Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 17.kapitola

the-host


Prezidentova dcera 17.kapitolaDalší dílek. A kdy bude pokráčko? To je otázka, ale závisí to na komentech. Prosila bych komenty a kritiku. Předem děkuji. Vaše Adioma

Jane

 

Seděla jsem u Belly a najednou se jí zachvěly víčka. Čůlověk by to nepostřehl, ale já ano.

„Bello, jestli mě slyšíš, prober se prosím.“ žádala jsem jí a ona mi na oplátku stiskla ruku. Po chvilce už jsem viděla její oči, jak se na ěm s otázka mi dívají.

„Co se stalo?“ ptala se hned.

„Felix, ale neboj se už ti nic neudělá.“ ujistila jsem ji a bylo vidět, že si docela oddechla.

„Kde je Edward?“ zeptala se po chvilce.

„Jsou na lovu a ty bys taky měla jít.“ řekla jsem jí a ona přikývla.

„Půjdeš se mnou, že jo?“ ptala se mě a já souhlasila. Nějak ten její lov přežiju.

„Zvládneš to?“ ujišt´ovala jsem se a ona se jen usmála. Pomohla jsem jí vstát a společně s ní jsem udělala první kroky. Vše bylo v pořádku a tak jsme vyběhli.

 

Bella

Bylo skvělé cítit ve vlasech ten vítr. Konečně jsem pochopila, co vlastně chci. Je to Edward. Ted´jsem se tím, ale nesměla zaobírat jde se lovit. Musím Jane později poděkovat za to, že se mnou šla. Společně jsme doběhli do nějakého lesa, který byl od Volterry dál.

„Jdeš taky?“ ptala jsem se jí pro jistotu.

„Bell, znáš mě. Já mám prostě ráda lidi. Nezlob se na mě.“ řekla mi a já kývla. Rozběhla jsem se za srnkou, která se pásla na louce. V ten okamžik si ani neuvědomovala, že se za chvilku stane potravou upíra. Skočila jsem na ní a kousla ji do krku. Přitom jsem si užívala tu extázi, když mi do krku tekla jej krev. Bylo to naprosto skvělé. Jakmile jsem dopila, pohřbila jsem její tělo a všimla si Jane.

„Jdeš ještě?“ zeptala se mě.

„Jo, nevadí ti to?“ ptala jsem se. Jen zakroutila hlavou a já se rozběhla pro změnu za medvědem. Chvilku jsem si s ním hrála, ale měla jsem žízeň, takže to měl rychle za sebou. Jeho mrtvolu jsem hodila pod strom.

„Půjdeme domů?“ zeptala se Jane.

„Jo.“ řekla jsem jen a společně s ní jsem se rozběhla do Volterry, kde jsem rovnou zamířila do svého pokoje. Jane mi řekla, že se pro mě potom staví. Ze skříně jsem si vyndala nějaké džíny a top. Také boty na podpadku a zamířila jsem do koupelny. Upřímně, když jsem se uviděla v zrcadle, zděsila jsem se. Byla je ještě bělejší než normálně a vypadala jsem tak nějak zničeně. To vše mi, ale odplulo z hlavy jakmile jsem na sebe pustila vodu a začala se sprchovat. Jakmile jsem byla hotová, vlasy jsem si vyžehlila a převlečená šla do svého pokoje. O chvilku později už vstupovala Jane.

„Aro nic netuší ani ostatní. Budeš překvapení.“ zašeptala mi do ucha a já kývla. Oblékla jsem si na sebe plášt´ aspolečně s Jane jsem se vydala do síně.

„Co se děje, Jane, že tu musíme být všichni?“ zeptal se hned Aro.

„Kdo je ona?“ ptal se pro změnu Marcus a ukázal na mě.

„Neříkej, že jí nepoznáváš.“ řekla mu Jane s výsměchem.

„Jsem uražena.“ řekla jsem naštvaně a sundala si kapucu.

„Bello!“ vykřikl Alec s Heidy a už mě drtili ve svém obětí.

„Opatrně.“ klidnila je Jane.

„To si snad ze mě děláš srandu, Jane!“ vykřikl Aro.

„No co, chtěla jít na lov a tak jsem šla s ní. Řekla mu Jane.

