Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 13


Předurčeni 13ok dávám vám sem ještě jeden díl, ale je extra krátkej...no co musím udělat své lásce jídlo, jinak by asi umřel hlady a to nemůžu dopustit... PS. příště se polepším

EDWARD
Nenechala mě doříct větu a polibkem mě umlčela. Byl jsem trochu překvapen, protože tohle bych nečekal, čekal bych, že nenechá nikoho se sebe dotknou, že se bude stranit, ale ona překvapila, ostatně jako vždy. Nebránil jsem se jejím polibkům a s velkou ochotou ji je vracel. Po chvíli ji polibky zřejmě nestačily a vyhoupla se mi na klín, byla nahá a její tělo příjemně zahřívalo to moje. 
Rukama jsem pomalu a opatrně bloudil po jejím těla. Její tělo začínalo zvedat svoji teplotu. Své rty přesunula na krk a když mi zavadila o ušní lalůček, tak jsem to už nevydržel a zaúpěl.
“Bello” povzbudilo ji to a přidala ještě víc. Rukama mi hladově jezdila po těle a zasekla se u kalhot s otázkou v očích.
“Jsi si jistá, že tohle je to co zrovna teď chceš?”
“Nechci nic jiného…nechci, aby…on…byl poslední kdo…” to mi stačilo, začal jsem ji nanovo líbat, udělal bych cokoli pro to, aby zapomněla na to co se jí stalo, stejně to byla moje chyba. Kdybych na ni dával pozor, tohle si budu vyčítat až do…až do konce existence.
Stáhla mi promočené tepláky a hned se vrátila zpátky ke mně. Už bych se dlouho neudržel, tak jsem ji nemohl dovolit, aby mě svými rty tak dováděla k šílenství a úspěšně podkopávala poslední sebeovládání co mi zbývalo, tak jsem převzal iniciativu a něžně, ale přesto pevně jsem ji chytil ruce za záda. Spustil jsem polibky na rty, přes bradu, lícní kost, okolo uší, na krk, kde jsem zůstával. Moje volná ruka ji klouzala po jejím mokrém těle. Celá se chvěla a byla rozpálená, její srdce bylo jak o život a dech ji sotva stačil, hlasitě vzdychala. Tohle bylo pro moje sebeovládání ještě horší.
“Edwarde…”zasténala.

BELLA
Už to nemůžu déle vydržet, proč mě to tak prodlužuje, proč mě tak trápí. 
“Edwarde…” myslím, že se z toho zblázním. Tohle mu jen tak neprojde. Povolil mi ruce a toho jsem hned využila, nemohla jsem se nabažit, jeho těla. Vůbec jsem se nepoznávala a už vůbec jsem se neovládala, cítila jsem jak je vzrušený a já nebyla pozadu. Chtěla jsem ho cítit v sobě. Nasedla jsem na něj a pohybovali jsme se v dokonalé souhře. Netrvalo dlouho a oba jsem dosáhly vrcholu. 
Cítila jsem se vyčerpaná, ale přesto plná energie. Opřela jsem se o něj čelem, příjemně chladil moje tělo. Omotal svoje ruce kolem mě a zašeptal “Miluji tě.” Nic krásnějšího v tuto chvíli pro mě neexistovalo. 
Takhle jsme ve sprše seděli dlouho a myslím, že bychom seděli ještě dýl kdyby …

Tady máte ukázku sprchovýho koutu, ve kterým se to odehrálo

 

 


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 13:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!