Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 4.kapitola

the break dawn


Prezidentova dcera 4.kapitolaOmlouvám se, že je tu až dnes, ale včera jak byla ta bouřka, tak mi vůbec nešel net a vypadávala mi elektrika. Tenhle díl má název Budoucí spolupráce. Jako náhradu vám sem dnes večer dám pookráčko. Snad mi odpustíte, jo a jinak bez komentů nepokračuju!!!

Po příjezdu domů mi začal vyzvánět telefon. Mamka.

„Ahojky, mami, jak je?“ zeptala jsem se vesele.

„Ujde to, co ty? Nestýská se ti?“ zeútala se.

„Zatím, ne, ale to teprve přijde. Jak se má táta?“ zeptala jsem se.

„Pořád někde lítá kvůli kampani, vždyt´ ho znáš.“ řekla mi a bylo slyšet jak se usmála. Povídali jsme si spolu ještě nějakou chvíli, ale potom to ukončila mamka s tím, že se musí jít připravit na nějaký dnešní ples. Potom jsem šla za Weisem a Moralesovou do obýváku.

„Tak, co, jak se mají?“ zeptal se mě Weis.

„Jde to, ted´ka furt někde lítají kvůli kampani. Co tady?“ zeptala jsem se.

„Dávají nějakou komedii na kterou se koukám kvůli Jane.“ řekl mi a políbil Jane do vlasů. Jen jsem nad tím zakroutila hlavou a šla k sobě do pokoje. Tam jsem začla dělat domácí úkoly. A že jich bylo. Skončila jsem asi za dvě hodiny a to jsem byla zralá na sprchu a na postel. To jsem taky udělala. Ráno jsem se vzbudila docela brzy, bylo něco okolo půl sedmé. Připravila jsem se a šla do kuchyně, kde už seděla Jane a pila kafe.

„Ahoj.“ pozdravila jsem ji.

„Ahoj, udělala jsem ti snídani.“ řekla mi a podala mi talíř.

„Kde je Weis?“ zeptala jsem se.

„Ještě spí, je unavený.“ řekla mi a usmála se. Já pouze přikývla a dala jsem se do toustů, které byly výborné. Jakmile jsem to dojedla, objevil se v kuchyni Weis a už byl připravený.

„Jaká byla noc?“ zeptala jsem se s úsměvem.

„Neptej se, prcku. Tyto informace jsou tajné.“ řekl mi a začal se smát.

„Hahaha, suchare!“ řekla jsem mu a šla spolu s Jane pomalu k autu. Weis nás po chvilce dohnal. Jane se mnou seděla zase vzadu a jakmile jsme začali u školy vystupovat stáli oba u mě. Edwarda jsem viděla o kousek dále, díval se na mě a usmíval se. Vyrazili jsme na hodinu biologii. Hodina probíhala v klidu až na to, že nám profesor zadal pár projektů. Naštěstí jsme je měli dělat sami. Následoval dějepis. Edward seděl na stejném místě jako vřera. Sedla jsem si vedlě neho.

„Ahoj, jak se máš?“ zeptal se.

„Ujde to, co ty?“ zeptala jsem se.

„Hrůza. Ségra mi nevěří, že s tebou chodím do školy a už vůbec ne to, že sedím vedle tebe.“ řekl mi a usmál se.

„Nevěří?? Vždyt´ jsou toho plné noviny a zprávy.“ řekla jsem udiveně.

„Ona je spíš ten typ, co dává přednost naživo než noviny anebo zpávy v televizi.“ řekl mi a já pouze přikývla. Potom už jsme si povídat nemohli, protože začal profesor vykládat. Uprostřed hodiny nám zadal projekt, který se na naší známce bude z poloviny podílet. Já měla pracovat s Edwardem. Po skončení hodiny mě zastavil.

„Kdy na tom budeme pracovat?“ zeptal se.

„Já nevím, kdy by se ti to hodilo?“ zeptala jsem se.

„No, co třeba o víkendu?“ navrhl a já souhlasila. Hned potom jsem s Jane odcházela.

„Kde je Weis?“ zeptala jsem se při cestě.

„Mluví s Edwardem. Musí se domluvit ohledně toho víkendu.“ sdělila mi a já poue kývla. Tuhle hodinu jsem měla jen s Jane. Weis se k nám přidal na cestě do jídelny. Jane a já jsme si sedli a Weis nám přinesl jídlo. V jídelně se najednou objevil Edward a jeho partička. Ta zamířila k prázdnému stolu, ale Edward si šel sednout k nám.

„Můžu?“ zeptal se Weise.

„Jasně, proč ne.“ odvětil mu vesele.

„Jak to bude o tom víkendu?“ zeptala jsem se.

„No, my jsme se domluvili, že za vámi v pátek pojedu a možná u vás přespím.“ žekl mi Edward a usmál se.

„Myslím, že to moji rodiče nedovolí.“ oznámila jsem jim.

„Už jsem o tom mluvil s prezidentem a povolil to.“ řekl mi Weis a já na něj udiveně koukala.

„On to povolil? Jako táta? Prezident USA?“zeptala jsem se udiveně.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!