Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 18


Předurčeni 18Omlouvám se, ale dnes je to poslední...nějak na mě padl blok...zkusím přes víkend napsat co to půjde a když budu moct, tak to i zveřejním.

BELLA
Nevěřila jsem tomu, on to vážně udělá…jakto, že změnil názor, když se předtím tak bránil? Že by mě chtěl doopravdy ať už jsem člověk nebo upír? To asi za tři dny zjistím.
“Ano.” odpověděla jsem mu na jeho otázku.
“Opravdu? Chceš to teď hned? Nechceš ještě počkat?” na co mám asi tak čekat?
“Nemám na co čekat…prostě mě kousni a můžeme vyrazit na cestu, aspoň to budu mít rychleji za sebou.” čím dřív tím líp.
“Dobře, ale chvíli ještě počkej, nevím, jestli se budu ovládat…CARLISLE!!” 
“Přeměním Bellu, teď, ale potřebuji, abys tu byl a kdyžtak mě zastavil.” opravdu si sám sebou nebyl tolik jistý?
“Dobře synu, to zvládneš.”
Naklonil se k mému krku, jemně mě políbil a potom se zakousl, to samotné by ani tolik nebolelo, ale to co přišlo potom, bylo nejhorší…byla to šílená muka…tohle že mám vydržet tři dny? Málem jsem křičela bolestí, ale představa, že Edwardovi ještě přitížím jeho pocitu viny mi v tom zabránil.
Skoro jsem nevnímala, jen jsem slyšela ozvěnu hlasů, ale nejlépe hlas mého anděla, byl to balzám na duši.

EDWARD
Nasedli jsme do auta a rozjeli se pryč odtud, snad nás nenajde, musíme někam, kde jsme dlouho nebyli. Bella mlčky trpěla. Neměl jsem to dělat, co když mi to pak bude vyčítat. Co když mě nebude chtít? To bych nesnesl, raději bych umřel.
Cestou jsme se domlouvali kam pojedeme a první náš plán byl Anglie - Londýn, ale nebyl to poslední plán. 
Ani nevím jak dlouho jsme jeli, kvůli častému slunci jsme zastavovali. Bella trpěla, ale nevydala ani hlásku. Co jsem ji to způsobil?
Dojeli jsme do Londýna, museli jsme si koupit nový dům, aby nás náhodou nenašla. Byl zase daleko od lidí, trochu menší, ale pro náš účel snad bude stačit. 
Přenesl jsem Bellu do domu, dnes je poslední den její přeměny. Nikdo neví, jaká bude. Já doufám, že to bude pořád ta samá a stejná Bella, moje Bella.
Měli jsme pokoj dohromady. Nemůžeme ji teď nechat samotnou a já ani nechci. Položil jsem ji nepostel a sedl si vedle ní. Ruce měla zatnuté v pěsti a sem tam sebou škubala. Bylo utrpení ji takhle sledovat. Přišlo mi to jako věčnost, pořád se její stav neměnil…
Její srdce se začala zrychlovat neuvěřitelnou rychlostí, až přestalo být úplně…najednou bylo ticho, všichni přiběhli nahoru, nikdo ani nedýchal…

Po chvíli Bella zamrkala a nadlidskou rychlostí se posadila. Do teď se nikdo ani nepohnul. Natáhl jsem k ní ruku, lekla se a odletěla ke stěně a zavrčela. Jasper z ní cítil strach a zuřivost. Emmet byl připraven pomoct, kdyby bylo třeba. Já doufal, že nebude, ale novorozeni se neumí ovládat…


BELLA

Ta bolest byla nesnesitelná a hlavně nekonečná. Bylo to jako bych se propadla do temnoty, kde byl jen obláček světla…byl to Edward…slyšela jsem jeho hlas, který mě uklidňoval…jeho ruce mě příjemně chladily, ale víc pro mě udělat nemohl…
Bolest byla čím dál větší, sice postupně mizela ze všech částí mého těla, ale čím dál tím větší byla na mém srdci, za chvíli mi asi praskne jak se to nedá vydržet…bušilo pořád víc a víc, až najednou…NIC. 
Ticho, naprosté…
Zkusila jsem otevřít oči…toho světla bylo moc…párkrát jsem zamrkala a moje oči se přizpůsobily, sedla jsem si a málem jsem přepadla, jak rychle jsem tento jednoduchý pohyb udělala…něco neuvěřitelného…něco se náhle pohlo směrem ke mně. Strašně jsem se lekla a chtěla se bránit. Stáhla jsem se ke zdi a když jsem se rozhlédla viděla jsem mého Edwarda tak jako ještě nikdy…


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 18:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!