Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 2.kapitola

Plakát1


Prezidentova dcera 2.kapitolaPokráčko s názvem Seznamování s novým domovem. Chci, aby jste mi napsali co se vám na tom nelíbí. Kde mám co zlepšit atd. Předem děkuji za komenty

S otcem a matkou, samozřejmě i s agenty jsme zamířili do kanceláře děkana univerzity. Po vyzvání jsme vstoupili.

„Doufám, že se vám tu bude líbit, Isabello.“ sdělil mi a já pouze kývla. Rozhovor pokračoval dál, ale já ho nevnímala.

„My už tedy půjdeme, moc rádi jsme vás poznali.“ řekl táta a vyrazili jsme zpět do auta. Všichni na nás koukali. Ne to není to správné slovo, přímo zírali. Při tom přemýšlení, sem si ani neuvědomila, že jsme u auta a nebýt Weise, stála bych tu další dobu.

„Nasedneš si nebo tě mám odnést?“ zeptal se mě a já se probudila.

„No jo, vždyt´ si už sedám.“ řekla sem mu a sedla si k rodičům. Ted´ka byl na řadě náš nový domov. Po chvilce jsme zastavovali u obrovského a moderního domu.

„Tak Bello, tohle je tvůj domov na budoucí 4 roky.“ řekla mi matka a usmála se. Nemohla sem ani mluvit, jak se byla tím domem okouzlena. Měla jsem štěstí, že dům byl chráněn branou a další bezpečnostními věcičkami, protože na tomhle by si asi slupli. Už vidím ty titulky: „Dcera prezidenta, oněměla krásou domu. Je to normální a nebo je to nemoc?“

„Je to nádhera. Děkuji.“ řekla jsem rodičům a oni se na mě dojatě podívali. No jo, jsem první dcera a tak tohle budou prožívat. Já sem totiž jedináček, i když maminka byla před 5 lety těhotná, ale nějak to nevyšlo. Potratila a nesla to hodně špatně. Táta se v té době věnoval politice, byl senátor a tak to zbylo na mě. Prožívala jsem s ní její nálady. Byla jsem něco jako její psycholog, i když by to mělo být naopak. Díkytomu jsem doma trávila většinu času a nebyla sem s přáteli. Naštěstí dneska je maminka v pořádku a táta se jí věnuje, jak mu jeho volný čas dovoluje.

„Nechceš ho jít prozkoumat?“ zeptal se táta a já kývla. Šla jsem ke dveřím, ale jakmile sem byla u nich něco jsem si uvědomila.

„A klíč nebude?“ zeptala jsem se a všichni kolem se usmáli. Cítila jsem se dotčeně, ale začala jsem se smát s nimi. Moralesová mi ho hned přinesla a já odemkla dveře. Uvnitř byl dům ještě hezčí než zvenku. Byl tu nádech našeho bývalého domova, ale i Bílého domu. Weis a Moralesová, to šli prozkoumat se mnou, protože to oni tu se mnou zůstávají. Dole byla kuchyně, obývák, koupelna a pracovna. V 1.patře byl můj pokoj ze které jsem měla dveře do koupelny a druhé, které vedly do šatny. Na patře měla pokoj i Moralesová ve stejném duchu jako ten můj. Ve 2.patře potom měl pokoj Weis a byly tu pokoje pro hosty. Po seznámení s domem jsme šli zpět do obýváku.

„Tak, jak se ti tu líbí?“ zeptal se táta.

„Nádhera, moc děkuji.“ řekla sem a šla dát mamce i tátovi pusu. Chvilku jsme si ještě povídali, ale potom nás přerušil jeden agent s tím, že už budou muset jet. Šli jsme je vyprovodit k autu.

„Belo, volej mi každý den, klidně i víckrát, ano?“ řekla mamka a já přikývla. Mamka mi dala pusu a sedla si do auta, přišel na řadu tat´ka.

„Tak, Bello. Je z tebe vysokoškolák. Uteklo to, nemyslíš? Dávej tu na sebe pozor. Budu tu vždy v pondělí kvůli kampani. A neměj strach. Jsi Swanová a my máme přirozenou oslněnost.“ řekl mi a dal mi pusu na čelo.

„Mám vás ráda. Budu volat a nezapomenu, že jsem Swanová s tou výjimkou, že můj otec je prezident. Mějte se.“ řekla sem a on nasedl a odjeli. Chvilku sem se za nimi koukala a v ten moment jsem si uvědomila, že jsem sama, tedy ne sama, ale bez rodičů a jdu na vysokou školu.

 

Edward

 

Dneska byl bláznivý den, po škole se rozneslo, že do prvního ročníku má nastoupit dcera prezidenta. Školní mrchy se těšily na to až se s ní spřátelí a budou na titulních stranách bulváru. Okolo třetí se u školy objevilo spoustu aut a z nich vyskočila spousta mužů v černých, ale taky tam byly i ženy. Byl jsem zvědavý jako ostatní, těšil jsem se až uvidím Isabellu na vlastní oči. To se mi splnilo, u ní byl agent a agentka a zdálo se, že kontrolují situaci. Isabella byla ještě hezčí než v televizi. Dlouhé hnědé vlasy, malá tedy oproti mě, a hnědé oči, které zářily i na tu dálku. Byla prostě a jednoduše krásná. Zamyslel jsem se, takže do mě musel Brian št´ouchnout, abych vůbec odešel na hodinu. Já se vlastně ještě nepředstavil, že? Jmenuji se Edward Masen a chodím do druhého ročníku. Mám bratra a sestru, kteří jsou starší než já, ale i přesto si spolu rozumíme. Moji rodiče vlastní jednu společnost, díky tomu jsem na této škole a taky mám vše co chci. Možná si myslíte, že jsem frajírek, co vyhazuje peníze z okna, ale to fakt nejsem. Kdybych mohl, chtěl bych být normální člověk. Mám přátele, ale to jen díky tomu, že mám peníze a tak když někam jdeme, platím já. Tak to jsem já, hloupoučký Edward Masen.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!