„Aro, být tebou, klidním se, abys nedostal infarkt.“ řekla jsem mu a všichni ostatní se rozesmáli.

„Vidím, že jsi zpátky.“ řekl mi Demetri a objal mě.

„Kde je Felix?“ zeptala jsem se najednou.

„Víš, Bell, my ho museli...“ řekla mi Jane a mě to v ten okamžik došlo.

„Porušil pravidla rodiny?“ zeptala jsem se jí a ona pouze kývla.

„Co kdybychom uspořádali ten ples?“ navrhla Heidy a já jen kývla.

„No dobře, ale zamlouvám si s tebou první tanec Bello.“ řekl mi Aro a já jen s úsměvem přikývla.

„Kde je?“ zeptala jsem se potichu Jane.

„Jsou v garážích, co kdybys počkala u něho v pokoji?“ navrhla mi vesele a já se jen usmála. Šla společně se mnou, aby mi ukázala, kde má pokoj.

„Hodně štěstí.“ zašeptala mi do ucha a zmizela. Vydechla jsem a vstoupila dovnitř. Bylo to tu prosycené jeho neodolatelnou vůní, kterou jsem si zamilovala. Po chvilce přemýšlení jsem si sedla na pohovku, přece jenom postel by vyzněla blbě. Za pár minut jsem je slyšela na chodně, zrovna se rozdělovali a Edward se chtěl jít převléknout ještě předtím než, by šel za mnou do mého pokoje. Otevřel dveře a hned se zarazil.

„Kdo jste a co děláte v mém pokoji?“ zeptal se výhružně a chystal se vrčet. On mě nepoznal díky té kapuci.

„Opravdu mě chceš vyhodit Edwarde? Já jsem dcera Ara a myslím, že by ti to nedovolil.“ řekla jsem mu a sundala si svou kapucu.

„Bello, jsi to ty?“ zeptal se a už byl u mě.

„Jsem.“ řekla jsem mu a chytila ho za ruku.

„Promiň mi to s Gabriellou, miluju jenom tebe.“ řekl mi a já mu uvěřila, ale musela jsem působit jako Volturiová.

„Nevěřím ti. Budeš mě muset hodně přesvědčovat.“ řekla jsem mu a on kývl.

„Co mám udělat?“ zeptal se najednou.
„Budeš mi dělat doprovod na ten ples.“ řekla jsem mu a on se usmál.

„Můžu tě políbit?“ zeptal se.

„Já nevím, asi by jsi si měl vyjednat povolení u otce.“ řekla jsem mu.

„Myslíš, že by mi to nedovolil?“ ptal se mě a já kývla.

„Víš mezitím, co tu kecáč, si mě mohl políbit už milionkrát.“ řekla jsem mu a v očích se mu mihlo pochopení.

„Přesně kvůli tomuhle tě miluju.“ řekl mi a chystal se na polibek.

„Jenom kvůli tomu? A já myslela, že mě miluješ celkově.“ vyčetla jsem mu a chtěla jsem odejít.

„Přestaň dělat drahoty, lásko.“ řekl mi a uvěznil mě ve svém objetí. Po chvilce jsem ucítila jeho rty na mých a pak také jazyk. Naše jazyky si spolu hráli a naše líbání se stávalo čím dál tím víc vášnivější. Nakonec jsem se odtrhla já.

„Nelíbilo se ti to?“ zeptal se zklamaně.

„Líbilo a moc, ale mám strach, že kdybych tu zůstala déle skončili bychom v posteli.“ řekla jsem.

„A ty nechceš?“ ptal se mě.

„Chci, ale ne ted´.“ řekla jsem mu a na rozloučenou jsem ho políbila a s přiblblým úsměvem jsem odcházela do svého pokoje.

„Co se stalo?“ zeptala se mě Jane, která mi zatarasila najednou cestu.

„Proč?“ ptala jsem se vyděšeně.

„Jseš nějaká jiná.“ řekla mi.

„No jo. Já jsem totiž zamilovaná.“ řekla jsem jí a usmála jsem se.

„Konečně, moje sestřička už brzy nebude panna.“ řekla mi Jane a utekla pryč. To snad nemyslí vážně. Já ji zabiju. Okamžitě jsem se vydala ji najít a přinejlepším umučit.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 17.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!