Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne9-Den s Jakubem

Volturi the first delete csene RLC.


Polibkem všechno začne9-Den s JakubemPokračováníííí xD

Den s Jakubem

Edward:
Bells nemohla dlouho usnout ale nakonec se jí to povedlo když jsem jí broukal do ucha ukolébavku kterou jsem kdysy složil Esmé. Celou noc jsem poslouchal její klidné oddechování a když mluvila ze spaní šeptala moje jméno a jak moc mě miluje.
Když začalo svítat šel jsem do kuchyně abych jí mohl udělat snídani, našel jsem pár vajíček ale nevěděl jsem co sněma tak jsem si pustil televizy. Nakonec jsem díky nějákému programu v televizy uvařil vajíčka a čekal jestli se vzbudí. Netrvalo dlouho a opravdu jsem slyšel Bellu scházet ze schodů.

Bella:
Když jsem se probudila Edward vedle mě neležel tak jsem se lekla že odešel, ale když jsem se nadechla tak jsem ucítila nádhernou vůni vajíček a šla do kuchyně. Když jsem přišla dole viděla jsem Edwarda jak stojí u sporáku a na talíři vajíčka.
„Dobré ráno Bells“řekl a já se usmála, přišla jsem k němu a políbila jsem ho.
„Ahoj co to tady vaříš?“zeptala jsem se ho, nikdy jsem si ho nepředstavovala v kuchyni.
„Snídani pro tebe“řekl mi a hned potom mi ji podal a já se do ní dala, byla strašně dobrá když jsem uslyšela znonek u dveří.

Edward:
Když Bella jedla svoji snídani zazvonil někdo u dveří a podle myšlenek jsem poznal že je to Jakub, vůbec se mi nechtělo mu jít otevřít ale šel jsem.
„Ahoj je tady Bella?“zeptal se mě a v myšlenkách byl matený, jenom jsem přikývl.
„Je v kuchyni“řekla jsem a šel za ním, když ho Bella uviděla nejdřív nechápala ale když ho uviděla usmála se na něho.
„Belli tolik si mě chyběla“řekla rozeběhl se kní, měl jsem chutˇ mu podkopnout nohy aby spadl.

Jakub:
Když jsem vyděl toho neznámého kluka v dveřích tak jsem to nechápal ale nakonec mě zavedl za Bellou. Když jsem ju vyděl tak jsem se k ní rozběhl a políbil jsem ji, opětovala mi polibek a nevím jak dlouho jsem tam stály ale když jsem se od sebe odtrhly už tam ten divný kluk nebyl.
„Myslela jsem že přijedeš až odpoledne“řekla a usmívala se jako sluníčko.
„Také jsem si to myslel mám pro tebe něco“řekl jsem a sáhl jsem do zadní kapsy svých kalhot a vyndal jsem menší krabičku a podal jsem ji Belle.

Bella:
Když vytahoval krabičku z kapsy u kalhot myslela jsem si že mě snad chce požádat o ruku, ale když jsem ju otevřela uviděla jsem:

„Já nevím co říct, je to nádherný děkuju“řekla jsem a objala jsem ho, to srdíčko bylo vážně nádherný.
„Připnu ti ho“řekl vzal mi krabičku z ruky a přívěšek dal kolem krku a zapl, potom mě políbil na krk.
„Hele já se převléknu a pojedeme nějdřív do obchodu a potom ven ano?“zeptala jsem se a nečekala jsem na odpovědět a šla jsem do pokoje kde jsem se zamkla.
Vzala jsem si mobil a rychle napsala sms Edwardovi.
Edwarde je mi to strašně líto, nevěděla jsem že přijede tak brzo.
Nemohl by ses večer zastavit a vymyslet si něco abys mohl zůstat přes noc? Nechci být sama prosííím!!!! miluju tě
S láskou Bells.
Hned jak jsem mu to poslala šla jsem se převléct našla jdem jedny šaty protože dneska je ve Forks teplo ale nesvítí slunce.

Potom jsem vzala mobil a šla jsem dolů, našla jsem Jakuba jak sedí před televizí a dívá se na obal od filmu na který jsem se dívaly včera s Edwardem.
„Sluší ti to“řekl prohlížel si mě od obličeje až dolů.
„Díky“řekla jsem a usmála jsem se.
„Tam pojedeme ne?“zaptal se mě a já přikývla, šly jsme ven a já zamknula a nasedly jsm e do jeho auta a vyjely. Říkala jsem mu kam má jet a než jsem se nadály byly jsme u obchodu.

