Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 15.kapitola

Alice - Ashley in Paris


Prezidentova dcera 15.kapitolaDalší dílek. Omluva za překlepy. Omlouvám se za to, co se stalo Belle.

Na hradě nás zavedl Aro do pokojů, které byly ve 2.patře. Ve třetím mají pokoje Volturriovi a první patro je gardy. Měli jsme se aklimatizovat a za hodinu přijít za ním dolů. Naše pokoje byly propojené a byl z nich nádherný výhled. Hodinu uběhla docela rychle a my jsme najednou byly v sále před vládci upírů.

„Vítejte!“ řekl dohromady Caius a Marcus.

„Děkujueme za pozvání.“ řekli jsme unisomo. Najednou se otevřeli vstupní dveře a dovnitř vstoupila Jane a nějaká zahalená upírka. Nečemu se chichotali.

„Aro, přivedla jsem ji na tvůj rozkaz.“ řekla mu Jane a oslovený jen přikývl.

„Isabello, to jsou Cullenovi.“ řekl zahalené upírce a šel k ní. Všimla jsem si, jak Jane zatrnula.

„Aro, to není nejlepší.“ upozornila ho a on jen kývl.

„Dovolíš mi to?“ zeptal se Isabelly.

„Jindy by ses mě neptal.“ zašeptala a přikývla. On je kývl a sundal jí kapuci a my zatrnuli v pohybu.

Byla to Bella, naše Bella.

 

 

Bella

 

Jane včera letěla pro nějaké upíry a mě bylo nakázáno zůstat doma. Demetri nesl odloučení od Jane dost špatně a díky tomu mě vyzval na souboj, byl to, ale nesmysl. On byl ten, co mě všechno naučil a když spolu bojujeme není vítěze. K ránu jsem bojovala s Alecem. O pár hodinek později se v tělocvičně objevila Jane. Nejdříve se přivítala s Demetrim a potom se mnou a Alecem. Společně jsme potom vyrazili do sálu. Tam k mojí smůle byly všichni Cullenovi.

„Aro, přivedla jsem ji na tvůj rozkaz.“ řekla Arovi Jane a oslovený jen přikývl.

„Isabello, to jsou Cullenovi.“ řekl mi a šel ke mně. Všimla jsem si, jak Jane zatrnula.

„Aro, to není nejlepší.“ upozornila ho a on jen kývl.

„Dovolíš mi to?“ zeptal se mě.

„Jindy by ses mě neptal.“ zašeptala jsem a přikývla. On jen kývl a sundal mi kapuci. Alice a ostatní hned zatrnuli.

„Moc mě těší Cullenovi. Mé jméno je Isabella Volturiová. Aro, ted´ když mě omluvíš, ráda bych šla na lov.“ zeptala jsem se Ara a on kývl.

„Pro jistotu s tebou, ale půjde Alec.“ řekl Marcus a Alec se objevil se hned vedle mě. Společně jsme potom vyběhli do lesa. Já si skočila na srnky a Alec na mě čekal na menší louce. Dala jsem si srnky dvě a hned potom šla za ním. Společně jsme se vrátili do hradu, kde jsem se vydala do tělocvičny. Tam už na mě čekal Felix.

„Tak co připravena?“ zeptal se.

„Ne, ale já to zvládnu.“ ujistila jsem ho a on na skočil. Nečekala jsem to a začali jsme se prát. Bylo to strašně tvrdé, chvíli co chvíli se ozývali výkřiky jednoho z nás. Nevím, jak se to stalo, ale najednou Felixe jakoby popadl běs a začal mé tělo trhat na kusy. Ještě jsem zaslechla něčí výkřik.

 

 

Jane

 

Co to s ní ten Felix dělá?? Slyším jejich výkřiky. Nedá mi to a jdu se tam podívat. To co vidím mě doslova odrovná.

„ARO!!!“ vykřiknu zděšeně a vrhnu se na Felixe a začnu ho mučit. Aro se tu za moment objeví i s Marcusem. Okamžitě začnou dávat Bellino tělo dohromady. Po chvilceš se objeví Demetri a začně Felixe trhat.

„Proč se neprobouzí?“ zeptala jsem se Ara.

„Já nevím, ale je možné, že...“ řekl mi a já zavrtěla hlavou.

„Ona musí žít. Ona žije. Aro, udělej něco!!“ vyřikla jsem zoufale.

„Jane, jestli-že se neprobouzí. Tak už je mrtvá!“ řekl a já cítila jak mě popadl vztek. Okamžitě jsem byla u Ara a začala ho mučit.

„Uděláš něco, aby Bella byla zase ok. Rozumíš?“ zeptala jsem se a on zuřiivě kýval hlavou.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 15.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!