Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne7-nečekaný telefonát


Polibkem všechno začne7-nečekaný telefonátTak je tady slíbený další díl a není ještě pátek :) má to stránku a dvě dvě věty tk si toho važte x)

Nečekaný telefonát

„Víš že to tak není“řekl a otočil se a díval se na krajinu kolem sebe.
„Tak proč se chováš dneska tak divně?proč Jessica říká že ses jí furt dotýkal?“najednou mi došlo co jsem řekla, vypadala jsem jak kráva která žárlí a nemá proč.
„Copak bys nežárlila?“zeptal se ale díval se pořád do lesa.
„Možná jo...asi určitě“sklopila jsem oči a dívala jsem se na špičku svých bot.
„Si krásná když žárlíš...podívej se na mě“poprosil mě ale já nevěděla jestli to bude to správné ale nakonec jsem ho poslechla a podívala se mu do těch jeho očí.
Přišel ke mně a objal mě ale bylo v tom mnohem víc než jenom objetí které dáváš kamarádovy bylo v tom mnoho víc....citu?. Najednou mě pustil a udělal dva kroky zpátky a díval se na mě.
„Cos cítila?“přemýšlela jsem co tímhle myslel co bych mohla cítit.
„Jaks mě objal“řekla jsem ale dobře jsem věděla že to nebyla ta odpověd kterou čekal.
„Takhle jsem to nemyslel ale ty víš cos cítila řekni mi to“ díval se mi do očí a bylo tam trochu bolesti.
„Lásku“řekla jsem protože jsem věděla že je už netrpělivý, začal se ke mně přibližovat byl už tak blízko jako včera ale zaváhal. Nemohla jsem dopustit že by se dneska odtáhl on, zničila jsem tu vzdálenost mezi náma a konečně jsem ho políbila. Bylo to ještě lepší než se mi večer zdálo, bylo to tak...opravdové. Když jsme se konečně od sebe odtrhly Edward měl ten nejsladší úsměv který jsem kdy viděla, zářil jako sluníčko.
„Asi bys mě měl odvést domů“řekla jsem a přikývl, vracely jsme se ruku v ruce až k jeho autu. Cestou jsem spolu nemluvily a tak jsem se koukala z okna, když jsem vystupovala z auta zaslechla jsem že mě zvoní mobil tak jsem se koukla kdo volá a....JAKUB.
„Musíš to vzít“řekl Edward, vůbec se mi nechtělo ale věděla jsem že má pravdu. Tak jsem to vzala a čekala co nového se dozvým.
„Ahoj Jakube, jak se máš?“zeptala jsem se ikdyž jsem musela zahrát trochu té radosti že sním mluvím.
„Ahoj lásko, zítra za tebou přijedu už jsem na cestě“řekl a věděla jsem že je štastný že mě znova uvidí.
„Úžasnýýýý!!už se těšíím na tebe“řekla jsem a podívala se na Edwarda který vypadal že ho to mrzí co říkám ale mě dost také.
„A Charlie říkal že seš doma sama takže...máme celý dům jenom pro sebe?“když tohle dopověděl opravdu se mi udělalo špatně.
„Jo táta je pryč, ale to neznamená že budeme dělat to co myslíš“při té představě jsem se ušklíbla a Edward se napjal.
„Promin už musím zítra příjedu miluju tě“řekl a položil mi to, zůstala jsem nevěřícně stát s mobilem u ucha.
„Bells jestli ho miluješ tak já můžu..“než to stihl doříct políbila jsem ho.
„Tohle už nikdy neříkej, miluju tebe....nechtěl bys být doma dneska semnou?“zeptala jsem se ho.
„Bells já měl bych se vrátit, nebylo by to správné....“začal se zamotávat do svých vět.
„Neboj nemyslela jsem to takhle můžeš spát u táty v pokoji“řekla jsem abych ho uklidnila.
„Dobře“řekl a vydaly jsme se domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne7-nečekaný telefonát:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!