Jakub:
Když Bella ke mně přišla měla ty nejnádhernější šaty které si mohla obléknout, potom jsem jely do obchodu protože doma nejspíš nic neměla. Když jsme vystoupila před odchodem tak jsem nevěřil vlastním očím, bylo to něco jiného než tam u nás, byl opravdu docela dost malej. Nakonec jsem šly dovnitř a začaly s nákupem.
„A co vůbec potřebujeme?“zeptal jsem se protože jsem jely regálama tak rychle že jsem toho moc nezachytil.
„Vajíčka,rohlíky,chleba,máslo a zbytek...copak tys nikdy nenakupoval?“zeptala se se mě.
„Jasně že jo ale nevím co ti chutná a Charliemu“řekl jsem a dál jsem to neřešily.
Nakonec jsem koupila pár věcí které jsme hodily domů a jely jsme někam na oběd.
Stavily jsme se nedaleko obchodu nějákého Newtona na jídlo, bylo to skvělé a Belle to také chutnalo. 
Bella se omluvila že zachvíly příjde ale nechala na stole svůj mobil, tak jsem si ho nenápadně půjčil a zajedl do esemesek poslední byla taková:
Belli není to tvoje chyba, uvidíme co stím udělám. Miluju tě. 
Edward.
A mě došlo že to byl nejspíš ten kluk který byl dneska ráno u Belly.

Bells:
Když jsem přišla všimla jsem si že Jakub vypadá naštvaně, nechápala jsem co ho tak moc naštvalo ale dál jsem to neřešila.
„Nepůjdeme se projít někam?“zeptala jsem se protože nevím co bychom tady ještě dělala když jsme už dojedly.
„Co kdybys mi to tady trochu ukázala?“zeptal se mě a zase se rozzářil, ale neměl ten krásný úsměv jako Edward.
„Dobře ale budu řídit“řekla jsem protože mě už nebavilo se nechat jenom vozit, nakonec přikývl a hodil mi klíčky. Potom Jakub zaplatil, my nasedly doo auta a vyjely jsme.
Ukázala jsem mu snad všechno co mě napadlo, stanici kde pracuje Charlie a nemocnici protože byla po cestě, když jsme jely kolem domu Cullenů tak se mě zeptal čí je to dům. Ukázala jsem mu školu a nakonec jsme jely do La Push k pláži.
Šly jsme potom pěšky, voda byla krásná. 

Jakub:
Když jsme dojely do La Push a potom k pláži, Bella se na ni dívala jako na obrázek.
„Nechceš si zaplavat?“zeptal jsem se, Bella na mě koukla jako kdyby si myslela že si dělám srandu ale nakonec si svlékla šaty. Stála předemnou jenom ve spodním prádle a dívala se na mě, skoumal jsem očima každou její část těla.
„Ty nejdeš?“zeptala se mě a rozběhla se do vody a potopila se nejspíš protože jsem ji neviděl. Na nic jiného jsem nečekal dal jsem si dolů oblečení s skočil jsem za ní.
Voda byla ledová ale vůbec mě to nevadilo. Bella na mě začala cákat tak jsem to skusil také na ni a zachvíly se vzdala.

Bella:
„Dobře vzdávám se, vyhrál si“řekla jsem a usmála se.
„A co dostanu jako výhru?“zeptal se mě a došel až ke mně tak že jsme se dotýkaly čelem.
„Jedna pusa“řekla jsem a slabě se usmála, čekala jsem kdy si ho vybere a taky že vybral. Najednou mě políbil, ale neskončil neodtáhl se ale pokračoval chtěla jsem se odtáhnout ale nevěděla jsem proč to nejde...proč to nechcu. Přitáhla jsem si ho k sobě ještě víc aby mezi náma už nebyla mezera a chytila jsem ho okolo krku.
Najednou jsem uslyšela nějaké šustění a tak jsem se otočila.
„Bells co se stalo?“zeptal se mě, neodpověděla jsem mu jenom jsem šla pryč z vody se obléknut.
„Já musím se ještě někde stavit“řekla jsem a on také přišel na hladinu a začal se oblékat. 
Potom jsem dojela domů, připravila jsem nám nějákou večeři a skoukly jsme film Nenarozeni který přivezl.
„Pěkný film né?nakonec spolu čekaly dvojčata“řekl mi a podíval se na mě se zájmem, tohle jsem se bála. Nakonec jsem zývla na znamení že jsem unavená.
„Jakube promin ale mě se chce spat, ustlala jsem ti u táty dobrou“řekla jsem a šla si lehnout, slyšela jsem jak jde do pokoje táty a potom jsem jenom uslyšela chrápání..je si sním tak podobný. Nemohla jsem dlouho usnout tak jsem šla do kuchyně a tam byly na stole jeho klíčky tak jsem si je pučila a tak jak jsem byla:

Jsem jela za Edwardem protože jsem měla takové zvláštní tušení že není všechno v pořádku.



Tak tohle má bez obrázku 3stránky :D ale nezvykej te si že budu psat něco každý den xD

Doufám že se vám táhle povídka libí...kdyby ne tak skončííí :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne9-Den s Jakubem:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!