se děje?“ zeptala se Jane.

„Jsou tu.“ odpověděl prostě Alec. Kdo je tu? Cullenovi??

„Máme tě odvést k Nicol. A potom možná půjdeme do síně. Až nám dají vědět.“ řekla Heidy a já ji poslechla.

„Ahoj Nicol.“ pozdravila sem vesele doktorku.

„Ahoj, jak se dneska máš?“ zeptala se.

„Skvělě, zrovna sem se vrátila z lovu. Můžem začít?“ zeptala sem se a ona kývla. Po vyšetření se na mě usmála.

„Vše je v pořádku. Zase zítra.“ řekla mi a já odcházela ven. Tam na mě čekala Jane a Demetri.

„Máme jít do síně.“ oznámil mi Demetri a já přikývla. Během cesty se k nám připojili i ostatní a utvořili kolem mě obranné postavení. V síni byli Marcus a Caius a v rohu nějací upíři.

„Co se děje?“ zeptala sem se.

„Nemůžu vidět svou neteř?“ zeptal se Caius.

„Upřímně. Nedivila bych se kdyby mě chtěl vidět Marcus, ale ty?? Proč, ale to fakt ne.“ řekla sem.

„Dneska nemáš dobrou náladu.“ konstatoval Caius.

„Mám a ted´ když mě omluvíte, jsem unavená. Jdu k sobě do pokoje.“ oznámila sem, ale moje ochranka se nehnula.

„Řekla sem jdeme!“ oznámila sem jim.

„My už se tvými rozkazy neřídíme.“ oznámil mi Demetri.

„A proč ne? Copak ty nevíš, že tě můžu pouhým pohledem zabít??“ zeptala sem se.

„Isabello, ty seš sice Volturi, ale už máš příjmení svého manžela.“ oznámil mi pouze Marcus.

„Cccože??“ vykoktala sem po chvíli. To už se ke mně otáčeli upíři z kouta. Cullenovi a mezi nimi i Edward.

„To se mi snad jenom zdá.“ zašeptala sem. To už byl, ale přede mnou.

„Já nejsem výplod tvé fantazie.“ oznámil mi. Zavrtěla sem hlavou a on si jen povzdychl. Pomalu mě začal líbat a pode mnou se ztrácela zem. Proč zase musím omdlévat zrovna já!!!

 

Edward

 

„Co se s ní stalo?“ zeptal sem se Carlislea.

„Omdlela.“ řekl prostě.

„Zavolejte Nicol.“ řekl Marcus Demetrimu a Jane. Po chvilce za nimi přišla upírka a okamžitě ji začala kontrolovat.

„Bude v pořádku, je jen vyčerpaná.“ oznámila mi.

„Nebude jí a ani tomu malému nic?“ zeptal se Caius.

„Malému?? Ona je snad těhotná??“ vykřikl sem zděšeně.

„Ano je. Edwarde, ona tě nepodvedla. To dítě je tvoje.“ oznámil mi Marcus.

„Vezmi ji k ní do pokoje. Můžeš u ní klidně zůstat.“ oznámila mi Nicol a já ji poslechl. Opatrně sem ji vzal do náruče a šel sem za Jane, která mě vedla do jejích pokojů. Demetri a Alec se postarali o mou rodinu. Já si zatím užíval pocit její blízkosti. Jak to, že je se mnou těhotná??

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 18.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!