Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 3.kapitola

Wall by Ranya 4


Prezidentova dcera 3.kapitolaPokračování. S názvem Seznámení se spolužákem. Abych pokračovala chcu komenty. Jestli se vám to nelíbí tak můžu skončit. Takže komenty prosím

 

Bella

 

K večeři mi udělali pizzu a celou dobu spolu laškovali, po nějaké době mi to, ale nedalo.

„Hele, že vy dva mátě spolu něco?“ zeptala jsem se v klidu.

„Ne, jak si to můžeš myslet?“ zeptal se Weis.

„No tak, mě to říct můžete. Myslela jsem, že si můžeme věřit.“ řekla jsem smutně a Moralesová na Weise kývla.

„No dobře, my jsme spolu, ale musíš být ticho, ano?“ zeptal se a já přikývla.

„Není čas jít do postele, Bello?“ zeptala se Moralesová a já kývla. Šla jsem tedy k sobě do pokoje a osprchovala se a zalehla do postele. Ráno přišlo strašně brzy a možná to bylo tím, že mě budila Moralesová. Oblékla sem si džíny, top, mikinu a šla na snídani. Po snídani jsme společně vyrazili na univerzitu. Auto řídil Weis a Moralesová byla se mnou vzadu. Jakmile jsem u školy vystupovala, shrnuli se na mě lidi. A začali na mě mluvit a dotýkat se mě. Bylo to strašný, naštěstí se u mě hned objevila Moralesová a Weis a začali mě bránit. Po chvilce jsem si všimla, že tu jsou i fotografové. Spolu s Weisem a Moralesovou jsem vyrazila na první hodinu, literaturu. Oba si sedli kolem mě a to ostatní spolužáky dokonale odradilo od toho, aby se ke mně přiblížili. Hodina se docela vlekla, ale jakmile skončila, řekla sem si: „Tohle byl teprve začátek. Ted´ka to teprve začne.“ Po chvilce jsme se dostali do učebny na dějepis. Lidi na mě zírali a dokonce si troufnu říct, že kluci mě pohledem svlékali. Jeden člověk se přece jen odvážil ke mně přijít. Weis i Moralesová na něm viseli očima. Požádal Weise jestli by si nemohl sednout na vedlejší místo. Já kývla a on si teda přesedl.

„Ahoj, jmenuji se Edward Masen. Ty jsi Isabella, vid´.“ konstatoval a já kývla.

„Jak se máš?“ zeptal se.

„Dobře. Ty se mnou chodíš do ročníku?“ zeptala jsem se.

„Ne, já jsem o rok výš, ale dějepis s tebou budu mít. Mám ho navíc, rodiče to tak chtějí.“ řekl mi s klidem.

„Aha.“ řekla jsem jen a byla nucena mlčet, protože učitel začal vykládat. Po hodině jsem musela jít na další a opět s ochrankou. Nic mi nevadilo, ale to jejich oblečení jo, v černé barvě.

„Mám dotaz, nemůžete nosit něcop jinýho než tu černou?“ zeptala jsem se.

„Ne, my to tak máme v předpisech.“ řekl mi Weis.

„Bello, co ten Edward? Jste přátelé?“ zeptala se Moralesová.

„Já nevím, přece jenom se mnou se přátelit nemůže.“ řekla jsem smutně.

„A to je napsaný kde? Ty můžeš mít přátele, i když s tvým postavením bude těžké je najít.“ řekla mi s úsměvem. No jo, vždyt´ to není nikde napsaný. Zbytek dne už proběhl celkem v klidu. Po škole jsme šli do auta, ale cestu nám zatarasili fotografové a hned se začali ptát.

„Líbí se Vám tu, Isabello?“ zeptal se jeden.

„Ano, tahle škola je nádherná.“ odpověděla jsem s úsměvem.

„Máte tu přátele?“ zeptal se další.

„Ano. Zatím moc ne, ale někoho tu už znám.“ odpověděla jsem.

„Je nám líto, ale Isabella musí jít.“ přerušil vše Weis a odcházel se mnou a s Moralesovou k autu.

„Myslíte si, že někdy omrzí, sledovat mě?“ zeptala jsem se během cesty.

„Já nevím, ale dej tomu pár dní. Jo a dneska máš čekat hovor od rodičů.“ řekl mi Weis a já si povzdechla. Hovor s rodiči je na strašně dlouhou chvíli.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!