Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 14.kapitola

Stephenie Meyer


Prezidentova dcera 14.kapitolaDalší dílek. Jako omluvu za zdržení chci napsat do zítřka asi další 2 díly a mám plány i na jednorázovku, ale zatím nejsou konkrétní. TAhle kapitola patří autorce Tell me something i don´t se vzkazem brzy pokráčko. Uvítám jakýkoliv koment a nápady co zlepšit.

Chtěli jste pohled Edwarda, máte ho tu!!

 

Po telefonátu od nějaké Alice, jako by se nálada v domě zvedla. Z myšlenek ostatních jsem pochopil, že Alice a Jasper od nich před nějakou dobou odešli, aby někoho zachránili. Ráno jsme se začali připravovat. Vlastně nás připravovala Rose. Nakonec jsme k domu odjížděli okolo jedenácti. Za pár minut jsme dojeli k nádhernému domu. Z něho se hned vyřítila černovlasá upírka a za ní blond´ák. Alice nás drtila ve svém obětí. Jakmile jsme vstoupili do domu, tak na někoho zavolala. O pár chvil později se na začátku schodiště objevila hnědovlasá upírka. Byla tak strašně podobná Isabelle, ale ta je přece mrtvá, ne? V podstatě mrtvá může být i ted´. Alice si všimla chyby.

„Děje se něco?“ zeptala se hned.

„Omluvte mě.“ řekla jen a proběhla kolem nás a venku nasedla do svého auta. A ihned odjížděla. Alice a Jasper jí neustále volali, ale ona to nezvedala. Esme uznala, že tu být nemáme a tak jsme odešli. Dle všeho ji šel Jasper s Alice najít. K večru jsme k nim jeli, zeptat se zda dojeli a našli ji. Nikdo tam nebyl a tak jsme tam čekali. Za pár minut jsme se dočkali a dle jejich výrazu jsme poznali, že ji nenašli.

„Alice, to byla ona? Isabella, dcera prezidenta?“ zeptal jsem se a ona přikývla.

„Alice, holčičko, nechcete se přestěhovat k nám, aby jste tu nebyli sami?“ zeptala se Esme a Alice ji obdařila úsměvem. Ještě ten den se k nám, přestěhovali. N8še věčnost pomalu utíkala dál a dál.

 

 

Vypravěč:

 

 

Aniž by to oba věděli, osud znovu pracoval. Nebudou to mít lehké, ale musí tomu oba dva pomoci. Bella mezitím ve Volteřře podstupovala tisíce tréninků a pomalu se z ní stávala nejlepší ze všech. Aro na ní, ale i přesto viděl, že trpí.

 

Aro

 

Isie se stala i členkou rodiny a na počest toho jsem se rozhodl uspořádat ples. Pozval jsem i Cullenovi a oni po dlouhém váhání přijali. Měl jsem strach jak bude Bells reagovat., ale doufal jsem v kladnost.

 

 

Bella

 

Aro kvůli mně dělá ples. Měli by tu být jakýkoliv významní upíři. Pomalu si zvykám na život zde ve Volteřře, ostatní mě zpočátku nemohli vystát hlavně proto, že mi bylo dovoleno pít zvířecí krev a za docela krátkou dobu jsem se stala členkou rodiny. Ovšem za tu dobu, co jsem zde, jsem si našla spoustu přátel. Dokonce jsem se přátelila i s Jane. Celý upírský svět se jí bál, ale ona byla ve své podstatě naprosto skvělá. Spolu s Jane jsem chodila na nákupy a i na nákup ohledně šatů k plesu jsme šli spolu. Já si nakonec koupila tyto:

Obrázek 1 k výrobku 1237

a Jane tyto:

Obrázek 1 k výrobku 1241

Moje boty:

Obrázek 1 k výrobku 1160

a boty Jane:

 Obrázek 1 k výrobku 1156

Aro je chtěl vidět, ale my jsme mu to zatrhli s tím, že nás uvidí až na plesu. Nemohla jsem se dočkat a strašně jsem se těšila.

 

Alice

 

Jedeme na ples. Jedeme na ples!! Edward ze mě musel šílet, neustále jsem si v to v myšlenkách opakovala.

„Alice, prosím. Ušetři mě toho!!“ zakřičel Edward od piána. No jo! Včera jsme byli nakupovat oblečení, Aro nás pozval abychom se v Itálii zdrželi a Carlisle souhlasil. Nemohla jsem se dočkat. V itálii jsem nikdy nebyla a o to víc jsem si to tam chtěla užít. Domluvila jsem se s Rose a Esme na obrovských nákupech. Kluci chtěli zase poznat historii Volterry. Zrovna ted´ nasedáme do soukromého letadla, které pro nás nechal Aro poslat. Na letišti na nás spolu s letadlem čekala i tzv. Mučitelka upírů alias Jane.

„Nejsem zrovna štástná z toho, že jsem tu, aleč je to rozkat vládce.“ řekla hned jakmile nás uviděla. O Jane je známo, že nesnáší upíry vegetariány, což my jsme. Za pár hodin jsme přistávali ve slunečné Florencii, na letišti na nás čekala limuzína. My jsme dostali černý plášt a Jane dostala zlatobílý.

„Jak se má?“ zeptala se jednoho upíra.

„Trénuje s Demetrim,“ řekl jí a ona kývla hned potom jsme vyjeli směr Volterra.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 14.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!