Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 5.kapitola

The Hillywood Show


Prezidentova dcera 5.kapitolaPokráčko. S názvem PŘÍJEZD. Zítra bude další dílek. Takže snad se tenhle bude líbit a prosím komenty!!!

„Přesně tak.“ odpověděl mi Weis a začal se zvedat. No jo, vždyt´ my musíme jít na další hodinu. Ta utekla jako voda a my konečně jeli domů. Oba měli pravdu, ten rozruch kolem mě se začal snižovat. Doma jsem zapadla do pokoje a začala pracovat na úkolech. Zhruba za dvě hodiny přišla Jane.

„Nechceš jít ven?“ zeptala se.

„Jo. Co půjdeme dělat?“ zeptala jsem se.

„Nakupovat. Weis půjde s námi. Neboj se, vše proběhne v klidu.“ řekla mi a odešla. Já si jen povzdechla a šla se převléct. Vzala jsem si černé kalhoty, bílou tuniku a kabát. Je tu totiž docela zima. Potom jsem vyrazila za nimi do obýváku.

„Připravena?“ zeptal se Weis.

„Jo. Tak pojd´te, at´ už to mám za sebou.“ řekla jsem a oni se usmáli.

„Možná by jsi měla vědět, že prezident posílil ochranku mimo školu. U centra na nás bude čekat 5 dalších agentů. Možná je budeš znát, ale nejsem si tím moc jistý.“ řekl mi Weis a věnoval se řízení. U centra byli fotografové a další lidi, kteří chtěli podpis. Já se podepsala pár dětem a občas se s nimi i vyfotila. Potom jsem už vyrazila nakupovat. Nejdřív jsme šli nakupovat kalhoty, potom různá trika či šaty a hned potom boty. Nakupovali jsme asi 3 hodiny a já jsem potom unaveně sedla do auta. Usnula jsem a probudila se až u sebe v pokoji. Bylo něco kolem sedmé ranní. Osprchovala jsem se, oblékla a připravila do školy a šla dolů na snídani. Dneska na mě čekal Weis.

„Doufám, že ti to bude chutnat. Moc vařit neumím.“ řekl mi s úsměvem a já pouze přikývla. Bylo to dobré, ale musela jsem uznat, že Jane vaří lépe. Ta se k nám přidala až v obýváku.

„Jaká byla noc?“ zeptala jsem se vesele.

„Neptej se. Budeš brzo stará.“ řekla mi a usmála se na Weise. Hned potom jsme vyrazili do auta. Na parkovišti na nás čekal Edward.

„Ahoj, Bello.“ řekl mi a šel se mnou na hodinu. Dvouhodinovka dějepisu.

„Edwarde! Jka se máš?“ zeptala jsem se.

„Dobře, co ty?“ zeptal se.

„Ujde to. Jsem unavená ze včerejších nákupů.“ řekla jsem mu s úsměvem.

„Já vím, viděl jsem tě tam. Podepisovala ses mé sestře.“ řekl mi.

„Opravdu? Takže už ti věří, že s tebou chodím do školy?“ zeptala jsem se.

„No jo. Mluvil jsem s rodiči o tom víkendu, nevadilo by jim kdybych u vás zůstal. Teda jestli ti to nebude vadit?“ řekl mi s otazníky v očích.

„Ne, nevadí mi to a navíc nechci prolítnout. Takže nám nic jiného nezbývá.“ řekla jsem a sedala si na své místo. Edward kývl a už na mě nemluvil. Den mi utíkal docela rychle, takže než jsem se nadála seděla jsem v autě na cestě domů. Tam na nás čekala návštěva. Gabriella.

„Co tu děláš?“ zeptala jsem se vesele.

„To mi ani neřekneš ahoj???“ zeptala se.

„Promiň. Ahoj, Gabi, co tu děláš?“ zeptala jsem se.

„Mám tu ve městě nějakou práci a můj papík domluvil s tím tvým možnost bydlet u tebe. Nevadí ti to, že ne?“ zeptala se a já zakroutila hlavou. Jane jí šla ukázat pokoj. A já vám musím vysvětlit, kdo je vlastně Gabriella. Gab je dcera francouzského prezidenta. V její zemi je na nejvyšší úrovni, je dokonce oblíbenější než její táta. Její matka zemřela před pár lety a tak žije s tátou a jeho novou manželkou. Gab s ní docela vychází, ale ona jí není schopná nahradit mámu. Gabriella miluje nákupy, párty a kluky. Ty neustále střídá, jak ponožky.

„TY Gab, kde máš ochranku?“ zeptala jsem se.

„Budou sem jezdit vždy než budu odjíždět. Cos dělala holka? Už dlouho ses mi neozvala.“ vyčetla mi.

„No jo, já vím. Máme toho strašně moc kvůli té kampani. Vždyt´ to znáš.“ řekla jsem a ona přikývla. Tímhle začal skvělý čas, protože s Gab se nikdy nikdo nenudí.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!