Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne6-nesnášíš mě?

marcus


Polibkem všechno začne6-nesnášíš mě?Pokračování mojí povídky /pro Reni21/za kompromis x) jinak...co napsat posudte sami x)

Nesnášíš mě?

Edward:
Když se otáhl nechápal jsem chvíly proč, ale nejspíš to bylo na ni moc brzo.
„Promin já nechtěl jsem...“chtěl jsem se jí omluvit ale skočila mi do řeči.
„Edwarde tohle nesmíme...já mám Jakuba“řekla a potom odešla, na nic jsem nečekal a rozjel jsem se domů. Myslel jsem na to co jsem dneska udělal a jak jsem nespíš skazil naše začínající přátelstvý, nikdy ani když jsme byly v Denalii jsme si k sobě nenašly cestu. Pamatuju si dobře na Jakubovy myšlenky ohledně Belly, vždycky na mě přímo křičely ale já jsem se tomu nevěnoval stejně jako ní. Dojel jsem domů a Alice na mě čekala před domem.
„Musíš tomu dat čas, chovaly jsme se kní jako idioti ve škole...s Carlislem a Esmé se vždycky bavila“řekla a usmála se na mě a odešla do domu, šel jsem za ní a sedl jsem si vedle Emmeta.
„Brácha cos nám neřekl?že tys jí chtěl políbit?“řekl se smíchem ale když viděl můj obličej rozesmál se ještě víc.
„Emmete nech si ty blbý poznámky“zakřičela s pokoje Esmé, Emmet se zvedl s pohledem ,dit jsem toho zas tolik neřekl' a šel s Rosalie do jejich pokojem.
Potřeboval jsem se něják zabavit tak jsem si sedl ke klavíru a začal hrát, neposlouchal jsem ničí myšlenky myslel jsem jenom na to co hraju.

Bella:
Když jsem přišla do domu podívala jsem se z okna a vyděla když odjížděl, věděla jsem že byl zaskočený že jsem se odtáhla ale musela jsem. Osprchovala jsem se a šla jsem si lehnout, zdál se mi sen přesně takový co se dneska stalo ale s tou výmkou že jsme se políbily.
Když jsem se vzbudila podívala jsem se na hodiny a bylo 7:30 rychle jsem vstala a běžela do koupelny, když jsem byla hotová tak jsem si rychle zbalila věci a vyběhla z domu. Když jsem byla před domem zůstala jsem stát na místě a koukala na osoby před sebou, stál tam Jasper s Alicí.
„Ahoj co tady děláte?“zeptala jsem se hned po tom co my došlo že tady vážně stojí.
„Přijely jsme pro tebe, protože nemáš to auto“odpověděl mi na otázku Alice a zářivě se usmála.
„Díky“řekla jsem a potom jsme nastoupily do jejího auta, seděla jsem na zadním sedadle.
„Alice?proč nepřijel Edward?“byla to hodně nápadná otázka.
„Copak my ti nestačíme?má nějáké zařizování ve škole“řekla a usmála se na mě.
„Jasně že ano, já asi mě nenávidí“řekla jsem sklesle a dívala jsem se z okna, Alice jezdila rychleji než Charlie ale né zase tak rychle jako Edward včera.
Dál jsme se už nebavily,když jsme přijely ke škole vydaly jsme se do svých tříd.
Zrovna jsem měla tělocvik a Edwardem a Alicí, když jsme přišla na hodinu už tam všichni byly kromě učitele a uviděla jsem Edwarda jak si povídá s Alicí v rohu tělocvičny. Chtěla jsem jít za nimy ale v tom přišel učitel a řekl at uděláme dvojce a budeme pracovat s míčem, chtěla jsem se zeptat Edwarda jestli nebude semnou ve dvojci ale přišla ke mně Alice a zeptala se mě zrovna když ke mně šel Mike.
Nakonec jsme si jenom házely a povídaly když učitel odešel si něco zařídit, k Edwardovi jsem se vůbec nedostala protože ho měla u sebe pořád Jessica která sním byla ve dvojci.
Když konečně zazvonilo a my šly do šaten se převléct musela jsem poslouchat drby Jessici, pořád mluvila o tom jak se jí Edward letmo dotýkal a jaké má svaly.
Tohle jsem nevydržela a odešla jsem s Alicí jak nejrychleji to šlo....
Celý den jsem Edwarda nevyděla, Jessica říkala něco o tom že chodily spolu z hodiny na hodinu ale nevěřila jsem jí ani slovo. Když konečně zazvonilo na konci poslední hodiny šla jsem na oběd, všimla jsem si že Edward sedí ze svojí rodinou a Jessica s kamarádama ale neměla jsem náladu sedět vedle ní tak jsem zamířila k volnému stolu.
„Sedni si k nám Bells“ozvalo se za mnou a když jsem se otočila všimla jsem si Rose.
„Nebudu obtěžovat“řekla jsem a už jsem se chtěla otočit když mi vytrhla tác z ruky a položila ho na volné místo vedle Emmeta. Šla jsem za nimy a povídaly jsme si, když jsme dojedly šly jsme na parkoviště.
„Alice odvezeš mě prosím?nebo mám říct někomu jinýmu?“zeptala jsem se ji.
„Edward tě odveze“řekla a kývla na něho, nic jsem neříkala a nasedla do jeho volva. Když jsme vyjely trvalo to asi 10minut a už jsem to nevydržela.
„Zastav“řekla jsem a on poslechl zastavil u lesa a vystoupily jsme a šly jsme do lesa.
„Proč jsem měl zastavit?kdybys chvíly počkala dojely jsme k tobě a odjel bych“řekl a díval se mi do očí, otočila jsem se od něho a koukala jsem se do lesa.
„Odjel bys a nic bych se nedozvěděla“řekla jsem smutně protože jsem věděla že by to tak bylo.
„Nenávidíš mě?“zeptala jsem se ho a začala jsem se otáčet, dívala jsem se mu do těch krásných zlatých očí a čekala na odpověd.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne6-nesnášíš mě?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!