Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 14.kapitola

Já kůň-Rosalie-Akkisek


Přežívám, ale budu žít 14.kapitolaPokráčko, za chvilku jdu psát další. Tenhle dílek má název SETKÁNÍ.Chci komenty, bez nich nepokračuju!!!!

Bella pohled

 

Po našem telefonátu mi strašně dlouho trvalo než sem usnula, ale nakonec se mi to podařilo. Probudila sem se až v 10 hodin, ale ne sama od sebe, ale někdo klepal na dveře. Byl to poslíček a v rukch nesl růže. Jakmile mi je předal tak zmizel. Bylo jich možná 50, ale i tak to bylo nádherné. Zvedla sem telefon a zavolala dárci.

„Děkuji, za růže. Jsou nádherné.“ řekla sem mu.

„Tak jako ty.“ řekl mi a já se usmála.

„Děkuji za poklonu.“ řekla sem mu.

„Kdy se sejdeme?“ zeptal se.

„Poslední vzkaz a potom. Vyzvedni si ho dneska okolo 14:00. A jestli vše půjde tak, jak má tak zítra

ahoj.“ řekla sem mu a položila to. Šla sem se obléknout, abych vyrazila na nákupy. Zítra se spolu sejdeme a já chci, abych se mu líbila. Na recepci sem ještě dala vzkaz a tentokrátdo něj dala prstýnek a cedulku zítra. Nakonec sem si nakoupila http://www.verino.cz/plesove-saty-zdobene-flitry a k tomu http://www.quelle.cz/cz/q4r/damen/schuhe/pumps/FH_bmZoX3BhZ2V0eXBlPWRldGFpbCZmaF9lZHM9JWMzJTlmJmZoX3ZpZXdfc2l6ZT05JiZmaF9zdGFydF9pbmRleD05OSZmaF9zZWNvbmRpZD1jel8yMTM2MDYmZmhfbGlzdGVyX3Bvcz0xMDUmZmhfbG9jYXRpb249JTJmJTJmcXVlbGxlX2N6JTJmY3NfQ1olMmZjYXRlZ29yaWVzJTNjJTdicXVlbGxlX2N6X2N6XzE3JTdkJTJmY2F0ZWdvcmllcyUzYyU3YnF1ZWxsZV9jel9jel8xN19jel8xOTQzJTdkJTJmY2F0ZWdvcmllcyUzYyU3YnF1ZWxsZV9jel9jel8xN19jel8xOTQzX2N6XzE5NDQlN2QmZmhfcmVmdmlldz1saXN0ZXI=/m-213606/index.html v černé barvě. Potom sem si skočila na menší oběd a vyrazila pěšky zpět. K večeru sem měla opět telefon, kdo jiný než Edward.
„Ahojky, co se děje?“ zeptala sem se vesele.

„Kdy a kde se sejdeme?“ zeptal se.

„Napadla mě restaurace, blízko hotelu. Jmenuje se Hope.“ řekla sem mu.

„Dobře, takže zítra ve 12:00 v Hope. Těším se.“ řekl mi a já sem potom položila. Ok, dneska sem šla spát docela brzy, abych se brzy probudila. Což se nestalo, vstávala sem v deset. To byla rychlovka, vysprchovat se, namalovat, učesat, obléct a vyrazit., Z hotelu sem vycházela za 5 minut dvanáct. V restauraci sem byla za chvilku.

„Máte tu rezervaci?“ zeptal se číšník u vchodu.

„Jdu za Cullenem. Edwardem Cullenem.“ řekla sem mu a on mě odváděl do jednoho ze salónků. Potom odešel a já vstoupila dovnitř. Jakmile sem vstoupila, tak mi někdo dal ruce na oči.

„Proč to děláš?“ zeptala sem se.

„A proč ne? Navíc ti to strašně sluší a nechci, abys viděla že já vedle tebe vypadám, jak blbeček.“ řekl mi a já se usmála.

„No tak, to snad ohodnotím sama, ne?“ řekla sem. Hned potom mi sundal ruce z očí a objevil se přede mnou.

„Náhodou ti to sekne.“ řekla sem mu. Měl na sobě tmavěmodré džíny a bílou košili. Přes židli bylo položeno černé sako. Vedl mě k židli a pomohl mi sednout.

„Nemáš pro mě náhodou něco?“ zeptala sem se.

„Ano máš pravdu.“ řekl a podal mi brýle. „Tu druhou věc nevím, jestli ti jí mám dát, protože potom už bych tě nenazýval kamarádkou, ale budeš manželka.“ dořekl svou řeč.

„A co kdybych to tak chtěla. Být znovu manželka, navždy spolu.“ řekla sem. Na to mi neodpověděl, ale dal mi prstýnek na prsteníček.

„Děkuji.“ řekla sem.

„Já děkuji tobě.“ řekl mi a jemně mě políbil. Po chvilce sem se odtáhla a ignorovala sem otazníky v jeho očích.

„Na tohle máme celý den. Ted´ka ám hlad“ řekla sem a usmála se spolu s ním. Od ted´snad navždy!! Miluju ho a on mě, nic nám nebrání ve štěstí.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 14.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!