Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 15.kapitola

smilexD


Přežívám, ale budu žít 15.kapitolaHojky, pokráčko. Dotaz k dalšímu dílu, chcete ho s omezením? Písněte do komentů a jinak bez komentů nepokračuju!!!

 

Edward

 

Po našem telefonátu sem zavolal do restaurace a zamluvil stůl. Potom sem si šel vybrat nějaké oblečení. Nemohl sem se dočkat toho až jí uvidím. Do restaurace sem vycházel včas a potom sem už jen čekal na Bells. Po chvilce ji číšník přivedl. Já ji chtěl trošku znejistit a tam sem ji dal přes oči moje ruce. Musel sem uznat, že jí to strašně sluší. Určitě mě chtěla provokovat. Ona ví, co na mě platí a musím uznat, že se jí to dařilo.

„Proč to děláš?“ zeptalase mě.

„A proč ne? Navíc ti to strašně sluší a nechci, abys viděla že já vedle tebe vypadám, jak blbeček.“ řekl sem jí a ona se usmála.

„No tak, to snad ohodnotím sama, ne?“ řekla mi. Já tedy sundal ruce a objevil sem se před ní.

„Náhodou ti to sekne.“ řekla mi a já se usmál. Vedl sem ji k židli a pomohl jí sednout si.

„Nemáš pro mě náhodou něco?“ zeptala se.

„Ano máš pravdu.“ řekl sem a podal jí brýle. „Tu druhou věc nevím, jestli ti jí mám dát, protože potom už bych tě nenazýval kamarádkou, ale budeš manželka.“ dořekl sem svou řeč.

„A co kdybych to tak chtěla. Být znovu manželka, navždy spolu.“ řekla mi. Na to mi neodpověděl, ale dal mi prstýnek na prsteníček.

„Děkuji.“ řekla jen a já se usmál.

„Já děkuji tobě.“ řekl sem ji a jemně ji políbil. Po chvilce se odtáhla a já nevěděl proč. Snad nelíbám zas až tak špatně, ne?

„Na tohle máme celý den. Ted´ka ám hlad“ řekla mi a usmála se spolu se mnou. Hned potom si objednala něco k jídlu a snažila se ignorovat moje doteky na její ruce. Po nějaké době měla dojedeno a my mohli odejít.

„Co chceš ted´ dělat?“ zeptal sem se.

„Co se jít projít?“ navrhla a já souhlasil. Šli jsme do nějakého parku, celou cestu sem ji držel za ruku a občas políbil. Jakmile jsme si sedli na lavičku, musel sem se jí omluvit.

„Bello, miláčku je mi strašně líto, že sem tě opustil bez rozloučení. Ve Volteře sem to nemohl vydržet a tak sem i s Eleazarem utekl. Budu toho do konce věčnosti litovat, prosím přijmi mou omluvu.“ řekl sem a podíval se jí do očí.

„Bez tebe to bylo ve Volteře k nevydržení. Myslela sem si, že si utekl kvůli mně, žes to se mnou nemohl vydržet. Mohl si se se mnou aspoň rozloučit. Trápila sem se nad tvým odchodem, ale ted´ka začínáme znovu. Já chci, aby si na všechno zapomněl a myslel jen na naše společně strávené chvíle.“ řekla mi a usmála se. Já kývl pouze na souhlas a spojil sem naše rty v dlouhém polibku.

„Co máš v plánu na večer?“ zeptal sem se.

„Nic. Proč?“ zeptala se.

„Co kdybychom byli spolu. Užili bychom si, jako za starých časů.“ řekl sem.

„Užili? Jako koukali na filmy apod.“ řekla a já kývl.

„To nezní špatně.“ řekla mi a usmála se. Zrovna, když sem ji chtěl políbit zazvonil mi telefon. Alice.

„Ahoj, co potřebuješ?“ zeptal sem se.

„Kdy se vrátíte?“ spustila hned moje malá sestřička.

„Až se vrátíme, tak se vrátíme.“ řekla Bella jakmile mi vzala telefon.

„Dobře, ale at´ je to, co nejdřív.“ řekla Alice a hned potom to položila.

„Copak se děje asi tak důležitého?“ zeptala se Bella.

„Třeba nám chce uspořádat znovu svatbu.“ napadlo mě.

„Ta naše byla hezká, na ní nikdo nemá.“ řekla mi a já musel přikývnout. Byl to nezapomenutelný zážitek.

„Nevrátíme se pomalu do hotelu?“ zeptala se Bella.

„Jo, klidně. Není ti zima?“ zeptal sem se. Bella přikývla a já jí půjčil sako.

„Děkuju.“ řekla mi a políbila mě. Já jí polibek oplácel.

„S takovou do hotelu nedojdeme.“ řekla mi.

„A co kdybychom jeli taxíkem?“ navrhl sem a ona souhlasila. Odchytli jsme si jeden co stál nejblíže a jeli zpátky. Celou cestu sem si hrál s její rukou. A hlavně sem ji neustále líbal. Tohle mi chybělo. Ona a její tělo. Miluju jí a nikdy ji neopustím.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 15.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!